Tamás [Sun Mar 31 21:00:04 2002]
hali
Engem parkolásnál erősen zavart a fólia.
Gloster [Sun Mar 31 01:11:34 2002]
Hajrá Montoya!!!
Gloster [Sun Mar 31 01:09:19 2002]
Sziasztok! Ha valakinek fóliázott autója van, elárulná nekem, hogy este tényleg nem látni ki belőle és életveszélyes? Előre is köszi.
Gloster [Sun Mar 31 01:09:03 2002]
Sziasztok! Ha valakinek fóliázott autója van, elárulná nekem, hogy este tényleg nem látni ki belőle és életveszélyes? Előre is köszi.
Rőczey [Sat Mar 30 18:43:16 2002]
Néztem az időmérő edzést... a Ferrari kezdhet aggódni! No persze ez még nem a verseny, és remélem nem Montoya fog győzni, de ahogy nézem, elég jók!... Nomeg a Renault is egész jól muzsikál!
Powered by Jakuza [Sat Mar 30 14:13:55 2002]
Sziasztok,már alg bírok magammal,már várom a brazil versenyt most fog bemutatkozni az F2002 állitolag nagyon penge lesz,15Le-vel erösebb,új a fék a futomű,és a hütő fejlesztésénél együtt müködött a FERRARI egy NASAnak dolgozó céggel...szóval lehet aggodni kedves Mclaren-esek,a RED BULL szárnyakat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Nemes Tibor [Sat Mar 30 13:13:13 2002]
Lancia Thema V6-hoz müszaki leírást keresek.
(Automata-váltó)Köszönöm! +36-30/9-532-734

Nemes Tibor [Sat Mar 30 13:12:40 2002]
Lancia Thema V6-hoz müszaki leírást keresek.
(Automata-váltó)Köszönöm!
Dög Ól [Fri Mar 29 20:58:32 2002]
Powered By Honda!
A Fireblade-re elkészült az Öhlins-tól a kormánylengés-csillapító. A gyári mérnököket is meglepte, hogy bizonyos útfelületen mennyire rossz a moci futóműve. Így már 100%-os. Remélem széria tartozék lesz. Kérdés, hogy az új Yamaha YZF R1 megtartja-e vezető pozícióját ebben a kategóriában?
euroncap [Thu Mar 28 21:47:25 2002]
Régen utáltam a Peugeot-t, de egy barátom bogarat tett a fülembe, kipróbáltam,
megtetszett. Vettem is egyet, (1.6 premium) kultúrált a motor, nem zörög.
Elég kényelmes a családnak is, a feleségem nagyon szereti.
euroncap [Thu Mar 28 21:47:12 2002]
Régen utáltam a Peugeot-t, de egy barátom bogarat tett a fülembe, kipróbáltam,
megtetszett. Vettem is egyet, (1.6 premium) kultúrált a motor, nem zörög.
Elég kényelmes a családnak is, a feleségem nagyon szereti.
Peti [Thu Mar 28 17:51:21 2002]
Sziasztok! Én éppen autóvásárlás elött állok.Ki tud valamit a Peugeot 307-ről? Főként olyanok véleménye érdekelne akik ilyet használnak!
diesel [Thu Mar 28 17:37:20 2002]
Kedes Laci! Mi bajod van az átlagéletkorral?????????
LX [Wed Mar 27 20:33:05 2002]
Ne haragudj, Tamás
scss [Wed Mar 27 16:18:54 2002]
Hali! Segítsen valaki! Olyan helyet keresek pesten ahol készítenek matricákat, feliratokat autóra! Előre is kösz! Válaszokat vagy ide vagy a [email protected] címre kérek!
Otto [Wed Mar 27 12:41:07 2002]
Hello!!
Tudtok-e ajánlani FIAT 1300-as kapcsolatos ismeret terjesztő írásokat és szeretném tudni, hogy mennyibe kerül, 1966-os kiadás, kitünő állapotú.
sirlion [Wed Mar 27 09:17:37 2002]
Kaprazat, azt hogy mennyiért csinálják a Volvok átvizsgálását meg nem mondom, de nemrég olvastam, hogy - különösen egyes Nyugat-európai országokban - gondot okoz ezen autók elektromágneses sugárzása. Vagyis az a megengedettnél nagyobb. Továbbá több angol és holland szakújságban jelezték, hogy a gyors piacradobásuk érdekében nem volt megfelelő a beszállítók, ill. az általuk gyártott alkatrészek bevizsgálása. Ez több esetben nehézségeket okozott. Szerintem még várni kellene, míg a "Ford zászlóshajója" beérik. Bár a 60-as kívül és belül is igen csábító.
brutusz [Wed Mar 27 01:28:07 2002]
a
Tamás [Tue Mar 26 18:48:48 2002]
Kedves lx!
Irtam bármit is az Octavia minőségéről???
Dög Ól [Tue Mar 26 15:23:19 2002]
Octavia taxi!
A gk. padlólemeze megegyezik a Golf-éval, így senki ne várjon csodát. Csak azért tűnik nagynak az autó, mert nagyok a túlnyúlások rajta. Valószínűleg az egyterű a legalkalmasabb a taxizásra, ezért látni pesten sok sárga tetejű Picasso-t. Est Taxi? Barátságos fogyasztású diesellel a legkifizetődőbb.
sirlion [Tue Mar 26 12:54:37 2002]
Uraim a Skodát illetően egyetértek azzal, hogy az nem taxizásra való. Az egyébként kiválló gép - különösen SDI kiadásban - a helykínálat miatt inkább kisgyermekes családnal való. Birdsong igazad van. A taxi szempontjából igen is fontos a lábtér, ezért az egyterűek előnye nem lebecsülendő. Magam is erre hajlok, igaz a francia dízeleket többre tartom. Tehát én azt mondanám, hogy PSA dízel egyterű. A Citroen egyébként is igen előnyös áron forgalmazza az autóit. Az utas kényelmét illetően biztosan felveszi a versenyt az Octaviával.

