EuroNcap törésteszt: Daewoo Matiz SE+ - 1999, 2000 
(vezetői és utaslégzsák, övelőfeszítő)

Frontális ütközés
A korábbi Matiz-törésteszt óta több változás van az autóban, de az övelőfeszítő ellenére a vezető mellkasával még mindig a kormánynak ütközött. A műszerfal alatti kemény felületek a térdet, a fékpedál mozgása a lábat veszélyezteti. A hátsó öv csatthibáját is felfedezte a teszt, ezt a Daewoo, ígéretét teljesítve, 2000 júniusa óta átalakítva szereli.
Oldalütközés
Oldallégzsák hiányában is jó védelem, a fej és mellkasi eredmények jók, de a könyöklő és az alatta levő rész az ajtóba nyomta az altestet és a medencét.
Gyermekvédelem
A 3 éves gyermek védelme nagyon gyenge, a kisebbé gyenge.

Általános védelem 56 %/19 pont
Frontális ütközés elleni védelem 38 %/6 pont
Oldalütközés elleni védelem 72 %/13 pont

Az Euro NCAP pontozási rendszere