Teszt: Opel Agila 1.2 Comfort

Nemes egyterűség

A zsúfolt városok helytakarékos, ugyanakkor térélményt nyújtó autója a törpe egyterű.
Széle, magassága egyenlő. A jó útfogásért a legtávolabbi sarkokba ültették a kereket Hagyományos műszerfal, feláras jobb oldali légzsákkal, elegendő pakolóhellyel. Alul elfogy a középkonzol
A magas ajtónyílás mögött felemelt ülőhely: a lap 38 cm-re magasodik a padló szintje fölé Az 1,2-es, 16-szelepes motor nem hangos és nem is mohó
Ebben a sorban is csak ketten ülhetnek. Keskeny a lap, rövid a támla és elegendő a térdnek, fejnek jutó hely a könnyen megközelíthető hátsó ülésen A lökhárítók az autó színére fújtak, védőcsík óvja az ajtókat az ütésektől

Könnyen rakodható, a padlószint a küszöb közelében van

Előnyei - hátrányai

Az Opel Agila és néhány ötajtós konkurense

Adatlap: OPEL AGILA 1.2

Az Autó2 újság cikkének rövidített változata