Állófűtések a gyakorlatban

Gyújtós

Az állófűtések kevés odafigyeléssel, némi gondozással az autóval azonos élettartamúak.

Az utasteret már indulás előtt átmelegítő, motortól független állófűtések kezelése majdnem gyerekjáték. Az autó üzemanyagával működtetett (benzines, vagy gázolajos) és a hűtővizet keringetve melegítő „mini-kazánok” alapesetben a műszerfalra szerelt időzítővel működtethetők, előre beprogramozott időpontokban, illetve gombnyomásra azonnal, bármikor indíthatók vagy leállíthatók. Távirányítóval kiegészítve 50-80 méterről az autón kívülről is bekapcsolhatók, az időzítés beállításához azonban minden esetben a legtöbb kivitelhez alapáron járó műszerfali panelre van szükség. A legdrágább kialakítások telefonról is működtethetők.

Nagyobb képAz állófűtés kályhája egy A6-os Audi elülső lökhárítója mögött. A gégecső az égéstér kéményének hőszigetelése Nagyobb képAz állófűtés kályhája. Ára általában a beszereléshez szükséges kiegészítőkkel együtt értendő, a speciális alkatrészeket is tartalmazó készletek felárasak
Nagyobb képÁllófűtés-vezérlőpanel egy Smartban. Az időzítővel előre beállítható az általában legfeljebb egyórás fűtési idő kezdete, de gombnyomásra bármikor be- és kikapcsolható a kályha  

Alapok

Beszerelés

Néhány állófűtés ára (Ft)

Hibahelyek

Az Autó2 újság 2004/2. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2004.
februári száma


A Luxusautó
2003/2 száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!