Bagó [Tue Mar 26 11:20:17 2002]
Ki akar Octavia taxit venni?Mintha rendelésre készült volna az AUTÓ plussz-ban
az a cikk,amelyben egy miskolci taxis társaság 26 db.,1,9-es,SDI Oktaviájának tapasztalatát összesítik.A vélemény általában pozitív,kivéve a hátsó helykinálatot,ami a már említett kis tengelytávnak köszönhetően szűkös.
Érdemes elolvasni.
Bagó [Tue Mar 26 10:37:54 2002]
csiga jól eltűnt a Stiloval,pedig nem akartam elküldeni.Csiga,ha errefele vetődnél,adj életjelet magadról és persze a Stilo Abarthról!!

Az Octavia kis tengelytávja miatt nem igazán alkalmas taxinak,szerintem.Igaz,hogy Romániában sok Daewoo Tico fut taxiként,de az más kategoria.
Kaprazat [Tue Mar 26 10:26:05 2002]
Szeretnek informaciot kapni arrol, hogy mennyire szervizigenyes S60-as, illetve az S80-as Volvo, illetve mennyibe kerul a kotelezo szerviz.
Koszonettel.
Tóth Tamás [Tue Mar 26 09:31:16 2002]
Szerintetek megbízható -e a Skoda Fabia?
lx [Mon Mar 25 22:19:07 2002]
www.vector.hu
lx [Mon Mar 25 22:16:29 2002]
Tamásnak nincs igaza, mert az Octavia-nak nagyon jó a minősége, megbizható,
az igaz, hogy kicsi a lábtér
lx [Mon Mar 25 22:12:23 2002]
Imre2 igazad van, én is ezt használom és nagyon jó
lx [Mon Mar 25 22:10:53 2002]
2 csillagos
lx [Mon Mar 25 22:09:44 2002]
csak os Octavia taxit vegyél
Ponti [Mon Mar 25 16:32:49 2002]
Birdsong
Koszonom es figyelembe veszem autovasarlaskor a felkinalt tipusokat.
a skoda arat tudom de a taxiskedvezmeny 15% igy szamoltam ki a 4.2-t egy kis extraval.
Koszonom valaszod!
Ponti
Giorgio [Mon Mar 25 15:14:36 2002]
Tudja valaki a Vector internetes címét???
Egy haverom ismeri az egyetlen magyarországi tulajdonost.
Neki keresek képet.
Birdsong [Mon Mar 25 10:13:13 2002]
Ponti,
Megnéztem a Soktáviát és 4.7M, a PDTDI, alapára.Vitát nem szeretnék melyik a jobb diesel, de én megnézném a PSA HDI-jeit is(Pcasso,307,C5). Szerintem taxizásra az egyik legalkalmasabb karoszériaforma a mostanában népszerű egyterűek. Lehetőket szeretni, nem szeretni, de térkínálatban, ami a taxizásnál nem elhenygolandó az egyik legalkalmasabb(Zafira,Scenic,Picasso,(Toyota)Verso-k stb.Hogy taxizásra melik mennyire alkalmas azt nem tudom, mert soha nem taxiztam azt döntsék el azok akik ebben a témában jártasabbak.
Powered by Honda,
Én nem tudok róla hogyan verik át az embert a márkaszervízekben, de én lehetőség szerint nem hagyom ott az autót, és lehetőleg amikor az én autómat csinálják akkor a szerelő nagy "örömére" ott téblábolok.A végén, ha normálisan el lehet beszélgetni a szerelővel, és úgy látom rendesen elvégezte a munkáját akkor adok neki egy kis jattot. Ez eddig bejött nekem.
A rend őrei eddig engem nem nagyon piszkáltak, persze ez lehet azért is, mert én kevésbé feltünő autóval járok.

