![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Felmérés a márkákról: ilyenek az autóink
A köz véleménye |
Töltse ki kérdőíveinket, mondja el véleményét autójáról és a többi márkáról! |
Egyedülálló vállalkozásba fogott a legnagyobb példányszámban
eladott autóslap, az Autó2 partnere a Közhatás Csoport. A hazai autósmédiumok
közül elsőként különleges közvélemény-kutatást indítunk útjára, amelynek célja,
hogy kiderüljön, mennyire elégedettek autóikkal a magyarok, és mit gondolnak a
nálunk forgalmazott márkákról.
Olvasóink elmondhatják véleményüket saját autójukról. Ezt a kérdéssort úgy
állítottuk össze, hogy az autók kevésbé látványos, de a használat szempontjából
lényeges tulajdonságai se maradjanak ki az értékelésből. Így egyáltalán nem
biztos, hogy azok a márkák kerülnek az élre, amelyek például híresen
megbízhatóak, esetleg a biztonság terén a legtöbbet nyújtják, vagy különlegesen
fejlett technológiát alkalmaznak. Az olvasó az egész
autót értékeli a kényelmi berendezésektől a helykínálatig, a szervizháttértől a
kereskedő hozzáállásáig.
A kérdéseket öt nagy csoportba soroltuk, mindegyikhez több alkérdés tartozik.
Minden kérdést külön-külön kell osztályozni az iskolában megszokott
érdemjegyekkel: az 1-es a legroszszabb, az 5-ös pedig a legjobb pontszám. Az
olvasó azt is eldöntheti, hogy számára mennyire lényeges egy-egy fő tulajdonság,
mire fekteti a nagyobb hangsúlyt a családi négykerekűnél.
A fő kérdések között ** jelöléssel a kérdőívben szintén 1–5-ig terjedő skálán
kell a sorrendet felállítani.
A másik kérdőívvel arra biztatjuk olvasóinkat, hogy az összes Magyarországon
forgalmazott márkáról
alkossanak véleményt. Itt is 1–5-ig kell értékelni a különböző márkák egy-egy
tulajdonságát.
A szavazáson két módon lehet részt venni. A hagyományos út a lapunkban található
kérdőívek kitöltése, és azok beküldése postacímünkre. Választhatják a
www.auto2.hu című internetes oldalon közzétett elektronikus kérdéssort is, a
válaszokat program összesíti.
Ragadjanak tehát tollat vagy ceruzát, vegyék maguk elé a számítógép
billentyűzetét, és mondják el véleményüket autójukról, hogy kiderüljön, melyik
márka viszi a prímet Magyarországon, és melyik márkával mennyire elégedettek,
vagy miért nem elégedettek.
Az Autó2 újság 2004/7. számában megjelent cikk rövidített változata
|