Teszt: Nissan Almera 1.5 Comfort P4

Átöltözött

A második generációs Almera a Nissan megújulását hirdeti. A korábbi értékek megtartásával a formatervezők bátrabban húzták a vonalakat.
A látványosan formált nagyméretű fényszórók üvegből készültek, mellettük az index külön házat kapott, így kisebb koccanásnál magában cserélhető Minden lemezfelületet műanyag védőcsík óv a parkolói megpróbálta-
tásoktól, a lökhárítók közepére viszont nem tettek. Az üvegek színezettek
Az ajtóburkolat könyöklőjébe szerelték az ablakemelőket és a központizár kapcsolóját, a térképzsebek mérete átlagos Hangulatos a belső kétszínű világ, a küszöböket műanyag koptatók védik, a kesztyűtartó nem zárható
A műszerfal kialakítása aszimmetrikus. Kázépen nyitható rakodórekesz, amely amúgy a navigációs rendszer képernyőjének a fogadására született A hátsó ülésről hiányzik a középső fejtámla. A helykínálat jó a kategóriában

A korszerű motor kiábrándítóan szürke és hangszigeteletlen házban dolgozik

A kivilágított csomagtartó aljában teljes értékű a pótkerék, a padlólap hangszigetelt, a szerszámok rögzítetlenek

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Nissan Almera 1.5 Comfort P4

A Nissan Almera 1.5 és néhány konkurense

Az Autó2 újság 2000/8. számában megjelent cikk rövidített változata