bog [Tue Jul 31 20:25:50 2001]
Nincsen senki sem fönt
BOG [Tue Jul 31 20:24:24 2001]
Az s40 es volvo nagyon király

Koczeka [Tue Jul 31 15:40:51 2001]
ManU
Ahoz képest, hogy milyen heves vitákat folytattunk a Honda-Alfa témában. Most örömmel olvasom soraidat...

Ciao, VTI rulez
ManU [Tue Jul 31 03:11:39 2001]
A belsejét belezték ki, elég rendesen. Pl: ülések ki, összes burkolat le, csomagtartót meg kibelezték. Ja, és az egyik kárpitot rosszul illesztették vissza, zörög, egy műanyag csomagtér csapot meg elörtek...
Azé' a végén egy elnézést böföghettek volna.
ManU [Tue Jul 31 03:09:34 2001]
Most jöttem a Szabadság-hídtól, nekiütközött egy hatalmas német uszály, elég nagy a kavalkád...
peter [Tue Jul 31 00:55:23 2001]
Ki tud valamit az S40-es volvoról?
Csongi [Mon Jul 30 20:31:13 2001]
Anyátok

Tamás [Mon Jul 30 20:07:06 2001]
Miért hívnának téged Tamásnak, az én vagyok. És kinek siet az órája? Nem igazán értem, amit írtál...
Placido [Mon Jul 30 19:56:35 2001]
És mi ez, hogy a kocsit az utolsó csavarig szétszedték? Ha én szétszedek egy autót, az többet nem megy semennyivel sem, ráadásul az órákig eltart...
Placido [Mon Jul 30 19:54:46 2001]
Engem Tamásnak hívnak... mármint ebben a Honda-ügyben. Vagy ennyit siet az órája?
ManU [Mon Jul 30 18:11:36 2001]
Mozart
'92-es VTI, 160 Le, most az út után már 138850km van benne.
Picit fáradt voltam ezt akartam írni: 200-nál, még erőteljesen gyorsul, 220-nál pedig érezhetően gyorsul!
Számomra azonban nem ez, hanem az volt a meglepő, hogy egy 9,5 éves 1.6-os autó ennyire bírja a hajtást, s mindemellett ennyire megbízható legyen. Bravo Honda!

Ferkó [Mon Jul 30 12:06:57 2001]
Sziasztok
Az Autómagazinban találomra 20 autót mértek be fékpadon,valósak-e a gyári
LE és nyomaték adatok.Elég érdekes adatok születtek.
pl.:Alfa 147 2litykó gyári LE:150 mért 138LE,szokás szerint a Fiat MO.
meg akarta magyarázni a végsebesség meg az áttételek...stb.
Szerintem ekkora gyártási hiba(szórás)nem lehet.
Ezek után én is kiváncsi vagyok a kocsimra,mennyit csaltak el belőle.
Mozart [Mon Jul 30 07:52:41 2001]
Te ManU!
Milyen Hondával mentetek 220 km/h-val? Vagy ezt a hozzászólást nem te küldted? Tudjátok rólam, hogy szeretem a Hondákat, de amit leírtál az kissé meseszerű. 4 személlyel, plafonig pakolva még jól gyorsult 220-ról. Ha kipihented magad, jelentkezz! Üdv: Mozart
/Kis javítással!/
Mozart [Mon Jul 30 07:50:17 2001]
Te ManU!
Milyen Hondával mentetek 220 km/h-val? Vagy ezt a hozzászólást nem te küldted? Tudjátok rólam, hogy szeretem a Hondákat, de amit leírtálaz kissé meseszerű. 4 személlyel, plafonig pakolva még jól gyorsult 220-ról. Ha kipihented magad, jelentkezz! Üdv: Mozart
Bekő Tóni [Mon Jul 30 07:08:45 2001]
Kiával kapcsolatos véleményeket várok!
Tulajdonosok jelentkezését is!
[email protected]
ManU [Mon Jul 30 01:43:48 2001]
Budapest - Praga tour by Civic VTI
18.10-kor hagytuk el az M7 elején található gyorsbüfét, s belevetettük magunkat a 2,5 napnyi tömény kalandba.
A kocsi, mely soha nem lesz az enyém, végleg belopta magát a szívembe. 4 ember (kb 320 kg élőhús) + a csomitartó plafonig. Próbáltam lassan menni vele, de 1szerűen nem ment. 160 volt az utazó, azonban sokaknak szemet szúrt a pöttöm fekete kocsi, telepakolva, amint előzi a nagyobb & drágább autókat.
Sajnos a kocsinkat, s vele együtt minket is kiszűrtek a magyar-szlovák határon az északi szomszédaing, így a kocsi a határszéli garázsba vándorolt, utazóival együtt.
A kocsikát (és minket) az utolsó csavarig szétszedtek, de nem találtak semmit.
Előzménye?
A "Was machen Sie dann?" kérdésre sikerült egy "spass machen-t" kinyögni...
Itt sikerült is elidőzni úgy 1 órát...nagy élmény volt.
Valahogy be kellett hozni a veszteséget, hiszen éjfélre Prágába kellett érnünk. Sza' Pozsonytól padló volt (210+), majdnem végig, ekkor futottunk egy sebességrekordot is, kiakasztottuk az órát, 220-nál még erőteljesen gyorsul a kis Civic!
Prágába 23.45-re érkeztünk, s 23.58-kor mentünk el a kulcsainkért, mit mondjak, ez aztán az időzítés!!
Ez volt péntek éjjel, azóta aludtam 2 órát a Károly-híd mögötti parkban, szóval most i go to sleep!

Sziasztok
Tamás [Sun Jul 29 21:45:36 2001]
Én is Monostorapátin + a völgyben voltam a hétvégén, nagyon jó volt, bár most iszonyatosan sok az ember. Hazafelé aztán ültünk 3 órát az emhetesen...
Rőczey [Sun Jul 29 20:42:11 2001]
Sziasztok!
Régen jártam erre, Leslie azóta sem jelentkezett? Elmúlik a nyár buli nélkül!!! Pedig itt vagyok a közelben, holnap lehet, fel is hívom! Jól megy a kocsim!! Mindenkinek jó nyaralást! Manu Van Rab szigetén egy cimborám, ő ott a szörf oktató!!! És motorcsónakot is kölcsönöztek (eddig) !
Pitro [Sun Jul 29 00:37:03 2001]
Sziasztok!
Sokan dícsérik a Peugeot,Citroen Diesel motorokat.Állítolag nagyon jók. De mi a helyzet a benzineseikkel? Ha tud valaki referálni azt megköszönöm.Email:[email protected]
Pitro [Sun Jul 29 00:34:34 2001]
Sziasztok!
Sokan dícsérik a Peugeot,Citroen Diesel motorokat.Állítolag nagyon jók. De mi a helyzet a benzineseikkel? Ha tud valaki referálni azt megköszönöm.
Szmety [Sat Jul 28 17:47:54 2001]
Szevasztok! Lenne egy gondom, talán tudtok segíteni: külföld (valszeg Németo.)ről hoznék be autót. Galant a vágyam, de nem nyertem a Lottón, hogy fizessem a vámot. Tudtok ajánlani valami EU autót, aminek okés a TD-je? Esetleg tudjátok, hol lehet megtalálni azt a bizonyos Schwacke-katalógust? És hogy számítják a vámot egy japcsi autóra? Ha valaki tudna segíteni, akkor azt ha lehet ide: [email protected] Köszi!
Ábel [Sat Jul 28 00:17:50 2001]
A japán benzinmotorok tényleg nagyon jók, de az európaiak sokkal jobb dízeleket csinálnak. Amúgy egy autó megbízhatósága nagyban függ a tulajdonostól is.
Ábel [Sat Jul 28 00:13:29 2001]
Az USA-ból behozott autókra is az autó árának 25%-a az ÁFA, de mivel az amerikai autók többnyire nagy hengerűrtartalmúak, ezért elég magas vámot is kell fizetni. Ezen felül a szállítási költségek is jó magasak, a lámpatesteket pedig itthon le kell cserélni a szabványnak megfelelőre. Ezután már csak bírni kell az autó fenntartási költségeit.
HondAndrew [Fri Jul 27 19:12:48 2001]
Gabi07
Mit koppintanak a japánok ha már itt tartunk? A japán motorokat a németek 10 év mulva sem fogják utolérni! Erre jó példa a VTi motor megjelenése kb 12 évvel ezelőtt..
A BMW attól még nem lesz csúcsgép, hogy nagyon drága. Elég sok kritikát hallani róluk. A Merci..nézd meg a statisztikát. Egyébként 20-30 milliókért el is várja az ember hogy jó legyen az autó! A Honda NSX is 40 milla körül van..
Bekő Tóni [Fri Jul 27 18:56:12 2001]
KIA autót ne vegyetek, mert nem csak az autó a rossz, hanem ami a háttérben van az is.
Szakszervizben hozzá nem értők dolgoznak, nagyon sok a kifogás, kevés a szakszerű megoldás.
Üdv mindenkinek!

