Teszt: Honda Civic 4 ajtós 1.6i LS

Lépcsőforduló

A változatlan hossz ellenére megnőtt a Civic: bő hely jut az utasoknak és a négyajtós változat csomagjainak.
Színre fújt dinamikus idomok, sajátos fényszórók teszik felismerhetővé a hetedik Civic-generációt A nagy hátsó lámpákat osztva mélyről, de nem elég magasra emelkedik fel a csomagtér teteje
Jól áttekinthető a műszerfal. A rövid középkonzol alatt pohártartóknak jut hely Az ülések kényelmet és oldaltartást is adnak. A vezetőülés magassága szabályozható, nem így a gerinctámasz vastagsága
A második generációs VTEC-motor kis fordulaton is dinamikus, fogyasztása mérsékelt Kicsit szűkös a rakodónyílás, de a csomagtér tágas, a kerékjáratok között is 105 cm a távolság
A hátsó támlasor osztva lehajtható. A három automata övhöz két fejtámla jár Az autó szilárdságán nem ront a középső padlóhullám hiánya, a térhasznosításon viszont sokat javít

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Honda Civic 4 ajtós 1.6 LS

A Honda Civic és néhány négyajtós konkurense

Az Autó2 újság 2001/3. számában megjelent cikk rövidített változata