Ponti [Mon Mar 25 03:07:37 2002]
Koszonom a valaszod Tamas,hat igazabol nem tudom mit tegyek mert sok valasztasi lehetoseget nem latok:(
Ennel olcsobban csak meg kisebb autokat talalni,es pl rengeteg Suzukival is taxiznak,es azert azt nem hiszem hogy a suzik kenyelmesebbek az octaviaknal!
Amugy koszi a valaszt!
Meg atgondolom!
Ponti
Tamás [Sun Mar 24 20:21:10 2002]
Sziasztok!
Az Octavia véleményem szerint abszolúlt nem taxinak való, ennek ellenére igen sok üzemel belőle így. A VW ezt az egyautós családoknak tervezte, így az üzletautós megjelenés, a kényelmes első tér, és a nagy csomagtartó voltak a főbb szempontok. Úgy gondolták, hogy hátra az esetek 98 százalékában csak gyerekek fognak ülni, így ott a lábtér nagyon kicsi. Ezért az autó kiesik a taxizásra alkalmas kocsik sorából.
Rőczey [Sun Mar 24 19:13:50 2002]
De nagy bajban lennék, ha imre2 nek igaza lenne! Meséltem már a múltkor teszteltem a Mondeo legújabb 130 le-s Dieseljét!
Indítsunk bajnokságot!
Ki ismer becsületes Autókereskedőt!? Akár új, akár használt autó... Azt hiszem én nem ismerek ilyet, pedig a környéken nincsen olyan kereskedés, ahol ne jártam volna, és ne tudnék ezt-azt!
Ponti [Sun Mar 24 03:29:42 2002]
Sziasztok lenne egy kerdesem mivel ahogy olvasom tapasztaltabbak vagytok nalam.
Taxizni szeretnek es a skoda octavia 1.9 Pd Tdi valtozatat neztem ki (most mert mar volt elotte mas elkepzelesem is)Az ara a kedvezmenyekkel egyutt kb 4.2 millio Mit tudtok az autorol (Kenyelem, terkinalat, motor minoseg szervizelesi koltseg,biztonsag stb)mert a teszteknel ilyen tipust nem talaltam.
Ha esetleg tudnatok mondani mas dizeluzemu autotipust, ami meg megfelelo lehet erre a celra hasonlo arban azt megkoszonnem.
(valszeg holnap is csak ilyentajban leszek itt, ugyhogy a valaszokat elore is megkoszonom)
Ponti
Ábel [Sat Mar 23 20:37:48 2002]
Powered by Honda
Teljesen igazad van. Nem kéne egymás autóját szidni, még akkor sem, ha esetleg igazunk van. Nem mindenkinek telik 20 milliós autóra. Én is szerelmes vagyok a saját autónkba, de nem próbálok senkit meggyőzni, hogy az a legjobb. Tényleg inkább arról kéne beszélni, hogy milyen állapotok uralkodnak az autókereskedésekben és a közutakon.
Powered by Honda [Sat Mar 23 20:20:54 2002]
csak azt nem értem,hogy miért kell azon vitázni,hogy melyik a legjobb auto?!NÉMET,FRANCIA,JAPÁN,ANGOL,SVÉD,OLASZ mind csak egyéni vélemény,beidegzödés.Ugy is az érzelmek döntenek,hogy szerinted melyik a jobb.Meg hogy a haverjaid mit mondanak?!AZ AUTO,NEM ÉRTÉKMÉRÖ,HANEM KÖZLEKEDÉSI ESZKÖZ!jah,mondom én aki megrögzött honda buzi:-) De én legalább belátom,hogy a Honda sem tökéletes.És különben is két friss fejlesztésü 3-4 millás auto között nincs nagy különbség.Ismerek fanatikus ALFA,BMW,HONDA....stb rajongokat,akik a kedvencüket istenitik,a többit meg szidják és ez helytelen,aki igazán szereti az autokat,az mindet szereti,ha jo!Inkább beszéljünk arrol,hogy a márkaszervízekbe hogy vágják át és huzzák le a gyanutlan embereket meghogy a használtauto kereskedök hogy akarják rádsózni a vérestorkú totálkáros gépeket,mert ezek sajna elöfordulnak.ja és az hogy a rendörök miért akarnak valamibe mindíg belekötni.Multkor az egyik ilyet szólt a lámpánál:"öcsi,a rendörbácsi átlát ám a folián!!!Na húzodjon férre!!!!!!!!
Ábel [Sat Mar 23 19:57:50 2002]
Megtanulhatnátok végre, hogy mindenkinek más a kedvenc autója. És más az értékrendje. Az ilyen dolgokon nem érdemes vitázni.
indy [Sat Mar 23 17:42:55 2002]
a Ford? Megtanulhatnátok már hogy a legjobb autókat mindíg a japánok csinálják!!!!
HondAndrew [Sat Mar 23 17:23:45 2002]
Sziasztok!
De régen írtam ide.
imre2: ez a pár tulajdonság pont elég hogy rájöjj arra, hogy nem ez a világ legjobb autója.
imre2 [Sat Mar 23 16:47:17 2002]
A világ legjóbb autója a FORD MONDEO.Nem veri semmilyen más autó,mind gyorsaságban,biztonságban,esztétikában.Gratulálok a tervező csapatnak.Csak igy tovább.
Rőczey [Sat Mar 23 09:26:26 2002]
Hát... elég lapos!
Vannak-voltak páran, akik ellaposították!
Igen, a Japánok nagy hibát követtek el! Azt hitték, hogy ha jobbat csinálnak olcsóbban, akkor azt el is tudják adni! Sajnos ez európában nem így van! Itt az emberek túlnyomó töbsége a külcsíny, és egyéb szubjektív tényezők alapján dönt. (Marketing!) De nem is lehet ezen csodálkozni, hiszen a döntéshozók túlnyomó többsége nem rendelkezik megfelelő információkkal, és szaktudással, így mi alapján is hozná meg a döntést, hogy milyen autót is vesz!? Kit érdekel, hogy elavult a motorja, hogy a felfüggesztést is valamelyik ősi modellből mentették át, hogy a meghibásodási valószínűsége magas, mikor szép...!? És a szomszédnak is ilyen van, és az azt mondta, hogy jó... Ez van!
Birdsong [Fri Mar 22 14:50:03 2002]
Elég lapos itt a hangulat mostanában.Miért nem tobzódnak a Honda fun-ok?
Ezt a társalgót olvasván (régebben)az a benyomása támad az embernek, hogy
aki Hondát vesz illetve japán autót azok a legmenőbb,legokosabb, egyszerűen konvergálnak a tökéletes ember felé. Mivel bizonyos emberek annyira elfogultak
és meg vannak győződve arról, hogy a világ úgy működik ahogy azt ők elképzelik
ezért ráerőszakolják másokra az akaratukat. Nem vitatkozni szeretnék velük, mert nem lehet ez csak a mi véleményünk akik csak ritkán írnak inkább csak olvasók ezen a lapon.Mivel a vitafórum kifulladni látszik ezen a lapon azt javsolnám, hogy inkább tanácsokat adjunk egymásnak például szervíz,tuning,autóápolás,kiegészítők és egyéb tapasztalatokat osszátok meg egymással.Remek példa erre az előttem szóló Ábel.
laci [Fri Mar 22 14:33:16 2002]
Én most írok előszőr és utoljára (meg sem nézem többé ezt az oldalt)! Komolytalan, gyermeteg és felettébb értelmetlen (csekély kivétellel, nekik tisztelet). Feltételezem, hogy az írok átlagéletkora 15 év körül lehet.
Ábel [Fri Mar 22 08:28:52 2002]
Helló mindenki! Van egy tippem, hogyan lehet megelőzni a kocsiról az antenna lelopását, vagy legalábbis csökkenteni a veszélyét. Ugye a legbiztosabb, ha mindig levesszük, de ez egy idő után nagyon idegesítő, ráadásul a menet is tönkremehet. Tipp: az antenna kb. kétharmadánál jó vastagon feltűnő színű szigetelőszalagot tekerjün föl. Ha hitelesen csináltuk meg, akkor nyert ügyünk van, mert ugye törött antennát csak a hülye lop el...