Tamás [Fri Jul 27 08:56:31 2001]
Azért ez a szinte mindent ők találtak ki enyhe túlzás. Másrészt az eredeti lehet rosszabb (minőségben), mint a koppintás.
Gabi07 [Fri Jul 27 08:43:10 2001]
HondAndrew
Hogy is van ez a németek javuló megbízhatósága? Mert ugye a Mercik, BMW-k úton útfélen lerobbannak mi...?
Le kéne már állni azzal, hogy a németek is kezdenek "már" jók lenni, mert szinte mindent ők találtak ki. (és nem nehéz kitalálni, hogy akkor ki másol...)
Calibra [Thu Jul 26 07:27:56 2001]
Sziasztok. Nagyon fontos lenne, hogyha esetleg van Valakinek bármilyen e-mail-ben küldhető anyaga ( magyar, német vagy angol nyelven ),OPEL CALIBRA'ról az legyen szíves küldje el nekem e-mailben. Előre is köszönöm! Cím: [email protected]
ManU [Wed Jul 25 23:41:13 2001]
Apropó, buli kapcsán jut eszembe!Júl. 30-tól az egyik multi telekommunikációs cég kötelékébe állok, mint logisztikus! Hurááááááá....2 hónap Franciaország, pontosabban Lille!
Ha mégis lesz vmi, pötyögjétek má' be.
THX
ManU [Wed Jul 25 23:38:41 2001]
Tamás
Valóban jelenleg a Renault dolgozik az egyik legrövidebb szállítási idővel! Azé' lesz soká autó, mert a cég augusztusban 3 hónapra leáll :(( Hiába no, haza kell engedni Sinisát+Boljanát a szülőhazájába :)
Ha nem lenne a leállás, aug. végén már a Clioval futkározhaztnék....
Ráadásul a kocsi nagyon sikeres, pár hét alatt több, mint 300 megrendelést vettek fel rá (köztük az enyimét is).
1 szó = 100 --> logisztikában profi a Renault.
+ még bíztattak azzal is, hogy pár hét csúszás lehetséges, ugyanis a gyárnak nincs megfelelő kapacitása.
Mindezek fényében a Clionak szupermegakirálycsászárhercegül kell majd nálam teljesítenie :)
ManU [Wed Jul 25 23:35:11 2001]
Valaki ma mondta nekem, hogy érdemesebb lett volna kinn váltani. Mind1.

A xenon vakítása engem sose zavart. Szvsz az lehet mögötte, hogy az érdekes lilás szín vonza a tekintetet. A sima halogénekbe nem néz bele az ember pedig az is tud erősen világítani! A xenonok ráadásul automatikus szintszabályozással kerülnek forgalmoba.
rajci [Wed Jul 25 23:16:24 2001]
sziaztok!nem tudja valaki megmondani,hogy az U.S.A.-bol milyen plusz koltsegekkel lehet behozni autot?(vam,afa,stb)elore is koszi!
Ábel [Wed Jul 25 20:01:34 2001]
Nem hiszem.
Ábel [Wed Jul 25 20:00:59 2001]
A xenon nem a lámpát, hanem a szembejövőt vakítja el.
Tamás [Wed Jul 25 19:59:01 2001]
És lenyomja a szembejövő lámpáját, így az nem vakít téged. Nem erről van szó?
Ábel [Wed Jul 25 19:55:28 2001]
A xenon nem a lámpát, hanem a szembejövőt vakítja el.
Bekő Tóni [Wed Jul 25 18:17:51 2001]
Aki teheti KIA márkát kerülheti!
Vigyázzatok nagyon vele,
Sok hiba van kétségtelen.
Szart, megbízhatatlant ne vegyetek!!!
Üdv!
Calibra [Wed Jul 25 11:56:26 2001]
Sziasztok!
Viki [Wed Jul 25 10:01:45 2001]
Az igaz,hogy a xenon letompítja a szemből érkező lámpáját?Így este nem vakít ha valaki reflektorral érkezik?
Viki [Wed Jul 25 09:59:53 2001]
Sziasztok Fiúk!
Utazásról az élménybeszámoló nagyszerű volt.Számomra kicsit elkeserítő is, mert 04-én Trogirba megyünk ami még délebbre van.
Manu ha azt meg tudnád mondani,hogy itthon vegyek kunát vagy kinnt érdemesebb megköszönném.Gratula az új autódhoz.Biztos nagyon jó lesz.
A használtautó vásárlás tényleg katasztrófa.

Rugo [Wed Jul 25 09:40:35 2001]
Nagyon szépen köszönöm a Citroen C5-tel kapcsolatos hozzászólásokat. Örömmel olvastam én is ManU Rab-szigeti utazását. Mi a Krk-szigetre vontattunk lakókocsit kb 2 hete Honda Civic 1.4-gyel, és abba se ártott volna a 90 lóerő mellé kicsivel nagyobb nyomaték.
Végül is megerősítettek a vélemények, a C5 2.0 HDi mellett SX felszereltséggel döntöttem. A kérdés már csak az, hogy az X és SX közti 600kHUF különbséget melyik rugalmas Citroen-kereskedőnél lehet jobban lefaragni. Esetleg van-e olyan Citoen kereskedő, amely egy 6 éves 1.4-es 5ajtós Honda Civic-et reális áron számítaná be a C5 árába.
Köszi szépen előre is a javaslatokat!
Tamás [Tue Jul 24 23:37:03 2001]
Élvezet volt olvasni is a nyaralásotokról! Amit a használtautó helyzetről írsz az sajnos általánosságban valóban igaz. A Cliót nagyon soká hozzák meg, pont a Renault verte a mellét nemrégiben, hogy mennyire gyorsan hozzák meg az új autókat, max 1 hónap.
Más:
Leslie bulijára tényleg elkezdhetnénk időpont javaslatokat adni, nekem pl mostmár az egész nyár szabad!
ManU [Tue Jul 24 23:14:28 2001]
Bago

Utánajártam, s befizettem a Cliot. Sajna csak októberre jön meg:(
Miért Clio, Honda helyett? Nekem Xsaram volt, azt eladtam, s némi különbözetből ezt a kocsit tudom megvenni, és fenntartani. Végülis 3M-ért kapok egy új, tele extrázott, biztonságos, sportos autót, mely nem nullázza le a zsebemet.
Ami +hogy lesz benne xenon, ez ugyanis a mániám, mióta megjelent (drága mánia).

Tudom, gazdaságilag lehet, hogy jobban mégrte volna egy 2-3 éves kocsi, ám én a Cliot min 5-6 évre tervezem. Sajnos ma Magyarországon nem tudok bízni az olyan típusú használt autókban, melyek nálam szóbajönnének. Rengetege a kókler, hidd el tapasztalatból tudom.
Sokáig filóztam én is, de rá kellett jönnöm, hogy nekem ez a kocsi kell!!! Hondát nem kapok újonnan 3M-ért, max egy 98'as LSi-t, ki tudja milyen előélettel!
ManU [Tue Jul 24 23:08:06 2001]
Az áldozat, amivel az utat megtettük egy 300km-es, tehát új, 1.8-as 125 lovas Rav4. Összesen 1250 km-t autóztunk, az átlagfogyasztás pedig 8.4 literre jött ki, óra szerint.
Kezdődött azzal, hogy odafele a navigátorom elnézte az utat, s így +70 km volt a kocsikázás odafele. Cserében viszont gyönyörű, amolyan "istenhátamögötti" helyeket ismertünk meg. Rengeteg lerombolt, illetve golyófúrta házfal árulkodik arról, hogy valójában mi is történ tőlünk pár száz km-re, nem is oly régen.
A határtól (Letenye-Gorinica?) Karlovac-ig (Zágrábtól délre 40 km) egy rövid szakaszt leszámítva jó autópálya van, melyért 25 kunát kellett fizetni. Karlovac után egy rémséges hegyi szerpentin vezet Senj-ig a tengerparti városig. Kb 100 km lehet, s ugyan a szerpentin jól hangzik autós berkekben, élvezni sajnos még a vérbeli autós sem tudja. Miért is nem??
Ez egy tranzit út féle, nem egyszer 4-5 hosszú kamion követi szorosan egymást, vagy 15-el...Előzni nagyon nehéz (azé' ment), gyakran a kamionosok is rosszul becsülik fel az autók képességét, indexel balra, hogy mehetsz, te kimész, majd a következő pillanatban már arra koncentrálsz, hogy valahogy visszaférj a sávodba a csőrös Scania elől!! Mint a Párbaj c. filmben!!
Senj után, délre fordulva a tengerparton autózunk egészen Jablonac-ig, ahonnan a komp indul Rab szigetére. Az út mesébe illő, végig a hegyoldalba fúrt út megy, alattad meg a tenger. Itt egy állatt hajszál híján forntálisan ütközött pont mellettünk...barátnőm az eset után 20 percig sokkos állapotba került. Való igaz, még élek én se felejtem el.
A komp gyakran jár, s 15 perc alatt átvisz. 4m alatti kocsi esetén 60 kuna, e fölött pedig 90 kuna.
Rab-sziget igazi paradicsom. Eszméletlen klímája van, szinte mindig süt a nap, a tengerpart a horvátok szerint itt a legszebb.
Az árak?? Ital + cigi elég drága, pizza 20-35 kuna között van.
1 nap motorcsónakáztunk: 6 személy, a csónak egy napra 200 kuna volt + benzin (40kuna).
Jet-skit csak úgy adtak volna, hogy valamilyen felügyelő mögéd ül, ha nincs vízijártasságid :((

