EuroNcap törésteszt: Mitsubishi Space Star - 2001  
(két első légzsák, előfeszítős övek elöl)

Frontális ütközés
A vezető feje és a légzsák találkozásából arra lehet következtetni, hogy súlyosabb balesetnél nem kizárt a fejsérülés kockázata. Mellkasa szintén a kormánykeréknek ütközött, ez komoly sérüléshez vezethet. A vezető térde kemény műszerfal alatti részekkel találkozhat. A hátsó középső csak kétpontos, a hárompontos csak rendelhető. AZ Euro NCAP szakemberei kifejtették, hogy remélhetőleg hamarosan szériafelszerelés lesz.
Oldalütközés
Eltérően a többi tesztelt egyterűtől nem volt az autóban oldallégzsák, ez a vezető komoly hasi sérüléséhez vezethet.
Gyerekvédelem
Az utaslégzsák megléte ellenére az eléhelyezett gyerekülésben utazó gyermek esetleges sérülésére nem figyelmeztettek a háromnyelvű matricák. A gyár Storchenmühle Air Seat márkájú ülést ajánlott, amelyben a bábu feje olyan keményen csapódott az asztalhoz, hogy az súlyos fej és agyi sérüléssel járna.

Általános védelem 59 %/20 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %/6 pont
Oldalütközés elleni védelem 78 %/14 pont

Az Euro NCAP pontozási rendszere

Így ütköztet az EuroNcap