Teszt: Smart Limited/1

 

Az orr-rész ruházata alatt ütközés-
elnyelő idomok védik az utasokat

Görcsoldó

Rég letűnt osztályt élesztett újjá a Mercedes-Benz
és Swatch óragyár közösen indított új márkája, a Smart.
A törpeautó új, mai értelmet kapott.

A magasra tett húzókilincsek
egyszerűsítik a beszállást, a hátsó kis
oldalablakok műanyagból vannak.
Az autó túl hosszú ahhoz, hogy keresztben
lehessen parkolni vele

A csomagtér nem nagy,
de magas, az első ülés
támlájának előredöntésével
kicsit növelhető

 

Egyszerű, jól áttekinthető
műszerfal, alul középen a kap-
csolt fokozatot jelzi a nyíl, ugyanitt
fel- és lefelé mutogató nyíllal vissza-
vagy felkapcsolásra buzdít

 

A keretre feszített "teaszűrő"
kényelmes ülés

 

Motor a padló alatt.
Az esztétikailag is szépen
kivitelezett tömör egység,
noha közel van az utastérhez,
nem hangos

 

Az utas padlólemeze alatt van az
akkumulátor és a pótkereket pótló
gumijavító-készlet

Előnyei-hátrányai

Műszaki adatok

Vissza a főlapra