A szállás szuper volt, apartman, klímával, TV-vel, 6-ágyas, fejenként 4000HUf-ért. Itt érdemes alkudozni, ha az első nem felel meg, ugyanis tudnak a befizetett pénzért jobbat nyújtani!

A Rav4 összeségében jól vizsgázott, bár a velünk utazó Integra azért végig takarékon járt.
A hegyi útra 1-2 +Le nem jött volna rosszul, viszont a kocsi 100-nál úgy gurul, mintha 50-el menne.

Röviden ennyi.

ManU [Tue Jul 24 22:52:29 2001]
No megjöttem, fantasztikus, kalanados, ám 1 picit rövidke nyaralásomból. Aki nem kíváncsi rá, az "pédzsáppoljon"!
Ábel [Tue Jul 24 21:59:42 2001]
Ezt miből gondolod?
gábor [Tue Jul 24 21:00:48 2001]
Mindig az az első illetve év autója amelyik a legtöbbet nyaraltatja az ugynevezett autósszakértőket!
gyuri bácsi [Tue Jul 24 20:43:11 2001]
EGY MISKOLCI HASZNÁLT AUTOKKAL KERESKEDO KFT FOLYAMATOSAN ÁTVER MINDENKIT OTT AHOL CSAK LEHET. AZ AUTOK KM-ORÁJÁT VISSZATEKERIK,LESZEDIK A FELNIKROL A JO GUMIKAT ES LESZIVJÁK A BENZINT A KOCSIKBOL . A KFT A ZSARNAI PIAC FELÉ TALÁLHATO,KÉREM AKI TEHETI KERULJE EL .
Ábel [Tue Jul 24 20:38:51 2001]
Egyébként volt egy Renault 11-esünk, 11 évesen került hozzánk, és három év alatt egyszer sem robbant le, pedig alig volt szervízben.
Ábel [Tue Jul 24 20:37:46 2001]
Szarom le a megbízhatósági listákat. Míg az egyik felmérésben (ADAC) bekerül az első helyre a Corolla, addig máshol (DEKRA) berakják a Bravát elsőnek, úgyhogy ez az egész egy nagy kamu!
HondAndrew [Tue Jul 24 19:15:02 2001]
Ábel
Elhiszem amit mondasz, de az autóban más is van, nem csak motor, nem csak futómű! Mellesleg a francia autók a megbizhatósági lista utolsó helyeit ostromolják..
A japánok tartósságát meg szerintem nem kell magyarázni, de a németek sem annyira rosszak már.
fourwd [Tue Jul 24 17:51:36 2001]
üdv
Ábel [Mon Jul 23 22:50:05 2001]
Figyeljetek gyerekek: jó lenne, ha így este 10 fele is lenne itt valaki, mert én ilyenkor szoktam fellépni. Na csá mindenkinek.
Ábel [Mon Jul 23 22:48:23 2001]
Mégvalami: A Citroen már 40 éve foglalkozik a hidropneumatikus rendszerekkel, és mostanra már nagyon megbízhatóvá fejlesztette őket. A C5 rendszerét már csak 5 évenként, vagy 200000 kilóméterenként kell átvizsgáltatni, ha magára hagyjuk a kocsit, nem hasal le úgy, mint a régi Citroenek. A francia autókra egyébként tényleg jellemző a futómű rakoncátlankodása a puha hangolás miatt, de ez a probléma az új modelleknél már nem olyan gyakori.
Ábel [Mon Jul 23 22:41:58 2001]
Egyébként a legtöbb autóra is csak 1 év garancia van, pl.: Audi, Saab, Volvo, stb. Tehát akkor csak a japán autók tartósak, mert azokra van 3 év garancia?
Ábel [Mon Jul 23 22:40:04 2001]
Amúgy a Citroen mostanában egész normális autókat csinál. Nem esnek szét, nem robbannak le 100 kilóméterenként, szóval jók. :)
Ábel [Mon Jul 23 22:38:22 2001]
Igen, komolyan gondolom. De a dízel motorokra. A PSA konszern (Peugeot és Citroen)dízelei nagyon tartósak, megbízhatóak, keveset fogyasztanak.
HondAndrew [Mon Jul 23 22:14:35 2001]
Az nem éppen elég? Ha olyan tartós akkor miért nem adnak rá alapból NORMÁLIS garanciát??
Tamás [Mon Jul 23 19:40:07 2001]
A dízelmotorra mondta ("és a többi Citroen dízelhez hasonlóan valószínűeg nagyon tartós lesz.") inkább a kuplung, futómű szokott először rakoncátlankodni bennük.
HondAndrew [Mon Jul 23 19:11:42 2001]
C5: Megveheted rá a garanciát 2 évre 150 ill 200000 Ft-ért kilométertől függően.
"Tartós mint a többi Citroen" Ábel ezt komolyan gondolod?
kgszi [Mon Jul 23 18:32:12 2001]
Várom azoknak a KIA PRIDE tulajdonosok jelentkezését, akik műszaki problémákkal küzdenek, és akik még nem!

[email protected]
Fer [Mon Jul 23 17:01:30 2001]
Véletlenül láttam, hogy egy VIKI nevu illeto SAAB 93-t keres. Az enyem 2,5 eves es szeptemberben aktualis a csereje. Ha erdekel keress meg maganban!

