EuroNcap törésteszt: Hyundai Atos - 1999

Frontális ütközés
A vezetőoldali ajtó nyitható volt, noha az autó tetőrésze felgyűrődött. A kormány jelentős mértékben elmozdult, és a fékpedál is 20 centivel beljebb került az utastérbe. Mindkét elöl ülő térde sérülésnek van kitéve a műszerfal alatti kemény felületekkel való érintkezéskor.
Oldalütközés
A vezető mellkasára komoly terhelés jutott, és feje hozzáütődött a B-oszlopnak (nem jelentett komoly sérülésveszélyt).
Gyermekvédelem
A gyár nem ajánl egyedi védelmi rendszert, a tesztre kiválasztott gyerekülést a biztonsági övek tartották. A védelem nem megfelelő, mert az ülés hosszú úton előremozdult, oldalütközéskor sem tartotta megfelelően a fejet.

Általános védelem 56 %
Frontális ütközés elleni védelem 25 %
Oldalütközés elleni védelem 88 %

Az Euro NCAP pontozási rendszere