Teszt: Fiat Punto 1.2 ELX

A hazai eladások jövendő Punto-listavezetőjének címére a hierarchia második lépcsőjén álló ötajtós ELX pályázik.

Kettős pont

Maibb lett a Punto. A gömbölyded vonalak az élekben kiegyenesedtek. A lámpák az autók ékszereinek szerepét vették át Érdekes a hátsó ajtó merészen ívelt fémrésze
A régi motoron a központi befecskendezőt hengerenkénti váltotta le. A légkondicionálóval is szépenboldogul Az ízléses kárpitozás az üvegig nyújtózik, jól használható a kilincs/kapaszkodó egység, az üvegből viszont teljesen lehúzva is sok kint maradt. Még hátul is nagy az ajtózseb
Egyszerű, jól áttekinthető és pakolási igények szempontjából a versenytársaknál jóval racionálisabb műszerfal. Az elektromos ablakok csak a műszerfal közepéről működtethetők. Megszokás után vezető és utas egymás ablakát is mozgathatja Igényes, oszthatóan előrehajtható ülések fejtámlák nélkül. Az övek csatjai a támlára tűzhetők, viszont magasságuk nem állítható
Az osztott ülések alsó felületét a védelem érdekében fém borítja A csomagtér viszonylag nagy, a kalaptartó két szélénél levő hangszórótartó rontja a kihasználhatóságát

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Fiat Punto 1.2 ELX

A Fiat Punto és néhány konkurense

Az Autó2 újság cikkének rövidített változata