[email protected]
Ábel [Sun Jul 22 23:44:02 2001]
A Citroen C5 jól sikerült autó, nagyon jó, és fejlett a hidropneumatikus rendszere, egyedülálló komfortot nyújt. Méretei alapján nem egyértelmű, hogy közép, vagy felsőkategóriás, de az biztos, hogy hatalmas utas és csomagtere van. Jól fel van szerelve, bár az SX változat jobb választás, abban a rugózási rendszer is igényesebb. A motorjáról csak jókat lehet mondani: a dízelek között csendes, jól meg lehet hajtani, keveset fogyaszt, és a többi Citroen dízelhez hasonlóan valószínűeg nagyon tartós lesz. Egyszóval: jó választás.
Ábel [Sun Jul 22 23:30:59 2001]
A Puma futóműve jó masszív, sportosan autózható a kicsike, egész jól néz ki, de belül olyan, mint a Fiesta, és hátul alig lehet elférni. Amúgy viszont kevés pénzért jó kis élményt nyújt, de azért nem egy sportautó, főleg nem az 1400-as motorral. Az új 1600-as viszont jól illik hozzá. A Mondeo nem rossz autó, elég tágas, átlagos családi autó, de a kisebb motorokkal elég gyengén megy, és a kocsi összeszerelése sem tökéletes, rövid idő után előjönnek apró, de annál bosszantóbb hibák. Amúgy megéri a pénzét.
hegyigy [Sun Jul 22 17:59:51 2001]
sziasztok!vélemémyekre lennék kiváncsi 98-as ford mondeoról,illetve ford pumárol
pozitiv és negatív is érdekel.köszi!
[email protected]
Futee [Sun Jul 22 15:21:37 2001]
[email protected]
Futee [Sun Jul 22 15:20:59 2001]
Keresem azt a Gödöllői telefonszámot ahol üvegfóliázást csinálnak!A Nissan szalon mellett
Totitech [Sun Jul 22 13:50:16 2001]
Keresem a Kia Pride tulajdonosokat, akiknet műszaki problémáik vannak autóikkal!Műszaki problémák: 3 ajtósnál ajtólógás, ferdén állva, a csomagtér ajtó rosszul záródik, váltó, kerékagy csapágy, elektromos berendezések stb.
Köszönettel: [email protected] VAGY [email protected]
Névtelen [Sun Jul 22 13:00:00 2001]
haho autobar´tok legzetetk jok pusyi
Tamás [Sun Jul 22 10:50:14 2001]
Nekem csak a 2.0 HDI motorról van, hogy nagyon jó. Egy közeli ismerős Berlingoban vett ilyet (bár az a gyengébbik változat), abban ültem is már pár száz kilómétert, átlagfogyasztás 6 liter körül vegyes használatban. A C5-ről pedig csak jókat olvasok, személyesen még nem nagyon találkoztam vele.
Rugo [Sun Jul 22 10:25:13 2001]
Sziasztok,
Citroen C5 2.0 Hdi X vásárlása előtt állok, kérnék véleményeket róla, ha van vkinek.
Köszi előre is
Bagó [Fri Jul 20 10:06:00 2001]
Manu
Lehet,hogy már elmentél,de a keddi rendeléshez talán még nem késő.Az alkut szerintem nyugodtan folytathatod,mert ez a 7-5=2% marad a kereskedőnél csupán kereskedői fogás.Eleve nem hiszem,hogy 7% a kereskedőé,ennél több.Az orvosi kedvezmény pedig nem kereskedői hatáskör,hanem márka képviseleté,amit a MOK-val intéznek.A kereskedők inkább nemgyári extrákkal(amiket tőlük veszel:rádió,könnyü fém felni,szolgáltatások,..)"kedveskednek".
A másik dolog:a forint erősődésével az autók árai is csökkennek,ami azonban nem így jelenik meg direktben,hanem egyre nagyobb ajándék formájában.Megfigyelhetitek a hirdetésekben.
Amit még észrevettem:sokkal szimpatikusab a vevő a kereskedőknek,ha részletfizetést vállal,szivesebben adják a kedvezményt is,mert a bankkal külön megállapodásuk lehet némi jutalék,közvetítési díj formájában.Ha autót számítanak be,főleg ha olyan az autó( nem roncs),akkor mivel azon is keres,szintén lehet az erősebb poziciójából tárgyalni.Azt,persze soha nem fogjuk elérni,hogy ők fizessenek azért,mert autót veszünk tőlük(vicc volt).
Biztos tudod,hogy az Opel 9%-ot ad hivatalból,amit adott esetben még 11-re is fel tudtunk srófolni,de végül nem lett belőle vásár,mert inkább japánt veszek
mint Opelt(az Astra maga a III.oszt. fapad).A Fiat,Alfa 8%-ot ad szintén hivatalból,de van Honda is,talán az Éles,de nem biztos,amelyik 4-6%ot igér.
Jut eszembe:hogyhogy nem Honda lesz az új autó?Választ várok!!!

Milyen volt az út,merre vannak autópályák már?Mi tavaly voltunk szintén Rabon,gyönyörű helyek,szerintem Lopar részen van a legjobb tengerpart,legalábbis
kisgyerekeseknek.
Felnőttnek is jó:jetskizni lehet,tavaly 80 kuna/negyedóra tarifáért.Mi persze sokkal többért mentünk,mert a haverom belém jött,a hajó kilyukadt,a motor beszívta a kristálytiszta sós vizet.A tulaj eleinte 1000 DM-t kért,adtunk 500-at,és ezzel is beérte,mert a motor beindult,és nem kellett generálozni,mint gondolta.
ManU [Thu Jul 19 23:56:32 2001]
Mindenkinek jó pihenést a hétvégére, én 2 óra múlva indulok Rab-szigetre nyaralni. Kedd hajnalban meg vissza.
Sziasztok, s thx az ötletekért! (főleg Tamás)
ManU [Thu Jul 19 23:55:43 2001]
Korábban leírtam, hogy miért nem lehet további kedvezményt kialkudni. Okok:
7% árrés - 5% orvosi kedvezmény= 2% haszon. A kereskedőnek is kell valami, nem?

Viszont ma voltam Budakalászon, s eldöntöttem, hogy ott veszem meg a kocsit. Kedden rendelem meg +extra a Xenon és a metálfény (fekete lesz a kicsike).

Pet

Orvosi kedvezményt az orvosok kapnak, kell hozzá egy igazolás, mely bizonyítja, hogy tagja a vagy az OK-nak.


Tamás [Thu Jul 19 19:28:35 2001]
Ha orvos vagy, akkor valamivel olcsóbban lehet autót venni.
Pet [Thu Jul 19 18:40:48 2001]
Sziasztok! Lenne egy kérdésem mi ez az orvosi kedvezmény és hogy lehet ilyet kérni? Előre is köszönöm!
Pet [Thu Jul 19 18:40:25 2001]
Sziasztok! Lenne egy kérdésem mi ez az orvosi kedvezmény és hogy lehet ilyet kérni? Előre is köszönöm!
Tamás [Thu Jul 19 18:10:33 2001]
Na jó, tuti nem hagy ott szempontból még vannak lehetőségek és az Audi azért erősen presztízs márka!
Black VTI [Thu Jul 19 15:10:58 2001]
Thor
Ment a mail.....
viki [Thu Jul 19 13:22:21 2001]
Manu! Ne hagyd magad!Biztos lehet még v.mit intézni.Nekem is volt ez az orvosi 5%-om,és még kaptam kedvezményt.
viki [Thu Jul 19 13:17:47 2001]
Tamás jól beszél,de még az enyémnél is lehet valamennyire érezni, de lehet, hogy csak bebeszélem.Az biztos hogy a tesóm 2.8-as A4-esébe nincs különbség.
A Jutinak én is azt tanácsoltam egyébként,hogy nézzen még körbe, de nekünk lányoknak tök jó az A3.as,mert tuti nem hagy ott sehol.
Tamás [Thu Jul 19 10:40:36 2001]
Az 1,8 T-nek biztos nem lehet gond, az 1,6-ot viszont könnyen visszaveheti, hiszen ott nincs nagyon tartalék.
Thor [Wed Jul 18 22:46:45 2001]
Black VTI??????
Thor [Wed Jul 18 22:46:24 2001]
A legjobban arra kell ügyelni, hogy olyan helyen és olyan pózban hagyd ott a kocsit, hogy ne tudják "trélerre" felpakolni. Ha ez nem megy, lehet bármiyen drága riasztó, immobi, stb.

Juti!

Csak az A3 a nyerő? Semmi más ötlet?

Viki!
Mennyire fogja meg a klíma az A3-at? Rossz véleményeket hallottam, kíváncsi vagyok a tiédre.
ManU [Wed Jul 18 22:28:45 2001]
Igen-igen az alkudozós taktika eddig mindig bevált. Az a baj?, hogy a Clion kicsi az árrés (7%). Nekünk jár 5% orvosi kedvezmény, én még ezt szeretném (szerettem volna) megtoldani vmi aprósággal. Eddig nem jártam sikerrel, holnap talán?!

A3
Eltérő véleményen vagyunk megítélésével kapcsolatban, de épp ez a szép az autókban!!! Védelem: feltétlenül ajánlok vmi váltózárat (Mult-Lock, Tytan Dipol), ezek nem vészesen drágák (40-60e HUF), s tesztek szerint hatásos tud lenni. Persze, amit el akarnak vinni, azt el is viszik...
Sok szerencsét a jövendőbelihez!
viki [Wed Jul 18 12:20:50 2001]
Juti!
Szerintem újat ne vegyél főleg ha nem baromi sűrgős, mert az első egy-két évben nagyot amortizálódik.A nagyon jó benne,hogy utána viszont jól tartja az árát.Külföldről behozottal szintén körültekintően kell bánni ,mert sok ami törött volt és szarul rakják össze.Körbe kell mérni festékvastagság mérővel.A legjobb szerintem ha találsz egy mo.-i darabot.Az 1.6-os gazdaságos, de nem megy igazán gyorsan.Az 1.8-as már jobban hangzik,de ebből már kevesebb van.Ami nekem van az 1.8 turbó.Illetve van az 1.9TDI ha valaki szereti a dízelt.Szerintem fontos,a klíma, mert nagyon áramvonalas az autó és az üveg dőlésszöge is olyan, hogy betűz a nap.Szóval ha városi autónak használod 1.6 v. 1.9Tdi ha száguldás és városon kívűl külföld stb.1.8 ill.1.8T.Az enyémnek 200 az utazási sebessége.Én nem hagyom az utcán.Az első 5 legjobban lopottba benne van.DE,az biztos, hogy sehol nem hagy ott,elmegy 400.000.km-t úgy hogy csak kopó alkatrészt kell benne cserélni.Nem fog csörögni 10 évesen sem.
Nézd a használtautó oldalakat ill.újságokat.Nekem sikerült kifognom egy hibátlan darabot full extrásan.Viszont nekünk úgy néz ki,hogy egy nagyobbra kell váltani,mert elég sokat cuccolunk és kicsi nekünk. Egyébként 4ember kényelmesen elfér, a csomagtartója két nagybőröndnyi.Ha van még kérdésed ne a többieket untassuk./Az enyémet nem akarták még elvinni,de szerintem felesleges belerakatni 100000-rekért csodaszereket,mert ha el akarják lopni úgyis elviszik.Casco /vidéki bejelentéssel olcsóbb/, örzött parkoló./E-mail:[email protected]
viki [Wed Jul 18 11:48:04 2001]
Hát igen !
Ez a magyar vircsaft.Én is kari előtt 2 nappal vettem át egyébként egy seat inca volt,és ilyenkor év végén még jobban el akarnak adni szerintem a kereskedők ,legalább is így tűnt.
Juti [Wed Jul 18 11:46:30 2001]
Jajj bocs Viki, elfelejtettem a nevem megadni....

