EuroNcap törésteszt: Peugeot 206 1.3 XR Presence - 2000 
(vezetői légzsák, utaslégzsák, övelőfeszítő, överő-határoló, Isofix-gyerekülés-rögzítés az utasülésnél)

Frontális ütközés
Az erőhatároló ellenére az utas mellkasi terhelése kissé nagy. A hátsó csípőöv gerinc- és hasi sérülést okozhat. A térdet védő ütéscsillapító felületek nem elég hatásosak, a fékpedál bemozdulása a vezető lábát veszélyezteti.
Oldalütközés
Oldallégzsák nélkül is kicsi a sérülési rizikó. A vezető feje az ablaknak ütközött.
Gyermekvédelem
A széria utaslégzsák a gyújtáskulccsal kikapcsolható, ha gyerekülés kerül előre. Nem jó a figyelmeztetés módja, amely jelzi, hogy halálos sérülés is történhet, ha bekapcsolva marad a légzsák. Itt is érte nyaki terhelés a bábut, pontosan úgy, mint minden más hasonló, menetirányban álló ülésnél. A védelem frontális és oldalütközésnél is jó, annak ellenére, hogy a 3 éves gyermek feje nem maradt az ülés "szárnyai" között.

Általános védelem 74 %/25 pont
Frontális ütközés elleni védelem 69 %/11 pont
Oldalütközés elleni védelem 78 %/14 pont

Az Euro NCAP pontozási rendszere