EuroNcap törésteszt:

Mercedes-Benz M-osztály
gyalogosvédelem -

Általános védelem 30 pont
Frontális ütközés elleni védelem 63 %
Oldalütközés elleni védelem 100 %
Gyalogosvédelem: 11%

Frontális ütközés
Az amerikai piacra készült autó nem friss modell, a helyi előírások szerint védenie kell azokat, aki bekötik magukat, és azokat is, akik elmulasztják ezt. Ez eltéréseket jelent az európai autókhoz képest a beltér kiképzésében is, különösen a térdhely környékén. Természetesen a becsatolatlan utasok nagy kockázatot vállalnak. A kaszni jól teljesített, a lábtér és az ajtószerkezet csak kissé torzult. A vezető feje a légzsákon át a kormánynak ütközött.
Oldalütközés
Hibátlan a védelem a mellkasi és a fejlégzsák jóvoltából.
Gyerekvédelem
Mindkét gyerek kétpontos Isofix-ülésben ült menetirányban. Az ülések további felső rögzítése előnyösebb lenne, sőt a kisebbik gyereket célszerűbb lett volna háttal ültetni.

Gyalogosvédelem
Az autó nagyon veszélyes a gyalogosokra, az orr-rész túlzottan merev.