J.
Névtelen [Wed Jul 18 11:44:21 2001]
Szia Viki!
Köszi, azt hiszem akkor Te vagy a leginkább hozzáértő!!! :)
Leginkább újat szeretnék, de belefér 1-2 évesig. Mik a tapasztalataid vele? Szerintem olyan szép.... Szerinted megéri ragaszkodni a szerelemhez, vagy egy hasonló méretű autót válasszak amit nem lopnak annyira?
A tiéd próbálták már elvinni? Mit érdemes beletenni, hogy nyugodtan aludhassak?
Milyen előnyei és hátrányai vannak? Mi az, ami nem tetszik benne?

J.

Tamás [Wed Jul 18 11:38:20 2001]
Na ja, alku szempontjából ismerős ez az eljárás, mi is csináltuk egy Berlingóval a tél végén, az autó árához képest ugyanezzel a technikával kb azonos mértékű engedményt kaptunk, végül többet is, mert az autót késöbb kaptuk csak meg, mivel elszúrták a rendelést.
Viki [Wed Jul 18 11:31:45 2001]
Juti!
Szia!Én is lánynak születtem.A3-as Audim van.Imádom az autómat.Amennyi előnye van annyi hátránya is.Szerelem kell hozzá.Nem tudom,hogy milyet szeretnél,mik az igényeid.Új,használt,ha megírod megpróbálok segíteni eléggé belejöttem az A3-as témába.
Juti [Wed Jul 18 11:06:13 2001]
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok. Szerelmem az Audi, BMW, Lexus.
Sajnos csak egy A3-ast engedhetek meg magamnak. Mi a véleményetek arról érdemes-e ezt a kis autót választanom? Tudom, hogy nagyon tetszik az autótolvajoknak. Ezért a fenntartása (kaszkó) nagyon durva. Van valakinek fogalma arról, milyen összeget kell egy A3-as után fizetni? (Lány vagyok, Budán lakom.) Mennyi összehasonlítva egy hasonló alsó középkategóriás autó fenntartása?
Megéri aggódni, mikor viszik el? Vegyek más tipust?
Köszönöm, előre is....

J.
viki [Wed Jul 18 10:49:22 2001]
Tamás!
Tudom sajnos nem népautó a 9.3-as.Nehéz hozzájutni, de ha valaki elakarja adni "olcsón" hozzá lehet jutni.Kicsit félek a külföldről behozott autóktól.Volt egy ismerős egy mercivel és folyton szétszedték a határon.
Szerintem ugyanott lennék mint az Audival költségben,mert havi 30000.-a cascom +parkolóházak+éjszakai örzött parkoló díja.Ennyinél belefér a +3-4l-es fogyasztás.Az Audi egyébként 10l-t fogyaszt el klímával most nyáron úgy, hogy van egy-két elfekvő csekkem is a közrend őreitől.

viki [Wed Jul 18 10:26:03 2001]
Aki kereskedőnél új autóra akar alkudni annak azt tudom ajánlani ahogy én csináltam.Elmentem egy csomó márkakereskedőhöz elmontam ,hogy mit akarok kaptam egy árat.Elmentem a következőhöz és mondtam , hogy ezt és ezt akarom és ezt oda tudja-e ennyiért adni ,mert a másik kereskedő azt mondta, hogy igen.Persze mindig egy kicsit olcsóbb lett egyre több felszereltséggel.Így sikerült több mint 350.000.-et alkudni.
Thor [Wed Jul 18 01:05:48 2001]
A Vectra zenéje tényleg jó, de csakis a legújabbé.
Ábel [Wed Jul 18 00:36:31 2001]
Szar a Focus gyári zenéje, a Vectráé viszont nem annyira.

Ábel [Wed Jul 18 00:35:13 2001]
Helló mindenki

Tamás [Tue Jul 17 22:19:37 2001]
Na ja, a gyári zenéktől való viszolygásod nem is alaptalan! Nekem a Renault rendszereivel jó a tapasztalatom, pl. az Opeléhez, Fordéhoz képest.
ManU [Tue Jul 17 21:56:34 2001]
Igen ültem ma benne. Nekem nagyon tetszik az ülése (is). Valahogy én nem szeretem a gyári "zenéket", bár a 30ezer tényleg nem sok hozzá.
Thor [Tue Jul 17 21:45:40 2001]
Black VTI?
Tamás [Tue Jul 17 21:34:17 2001]
meg még a CD játszó 30 rugóért.
Tamás [Tue Jul 17 21:29:05 2001]
Ültél a Dinamique ülésében, hogy jó-e? Sok sikert az alkuhoz! A tempomat tényleg olcsó hozzá!
ManU [Tue Jul 17 21:08:28 2001]
Tamás
Ma megszületett a döntésem. Új, 1.6-os Dynamique Clio lesz. Holnap, ha lesz időm futok egy-két kört a kereskedőknél. Megpróbálok valami extrát belealkudni. 99%, hogy fekete lesz, szívem szerint a Xenont nem hagynám ki, csak hát elég húzós az ára (200e). Viszont a tempomatot "ajándékként" mindenféleképpen beleerőszakoltatom :)
Ha van vmi ötleted share with me please!
Tamás [Tue Jul 17 18:56:16 2001]
Olcsi!
Nem mondasz hülyeséget!
Tamás [Tue Jul 17 18:55:50 2001]
A délután fikáztam egy picit a 2,3-as Aero 9000-est, most néztem meg, hogy gyárilag 15 litert írnak városi fogyasztásra, tehát ez nem a motor kopásából ered. A motorolaj-fogyasztás ellenben nem túl illdomos.
Tamás [Tue Jul 17 18:49:59 2001]
Viki!

Néztem 9-3-ast az autoexpon és az aproneten, de csak 900-asakt láttam. (illetve volt egy egyéves teljesen fullos 9-3-as, de ott nem volt ár, gondolom nem nagyon olcsó) Szerintem ez kifejezetten az a modell, amit kinntről érdemesebb hozni, mivel ott jelentősen nagyobb a választék.
Tamás [Tue Jul 17 18:41:26 2001]
Na ja, a cég szempontjából pedig a fenntartása lehet, hogy alacsony, bár az ára nem az.
Olcsi [Tue Jul 17 18:41:11 2001]
A legjobb autó a Lexus