rapi [Thu Mar 21 20:57:51 2002]
Hali!
Tudtok mondani nekem műhelyet, ahol fel tudnám tuningoni Toyota Carinámat kívül-belül, motor, optika, futómű, szóval minden, illetve olyat, ahol Clarion rádiót javítanak!? Köszi
LL-GL [Thu Mar 21 17:50:24 2002]
Hahó!!!
Dög Ól [Thu Mar 21 16:41:40 2002]
Powered by Honda!
Nem az volt a szándékom a cikk említésével, hogy csökkentsem a Fireblade érdemeit. Ez csak tény, amit a cikkből merítettem, már amennyire egy ilyen összehasonlító teszt tényszerű. Nincs nagy tapasztalatom a komolyabb motorok terén, de tudom, hogy a Honda az első Fireblade-del messze a konkurencia előtt járt, és bár behozták a lemaradást még mindíg a legjobbak között van. Csak azon akadt meg a szemem, hogy egy ilyen fontos alkatrész, mint a kormánylengés-csillapító, kimaradt a felszereltségből. Egy csapkodó kormány adott esetben a motoros életébe kerülhet, ez nem kerülhette volna el a mérnökök figyelmét. Még utólag is megoldható lett volna a probléma, nem nagy feladat kialakítani a helyét.

