Bemutató: Suzuki Wagon R+

Családi csomagolás

A Suzuki teljesen átalakította Európában kevéssé népszerű mini egyterűjét. Az Opellel közösen kifejlesztett autót Esztergomban gyártják.

Kellemesen gömbölyített a dobozforma, az első lámpák már hagyományos karosszériában is divatosnak számítanak. Az oldalvédő gumicsík és a tetősín a két magasabb felszereltségi fokozattal jár A jó fogású kormány mögött kitűnően látszanak a műszerek, a ventilátorkapcsoló kihúzására bekapcsolódik a hátsóablakfűtés. Az utastér szellőzés lezárása hagyományos húzó-toló kapcsolóval működik. A rádió alatt praktikus rekesz van
A hátsólámpák a hagyományos lépcsőshátuakénál magasabban vannak, az ötödik ajtó a nagyméretű fogantyúval könnyen, magasra nyitható A Suzuki Jimny divatterepjáró vízhűtéses 76 lóerős motorja pörgetve ér hatásos nyomatéktartományába
A műszerfal kemény, de kellemes színű műanyagburkolatot kapott, a betétes helyek sötétebb színűek és szintén kemények. A kardánbox az elöl ülőknek két, hátra egy pohártartót kínál. A kesztyűtartó alatt polcra is lehet rámolni. Az ülések egészségesen kemények, megfeleleően tartanak és nem kisautós méretűek A kényelmes könyöklők textilkárpitott kaptak, minden ajtóban van zseb, a hátsó ablakok minden felszerelésnél kézzel működnek
A két hátsó ülés formázatlan, a háttámlát az öv által takart zár oldása után az könnyen lehet az ülőlapra hajtani. Hatalmas és könnyen pakolható lesz a 50/50 százalékban előredönthető háttámla mindkét felének lehajtása után a csomagtér. Mind a négy fejtámla massziv és széles, minden felszereltségi fokozatban van zseb az első ülések hátlapján

Felszereltség

A Suzuki Wagon R+ néhány műszaki adata

Az Autó2 újság cikkének rövidített változata