HondAndrew [Tue Jul 17 18:21:10 2001]
Egy ismerősömnek is rakoncátlankodik a bömcije, állitom többet van vele szervizben mint uton:)
Visszatérve az Almerára, biztos nem a vezetés élményéért veszik, arra van más autó is.
Tamás [Tue Jul 17 16:13:46 2001]
Törés nélkül azért ez az ajtó dolog hihetetlen, ezt nem is hiszem, hogy megengedné a Wallis, hogy így hagyják a garanciális autót, ha sértetlen.
franco [Tue Jul 17 14:10:53 2001]
Hello! Tegnap beszéltem egy emberrel, és a következő érdekességeket mondta: van egy kb. 1 éves 528-as BMW-je. Fél éve nem tudnak rájönni hogy miért ég ki folyton a bal oldali tonpitott világítás, ja, és 2 hónapos korától nem nyilik a jobb első ajtó, és valahogy csak kifeszíteni lehetne. Ez egy kicsit durva egy BMW-től, nem????
Tamás [Tue Jul 17 13:35:31 2001]
Ja és az említett 9000-es Aero fogyasztását nem tudják városban 14 liter alá vinni.
Tamás [Tue Jul 17 13:09:46 2001]
A BMW-s storyt teljesen megegyezően, csak a márkát Suzukival behelyettesítve ismertem már évek óta.
A Saab valóban nagyon komfortos, de nagyon drágának tűnik számomra a fenntartása. Egy ismerősnek van egy '94-es 2,3 Aero-ja, ő a 2. tulaj, aszondja az első tulaj és ő is nagyon vigyázott rá. A kocsiban van 116 000 km és már folyt a motorból az olaj, amit egyébként is fogyaszt, már volt benne kipufogó cserélve és kell hordani a szervízbe. Ráadásul számomra csak viszonylag jól menőnek tűnik, de tény, hogy nagyon masszívnak néz ki. Egyszer beszélgettem egy emberkével, akinek a cége a '92-es Lanverét egy 900-asra cserélte, ami alíg különbözik a 9-3-tól tudomásom szerint. És ő is azt mondta, hogy a Lancerrel semmi gondja nem volt hosszasan, míg a 900-assal szinte mindig adódik valami és számára nem annyival jobb autó, hogy ez megérje, tehát bármikor visszaülne az értékében a Saab töredékét jelentő Lancerbe.
Viki [Tue Jul 17 10:41:13 2001]
Én ha el tudom adni az Audimat jó áron, biztos csak Saab-ot veszek.A családban van 9.5-ös, volt 9000 aero és mondhatom ,hogy a legkomfortosabb és legigényesebb autó amiben Európába ültem. Kényelmes,jó vezetni,gyors,nem lopják.Olyan ülés van benne, hogy alulról hűti az ember hátsó fertáját,szellőzik így nem ragadsz az ülésbe.Egy 9.3-ra vadászok jó áron, akkor ha találok búcsút intek az Audinak.
Viki [Tue Jul 17 10:26:36 2001]
Ezt a storyt hallgassátok!
Tegnap volt nálam egy svájcból hazatelepült pasi,ő mesélte ,hogy bementek a barátjával egy BMW szalonba és megrendeltek egy novi autót.Megjött az autó vitte haza boldogan. A felesége vezetett haza amikor is a garázsba állásnál a felesége elszámította magát és letörte a tükröt. Láss csodát , kiesett belőle egy kocsikulcs+forgalmi a BMW-vel megegyező adatokkal+indító kulcs.
Tamás [Tue Jul 17 06:29:22 2001]
Ez a kétliteres változat?
Unokatesómnak van Cliója, 2000. novemberi 1,4 16 V TechRun, sajnos egyszer picit belement egy srác, utána még két hónapig járt vele az unokatesóm és mivel az orrából nem egy kábel lógott kifelé, az elektronika picit rakoncátlankodott, amióta megcsinálták nincs vele semmi. Szervízként lakatosmunkában a Baumgartner árban sokkal jobb, mint a Budakalász. Egy régebb óta Renault-kat használó ismerős szerint viszont a Baumgartner nagyon felületes. Úgyhogy szervízt ajánlani nem nagyon tudok.
ManU [Mon Jul 16 23:41:30 2001]
Autóvásárlás előtt állok. Pontosabban a kiszemelt darab egy 2000-es évjárat9 Clio RXI. Ha valaki tud hasznos infokat adni róla, kérem írja le!! (Tamás?)
Esetleg létezik Budapesten vagy környékén jó szervíz, ahova lett vinni???
Előre is köszönöm!
Tamás [Mon Jul 16 22:34:42 2001]
ok, de a garancia messze nem pótolja a vezetés érzését.
HondAndrew [Mon Jul 16 21:25:47 2001]
A garanciát is számitsd bele!
4 csillagos az Almera.
Tamás [Mon Jul 16 18:14:11 2001]
Ez tényleg botrányosnak tűnik!
Nagyobb motorral van az 1.8-as, abból a legcsúcsabb 5,2 m. Én is nagyon sokkalom ezt, bár ez a négyajtós, japánban gyártott változat, tehát van rajta vám.
Ebben a kategóriában nekem a Mégane jön be nagyon, az a Nissan 1,8-as motorjánál alig gyengébb 1,6-ossal 3,7 m. (és a Mégane 100 kg-val könnyebb, mint az Almera, pedig a töréstesztje jobb) És erről személyes tapasztalataim is vannak, hogy klímával is nagyon dinamikusan megy. Minőségben persze mindenki azt mondja, hogy a Nissan biztosan jobb, ezt cáfolja, hogy az elmúlt 2 évben a tág család és jónéhány ismerős csak Renault-t vett és mindenki teljesen elégedett. Vannak köztük új Mégane, Clio, Scénic és Laguna tulajok.
HondAndrew [Mon Jul 16 18:06:31 2001]
Sziasztok!
Most jöttem Balatonról.
Az Almerával mentem én is, nem egy erős darab..

viki [Mon Jul 16 17:46:44 2001]
Igen!!!Egyesben elindul jól kettesben pedig megáll.Ha leveszed a klímát érezhetően javul,de nem lesz egy jaj de nagyon gyors darab.Szerintem nehéz az autó ehhez a motorhoz.Nem tudom hogy gyártják-e nagyobb motorral, de az biztos ,hogy ez lesz ill. van tömeggyártásban.Ezért a pénzért kb.4millió sokkal jobb autókat is lehet venni.
Tamás [Mon Jul 16 16:12:46 2001]
Gratulálok az új Almerához, de ezt a motorgyengeséget picit hihetetlennek tartom! Saját tapasztalat ez?
viki [Mon Jul 16 14:48:51 2001]
A mamám kapott tegnap egy új Almerát. Nagyon szép elöl,hátul belül ötletes dolgok vannak de fapad hatása van /full kv.bőr/.Szegény autóba beleraktak egy 1.5-ös motort így ha a klíma esetleg be van kapcsolva félő kimenni egy trabant elé is ha nincs kellő távolság /600-700m/.Egyébként a mamámnak tetszik, ez a lényeg.Én maradok a kis 3éves A3-nál ugyanennyiért 150Le 1.8T full bőrrel és bekapcsolhatom a digit.klímámat is 22fokra.
Gabi07 [Mon Jul 16 13:34:15 2001]
Black VTI
Nem azt mondtam, hogy nincs ott Honda, de a BMW-t nemigen kell félteni.
Thor [Mon Jul 16 03:13:40 2001]
Black VTI
E-mail!!!!!!
Thor [Sun Jul 15 23:00:01 2001]
Black VTI?
Black VTI [Sun Jul 15 22:07:03 2001]
Gabi07
Lejebb is megnézted az oldalt ?
Azért van ott Honda is gazdagon. :-)
Gabi07 [Sun Jul 15 21:58:01 2001]
Black VTI
Szerintem nézz szét a www.auto5.hu -n. Van ott egy cikk az "Év motor"-jairól... Szóval a BMW-nek kéne motor?
Black VTI [Sun Jul 15 21:55:26 2001]
Thor ?
Thor [Sat Jul 14 22:54:43 2001]
Black VTI?
Black VTI [Sat Jul 14 22:40:00 2001]



"Toyota motorok vásárlásáról tárgyal a BMW."

www.vezess.hu
Érdemes megnézni.Úgylátszik a BMW sszeretne egy jó motort....

Black Jack [Sat Jul 14 16:29:06 2001]
Ha keresel megtalász most épp dolgozom-gyere!
Black Jack [Sat Jul 14 16:27:23 2001]
Ha keresel megtalász most épp dolgozom-gyer!
Rőczey [Fri Jul 13 22:47:04 2001]
Ha mégis arra jártok, Én nagy valószínűséggel elérhető vagyok a Balaton északi partján, annak is a közepe táján!
Rőczey [Fri Jul 13 22:45:10 2001]
Ez van!
Pedig én hamarosan leállok egy időre a NET ről!
Élőben érdekesebbek lettek volna a viták, nem is beszélve a próbák lehetőségéről! Pl valaki írta a BMW-k verhetetlenségét ... nomeg a Ford ok, és Alfák tulajdonosait is szívesen láttam volna amint bebizonyítják azt, amit itt könnyelműen leírnak! Node látom nem lesz ebből már semmi! Legalább ManU-val jó lett volna összefutni egy próba erejéig, (Integra) de mindenki autóját, és arcát szívesen megcsodáltam volna!
Tamás [Fri Jul 13 20:49:25 2001]
punnyadás van ezerrel....
Black VTI [Fri Jul 13 20:31:39 2001]
Mi van fiúk ???
Se buli ,se életjel ???
Black VTI [Thu Jul 12 19:09:18 2001]
Thor
Ment a mail !
Rőczey [Thu Jul 12 17:57:24 2001]
Sziasztok!
Leslie! legyen már buli!!!

