Elegáns az orr-rész a sportos  ötajtós karosszérián. A csendes,  tágas és halk utasteru, kényelmes rugózású autóban még a hosszú  utak sem fárasztóak
Teszt: Renault Mégane 1.6 RXE

Biztonsági szolgálat

A biztonságban kategóriabajnok és eladásban európai kategóriamásodik Renault a modell-frissítés után új érvekkel hat a vásárlókra.

A kormány bőrbevonatú, az ülések tömete nem kemény, alakjuk miatt szinte körbeölelik a testet. A különleges formájú fejtámlát minden üléshelyzethez úgy lehet állítani, hogy közel legyen a fejhez. Magas növésűek is elég fejteret kapnak

A hátsó ülések formázottak két személy számára, de aki középre szorul, nem élvez hasonló előnyt. A három állítható fejtámla az alapváltozatban is ott van

A fejtámlák kivétele után gyorsan raktérré lehet hajtogatni a csomagteret. Az eredeti tér végében lépcső keletkezik, az ülőlap alja burkolatlan A 110 lóerős 1,6 literes motor csendben és nyomatékosan dolgozik. Fogyasztása meglepően csekély
A kupészerűen lejtő tető alatt a hátsó ülésen csak az egészen nyúlánk utasok fejtere szűkül össze. Az új modellek már alapváltozatban is fényezett lökhárítót kapnak, amelyet hatékonyan véd a formatervezett gumicsík Adatlap

Előnyei-hátrányai

A Renault Mégane és néhány konkurense

Az Autó2 újság cikkének rövidített változata