EuroNcap törésteszt: Mazda Premacy - 2001  
(két első és oldalsó légzsák, elöl előfeszítős övek)

Frontális ütközés
A védelmi rendszer elfogadhatóan működött, az elöl ülők feje és nyaka nem sérült, de mindkettőjük mellkasi terhelése magas volt. A vezető lába a lábtér csökkenés miatt veszélyben van. A tesztelők megjegyezték, hogy a műszerfal alatti rész kemény pontjai sérülést okozhatnak. Az első előfeszítős övek megakadályozták a bábuk előre lendülését és dicséretes a hárompontos, hátsó öv középen.
Oldalütközés
Az oldallégzsák ellenére fennáll a vezető mellkasi és hasi sérülésének kockázata, de ezek valószínűleg nem lennének súlyosak. Viszont az oszlop teszt közben a vezető feje oly keményen csapódott a kemény felületnek, hogy még a halálos sérülés kockázata is fennáll.
Gyerekvédelem
A hátsó, szélső ülések övei képesek szorítani az üléseket, amelyek a Mazda választása szerint menetirányú Römer Princes modellek. Az ülése a 3 éves gyermeket nem védené megfelelően. Ha ezt az üléstípust teszik az utas ülésbe, automatikusan kikapcsolja a légzsákot, más ülés erre nem képes. Erre található figyelmeztetés, de a veszéllyel járó kockázatról nem.

Általános védelem 65 %/22 pont
Frontális ütközés elleni védelem 50 %/8 pont
Oldalütközés elleni védelem 78 %/14 pont

Az Euro NCAP pontozási rendszere

Így ütköztet az EuroNcap