Azonnal felismerhető, egyéni megjelenés, a meredek orr-részt a
gyalogos- és biciklibalesetekből levont tapasztalatok is formálták, az alaktényező
cw 32 |
Nem túlzott, de izmos oldalvonalak, nagy fém/üveg aránnyal |
Finom anyagokból készül a semmivel sem
összetéveszthető, igen jól használható műszerfal |
Alul a két oldalon külön-külön egyszerűen szabályozható klíma
gombjai. Az egyik fiók (parkoló) -kártyatartó, a másik, kiengedve, az ital helye. A
fémszín a sportosságot érezteti |
A farrész sokak szerint a Peugeot 206 kópiája. A hátsó ablak alsó
V-síkja mást mutat. A légáramlatok miatt a hátsó ablak gyorsan koszolódik |
A csomagtér megfordított padlólemeze műanyag
tálcaként szolgálhat koszos, sáros holmik ideiglenes tárolására. A csomagtartó
nyitógombja csak álló motornál nyitja a hátsó ajtót |
Régi Alfák hangulatát idézi az örömautózás forrása, a műanyag
hangszigetelő és díszburkolattal fedett, változó vezérléses, hengerenkénti
négyszelepes, 120 lovas motor |
Igen jó pedálrend, a pedálkarok ívelése a mai vastag
talpú cipődivatot is megengedik |
Az ülések hajtogatásával növelhető a csomagtér |
Különleges, könnyen tisztítható műanyag találkozik az ízléses
textíliával az ajtón. Az ablak- és tükörmozgatás gombjai jó helyen vannak, a Bose
hifi-rendszer szólhatna sokkal szebben is, ez a minőség felesleges pénzkidobás, az
Astra gyári rendszere szebben szól |