Tesztnapló: Honda Accord Type-R


Négyajtós limuzinkarosszéria sportautós műszaki tartalommal. - A motordinamizmus biztonságosan kezelhető, a futómű béketűrő, és nem kényelmetlenül kemény

Sportol a család

A mára európaivá lett és Angliában 80 százalékban európai alkatrészekből készülő Accordok a sportosságot nemcsak a nevükkel fejezik ki.

Az R betű az angol racing (verseny) szó kezdőbetűje, és ez az Accord méltó a sportos utalásra. Azok élvezik majd, akik nem akarják családjukra ráerőltetni a sportkupék kényelmetlenségét, nem akarnak feltűnő autóban villogni: a konszolidált külső közúti akrobatát takar.


A Momo-bőrkormány, a Recaro-sportülések és a titánfejű váltógomb a legfontosabb sportautó-jellegzetességek

előnyei

hátrányai

MŰSZAKI ADATOK

+ Alulról is húzós, agilis motor - Hosszú váltási utak Négyhengeres soros benzinmotor, elöl keresztben beépítve, hengerenként négy szelep, két felülfekvő vezértengely. Hengerűrtartalom: 2157 cm3, furat 87 mm, löket 90,7 mm. Teljesítmény: 212 LE/156 kW (7200/min). Nyomaték: 215 Nm (6700/min). Felfüggesztések segédvázkereten, elöl kettős keresztlengőkar, hátul alul és felül keresztlengőkarok, hosszlengőkar, elöl-hátul kanyarstabilizátor, tekercsrugó, hidraulikus lengéscsillapító. Ötfokozatú váltó, elsőkerékhajtás.
Gumiméret: 215/45 R17. Csomagtér: 430 l. Üzemanyagtartály: 65 l. H x sz x m: 4595x1750x1493 mm. Saját tömeg/megengedett össztömeg: 1405/1820 kg. Gyorsulás (0-100 km/h): 7,2 s. Végsebesség: 228 km/h. Fogyasztás (EU, város/városon kívül): 12,9/7,8 l/100 km Ár: 9 130 000 Ft
+ Biztonságos irányítás - A középső szellőzők nem zárhatók
+ Nagyon béketűrő futómű - A hátsó fejtámla nem állítható
+ Dinamikus, sportos menetteljesítmények - Nincs oldallégzsák
+ Stílusosra tuningolt kipufogóhang
+ Nagy márkapresztízs

Az Autó2 újság cikkének rövidített változata