Gabi07 [Thu Jul 12 12:31:45 2001]
Hiányoztam???
Látom nagyon megy a japán-kontra-német! Hogy az Almera jobb, mint a Focus? Na ne röhögtessetek...megtévesztitek szegény csávót...
Thor [Wed Jul 11 19:41:05 2001]
Black VTI
Jelentkezz, ha itt vagy, nyomjunk egy chat-et.
Thor [Wed Jul 11 19:36:17 2001]
Nem tudom, vmi rémlik. A Merci az tuti, de van még egy, aki csinálja ezt a kis... Szerintem Opel.
Tamás [Wed Jul 11 19:33:49 2001]
erről nem tudok.
Thor [Wed Jul 11 19:17:03 2001]
Az Opelnek is van egy SMART-ja, nem?
Tamás [Wed Jul 11 14:39:58 2001]
A Mercinél kell kopogtatni!
Beri Ari [Wed Jul 11 13:09:35 2001]
Ja az e-mailom: [email protected]

Beri Ari [Wed Jul 11 13:08:54 2001]
Halihó! Szeretném megkérdezni, ha a SMART autóról szeretnék
többet tudni, akkor hol keressem. Azaz ki a gyártó?
Thor [Tue Jul 10 23:51:55 2001]
Black VTI
Ezek szerint a műhely romokban...
koko [Tue Jul 10 21:36:15 2001]
sziasztok.meg tudja nekem mondani valaki az uj audi A4 alap árát,vagy hogy esetleg hol tudnám megnézni a neten?elöre is köszi!
ManU [Tue Jul 10 18:59:46 2001]
Én a Focusra szavaznék, ha van egy kis +pénz akkor 307-es! Eszméletlen miket tud a kocsi!!
Ferkó [Tue Jul 10 15:53:51 2001]
Sziasztok!
Tuning:Mit jelent a tuningolásnál a rezonátorok használata? Milyen előnyökkel
jár alkalmazásuk?
Mi a sport légszűrő müködési elve:-több levegő,vagy könnyebb levegő áthaladás?
Gondolom több levegő nem lehet,hisz a henger térfogat állandó.
Irjatok,hozzászólás,tapasztalat....
Black VTI [Tue Jul 10 13:03:53 2001]
Rit
Nézz el a www.kff.hu - ra .Ott találsz egy listát a motorkódokkal együtt.
Rit [Tue Jul 10 10:26:59 2001]
Az e-mail cimem [email protected], ha valaki mégis talál nekem valamit plííííz postázza át. Köszi!
Rit [Tue Jul 10 10:13:56 2001]
Senki nem tud segíteni nekem????
Rit [Tue Jul 10 10:00:21 2001]
Sziasztok!
Most akarok kimenni Németbe és a neten sehol nem találom a Schwacke katalógust.
Ugyanis jó lenne tudni mijjen kocsit is lehet behozni... valaki tudna nekem segíteni?

Pocok [Tue Jul 10 09:55:02 2001]
Sziasztok !
Lécci segítsetek abban, hogy hol lehet 3-ik generációs Camaro képeket letölteni !!!
A www.camaro.com nem jó site, próbáltam. KÖszi
Thor [Mon Jul 9 23:17:17 2001]
Na véééégre!
Black VTI [Mon Jul 9 21:00:14 2001]
Thor
Bocs ....rendbe
Black VTI [Mon Jul 9 20:59:53 2001]
Thor !!!
Itt vagyok csak hosszura sikerült a Balaton ! :-)
Délelőtt írok amint renbe raktam a a műhelyt.
jrefi [Mon Jul 9 11:50:16 2001]
Hová a fenébe tűntek a vevők az autópiacokról?
Csak nepperekkel és felhajtóikkal találkozom, akik nem is kiváncsiak a kocsi belsejére, állapotára.
Azt nézik, hogy mekkora a motor, és ki van-e mázolva.
A légyszar miatt le akar alkudni húszezret :-(


bekajani [Mon Jul 9 07:48:34 2001]
Sziasztok! A gázüzemüre való átvarázslás szerintem csak a gáz árában üzlet, egyelőre olcsóbb. De régi kocsikba nem érdemes átszereltetni, nem térül meg.
Tamás [Sun Jul 8 13:43:08 2001]
Mennyiségben szerintem ugyanannyit fogyasztja, sőt talán még picit többet is, csak a gáz ára fele a benzinének kb.
Thor [Sat Jul 7 22:31:22 2001]
Ha az autódat gázra rakod át, kb. a felét fogyasztja, mint előtte benzinnel. Most már csak azt kell megtudnod, mennyit fogyaszt a normál 732-es...
Strapabíró? Ha 81-es és még mindig egyben van, akkor az.
Paradoxx [Sat Jul 7 22:22:16 2001]
Üdvözlök mindenkit!

Lenne egy nagyon nagy és (számomra) fontos kérdésem:
Egy gázüzemű 1981-es 732i turbos BMW gázból mennyit fogyaszthat? Mennyire strapabíró autó (bocsánat a kérdésért, de kezdő vagyok, jogsim is csak 4 hónapja van :)))
Thor [Fri Jul 6 23:44:11 2001]
BLACK VTI??????????????????????????????????
Thor [Fri Jul 6 23:43:50 2001]
thom
Minden pontosan úgy van, ahogy HondAndrew mondta, csak én még annyit tennék hozzá, hogy az Almera a felsoroltak közül (szerintem) a legrondább... Tehát megbízható-ronda v. szervizigényes-szebb?? NEKED KELL DÖNTENED! Összefoglalva: a Golf nem ér annyit (nem ám!), a Focus nem megy, az Almera csúnya, de a Nissanok a legmegbízhatóbbak (értsd: soha nem kell szervizelni), a 306-os meg egy lutri. Szép, szép, de... Remélem sikerült összezavarnunk. Ebből is látszik, hogy ezek közül nem nagyon tudunk (bocs: tudok) választani. Ha meg mindenképp választani kell: Almera, mert engem a felmerülő költségek befolyásolonak inkább. Jó vásárlást!
Sanyi [Fri Jul 6 20:48:09 2001]
Suzuki utoirat G-katos Email [email protected]
sanyi [Fri Jul 6 20:44:30 2001]
van egy suzuki swiftem 92-es 500-DM ert erdekel valakit
Passat [Fri Jul 6 19:36:15 2001]
Az új Mondeo tényleg nem rossz,főleg a 2.5 V6 Ghia!
casper [Fri Jul 6 19:35:07 2001]
hy all
B.csillag [Fri Jul 6 13:47:51 2001]
Sziasztok! A Mondeo tényleg nem rossz. És ezek a nyílt napok sem. Eddig 87 típust hajtottam, de a BMW-k toronymagasan ütnek bárkit. Az ára egy kicsit húzós de az élmény... Ja és egy 3 éves Astrám van. Most tuningoltatnám. Egyelőre csak optika. Felni, spoiler, kipufogó stb. Jó tippeket várok. És még egy kérdés: Ha valaki leírná az új W hengerelrendezés lényegét akkor megköszönném. Na sziasztok. Debrecenben megtaláltok.
bekajani [Fri Jul 6 07:59:26 2001]
Sziasztok! Imádok vezetni: Rengeteg autót kipróbáltam már. A hobbim, hogy elmegyek a szalonok nyíltnapjaira, szuper. Legutóbb a Peugeot 307 -est próbáltam ki, nem rossz, de annyira nem jó amennyibe kerül. A legjobb élmény az új Ford Mondeo volt.Az megéri az árát!!! Csak nekem az még elérhetetlen.
Tamás [Thu Jul 5 21:53:49 2001]
A 306-os már nagyon régi konstrukció, szerintem is Almera, az érvek már megvannak!
HondAndrew [Thu Jul 5 21:20:20 2001]
Ha a megbizhatóság a fő szempont, mindenképp az Almera a nyerő választás (5 év garancia), a 4 ajtósat Japánban gyártják,valószinűleg jobb mint az 5- és 3 ajtós. A Peugeot szerintem azért nem jó választás, mert kifutó modellről van szó, az értéktartása elég szar. Golf. A véleményemet tudjátok a VW-ről... A Focusnak gyenge a motorja...
Összességében én az Almerát választanám!

Tamás [Thu Jul 5 16:49:58 2001]
A Nissannak szerintem még az előző Almera töréstesytjét láthattad, a mostani állítólag többet tud!
thom1973 [Thu Jul 5 15:32:02 2001]
A kis Polo-t le szeretném cserélni egy nagyobb ( és vadiúj ) kocsira. A rostámon ( ami igen szubjektív... ) fentmaradt a Ford Focus ( 1,4 l 75 LE 5 ajtós ), a Peugeot 306 ( 1,6 l 98 LE ajtós ), a IV-es Golf ( 1,4 l 75 LE 5 ajtós ) és az Almera ( 1,5 l 90 LE 5 ajtós ). A Nissannak baromi szar a töréstesztje ( egyébként nagyon tetszik ), a Golf túl van lihegve és nekem egy kicsit drágának tűnik, bár, imádom vezetni és k*** jól össze van rakva.

A 306-os és a Focus között ingadozom. A francia kocsik nem igazán valók az itthoni utakra, pedig dögög kis járgány és megy, mint a veszedelem, ha odalépek neki. A baráti körben rengetegen járnak Focus-sal és nagyon meg vannak elégedve.

Mint laikus, a Focus-ra szavaznék. Ti melyiket választanátok??? Azt tudni kell, hogy műszaki analfabéta vagyok, a kis VW nagyon megbízható, eddig nem volt semmi baja ( most 3 éves ), csak a 15000 km-es szervízekbe kell bemennünk. Olyan kocsi kell, amelyik strapabíró, nem túl szervízigényes, megbízható...

Kösz a segítséget.
thom1973 [Thu Jul 5 15:19:30 2001]
MANU!!

Részvétem.

Az én VW Polo-mat hétfő délután törték fel, fényes nappal, a Kenwood rádiót kiemelték ( aznap reggel rohantam, mert késében voltam és nem vettem le az előlapját... ), de legalább a kocsit nem tudták ellopni. Sovány vígasz.

Zsaruk: dettó sajnálat, de nem tudnak mit tenni.
SilverVTI2000 [Wed Jul 4 16:14:45 2001]
Bocs.
SilverVTI2000 [Wed Jul 4 16:14:07 2001]
Az ominózus Focus-Civic cikket én is olvastam. Röhögtem nagyon, mert én vezettem az 1.4-es új 5 ajtós Civiket, szerintem rendben van. (Mondjuk a VTi-t nem adnám oda érte, de más a kategória). Valamint mentem még a 2,0-s automata Stream-mel - nagyon király! Automata, de jól gyorsul, óriási a nyomaték, csendes, kényelmes, a szekvenciális váltó meg jó móka... Feleségemnek király lesz, csak nincs még itthon fekete belőle...
Egy kérdés? Vezetett már valaki NSX-et? Én csak ültem benne, egy kereskedésben, de kíváncsi vagyok milyen lehet vezetni.
SilverVTI2000 [Wed Jul 4 16:13:50 2001]
Az ominózus Focus-Civic cikket én is olvastam. Röhögtem nagyon, mert én vezettem az 1.4-es új 5 ajtós Civiket, szerintem rendben van. (Mondjuk a VTi-t nem adnám oda érte, de más a kategória). Valamint mentem még a 2,0-s automata Stream-mel - nagyon király! Automata, de jól gyorsul, óriási a nyomaték, csendes, kényelmes, a szekvenciális váltó meg jó móka... Feleségemnek király lesz, csak nincs még itthon fekete belőle...
Egy kérdés? Vezetett már valaki NSX-et? Én csak ültem benne, egy kereskedésben, de kíváncsi vagyok milyen lehet vezetni.
Tamás [Tue Jul 3 20:14:28 2001]
Na ja, azért ez elég egyértelmű.
De azért a ku*va anyját, aki ezzel szórakozik!
HondAndrew [Tue Jul 3 20:05:46 2001]
Tue Jul 3 18:13:58 2001]
Ez nem én voltam!
Akárki is volt, tehet egy szivességet.
Korrekt dolog más nevében irkálni nem?

franco [Tue Jul 3 19:01:14 2001]
Hello! Van valakinek régi Pannóniája? Szerintetek hogy éri meg jobban? Ha az ember megának teszi rendbe, vagy ha már ugy veszi? Lehet még alkatrészt kapni hozzá?
HondAndrew [Tue Jul 3 18:13:58 2001]
Nekem még nem is volt Hondám,de nem is lesz!!!
Fer [Tue Jul 3 13:28:49 2001]
Ki tud valamit a szeptemberben esedékes BMW 3-as ráncfelvarrásról? A Vezess.hu-n lattam csak egy rövid cikket.
HondAndrew [Mon Jul 2 21:06:53 2001]
Ja és csak azért nem irok arra az oldalra, mert nem regisztráltatom magamat.
HondAndrew [Mon Jul 2 21:04:13 2001]
A vezess.hu oldalon a fórumban találtam egy témát aminek a témája: "még mindig a focus a király" vagy vmi ilyesmi. A lényeg az, hogy lehuzzák a Hondát, miszerint a 3 éves Focus jobb, mint az uj Civic, minden tekintetben. Ezt igencsak erős tulzásnak tartom..valószinűleg nem ültek még Hondában az illetők.
És azt mondják, ez egy ujságban volt benne! Talán Autópiacban. Én olvasója vagyok az összesnek, de én ilyen cikket még nem láttam.
Koczek
Annyit tudok a Megane Coupé-ról(2.0), hogy 140 lovas, és 200 a nyomatéka! 4 hengeres szivó!
Koczek [Mon Jul 2 15:09:55 2001]
Próbált már valaki közületek Renault Megane Coupe-t (2 literest) ? Milyen és hogy megy, milyen a fék és a futómű stb ?
Tegnap 1 sárga, (szerintem tuning) példány nagyon nyomult utánam, bár igaz, hogy a VTI-ben 4-en ültünk, ő meg egyedül volt a kocsiban. Hamar elengedtem, mert nagyon sietős volt NEKI, én csak kiváncsi voltam, hogy mit tud... :)
Rőczey [Mon Jul 2 13:35:10 2001]
Ma próbáltam a Seat Leon 4x4 1.8T-t nem is olyan rossz! kicsit tatás az enyémhez képest, a srác is kipróbálta az én kocsimat, és megkérdezte, hogy mi baj a fejemmel, hogy a Leont nézegetem! Pedig az árához képest nem is volt rossz! Gyengébbre számítottam! A 6 os váltó feldobja, és könnyen vezethető (ez a hátránya is egyben) szóval kis átalakítással, légszűrő kipufogó, csip, egész versenyképes családi autó lenne! Nem nagyon sportos, de a szükségleteket kielégíti!
HondAndrew [Sun Jul 1 21:22:18 2001]
Passat
No comment. Nekem volt volkswagenem, és soha többet nem lesz! Legközelebb ne mondj ilyet, mert ez nevetséges. VW-től elájulni max a röhögéstől lehet.
MMM
Még jó, hogy az alfák elindulnak vmilyen versenysorozaton, gratula,és természetesen a Skoda a legjobb.
Passat [Sun Jul 1 17:51:57 2001]
HondAndrew
Te meg VW-t,mert akkor már rég leesett volna az állad.
Mellesleg multkor néztem egy 2.3-as Accordot,de nem voltam eldobva attól,amit belül láttam.
MMM [Sun Jul 1 17:45:53 2001]
Rég nem jártam már itt, és sajnálattal látom azt hogy még mindig előfordulnak ilyen úgynevezett kocsimárkaháborúk egyes itteni írkálók között, ezért tényleg nem érdemes az itteni szövegek írásával foglalkozni, ja és az elolvasásával sem, amúgy a SKODA a legjobb.
Na agyő kiskatonák.
Bagó [Sun Jul 1 17:36:34 2001]
Ma is jó versenyek voltak,reméltem láttátok.A Hondák egészen szépen szerepeltek,
gratulálok!Igazán nem az ő gyengéjük,hogy ott szemétkednek az Alfák(Hungaroring)
meg a Ferrarik előttük.Esetleg még egy gyertya segíteni fog majd,s lehet,hogy a csepegő olaj is?
ManU
Sajnálom a barbarizmust.Sovány vigaszként:örülj,hogy nem az autót vitték el.
Rőczey [Sun Jul 1 16:50:59 2001]
Buli?!!!
juli 14 nem jó, de bármi más igen! Leslie! Most már tényleg össze kéne jönni!
ManU [Sun Jul 1 15:58:47 2001]
Ma hajnalban feltörték a kocsinkat, s elvitték belőle a rádiót...Rendőrség megjött, sajnálják, ennyi. Nagyon szomorú vagyok.