Powered by Honda [Thu Mar 21 15:16:14 2002]
Szia Dög Ól.aláírom,én nem azt mondtam,hogy az RR a legjobb de nekem kedvencem.Ebben a kategoriában ugy is nehéz szerintem dönteni,az átdolgozott R1-es,az új GSR-X,az új RR mind nagyon penge.a Kawa-t azért nem emlitem,mert a régebbi modelleknek nagyon sok hibája volt(gyorsasági gépek)amit én is tapasztaltam.de tény,hogy formára nem rosszak.a hátrányt mutatja,az is hogy messze a vetélytársak mögöt kullog az eladási listán.mondjuk egy ZX12R-t bevállalnék egy karikára,szerintem elragadna:-) lehet,hogy elfogult vagyok,a Hondával,a BMW-vel és a FERRARI-val,dehát istenem.....
dgdg [Tue Mar 19 23:31:59 2002]
gf


Black VTI [Tue Mar 19 21:59:27 2002]
[email protected]
Colin McRae [Tue Mar 19 19:27:04 2002]
Sbremal:kb. 3 hete, focus 1.4 Trend, menet kozben kigyulladt a toltesjelzo, mint kiderult, megadta magat a feszszabalyzo, amely csak 13.000, azonban mar csak generatorral egyutt gyartjak, kulon nem.....igy:130.000....Amugy harom eves.
X [Tue Mar 19 17:42:18 2002]
Black VTi!

Kellene az e-mailod! Kösz!
Dög Ól [Tue Mar 19 14:32:02 2002]
Powered by Honda!
A Hoda 900 RR Fireblade nem lett első a Motorrevüben olvasható osszehasonlításban. Nagyon kezes motornak tartják (mint egy 600-ast, úgy lehet irányítani), de a kormány veszettül csapkod kigyorsításkor, vagy hullámos útfelületen. A baj az, hogy még kérni sem lehet kormány-lengéscsillapítót. A teszt győztese a Kawa ZX-9R lett.
I. [Tue Mar 19 08:45:48 2002]
Halika!
Nagyobb autókon (VW Passat, Peugeot 607, Rover 75, stb) látoot króm ablakcsíkot vadászok Xsarára. Citroennek hivatalosan nincsen. Tudtok segíteni?

Köszike,

I.
I. [Tue Mar 19 08:43:48 2002]
Halika!
Nagyobb autókon (VW Passat, Peugeot 607, Rover 75, stb) látoot króm ablakcsíkot vadászok Xsarára. Citroennek hivatalosan nincsen. Tudtok segíteni?

Köszike,

I.
Powered by Honda [Mon Mar 18 17:30:56 2002]
Orsikee! Hondás sztorikat nehéz írni.Ezt át kell élni akkor lehet élvezni.nekem buborék 1.6VTI-m van. de azért van egy eset ami most eszembe jutott: egy srác nagyon gyors akart lenni bízott a CIVIC futóműben,az ültetésben a 16-os felnikbe és a sport gumikba és kurva gyorsan akart bevenni egy enyhe kanyar kombinációt aminek a közepén vasúti átjáro volt::: a következmény:a sínpár megdobta az autót és beleszállt a szemben lévö árokba szerencséréje jo nagy volt az árok.az autó totálra törött.Ugy-hogy vigyázzatok cimbik az út nem versenypálya (sajnos!!!)én meg néha nem is merem tolni neki mert annyi balfasz van az uton,hogy az már fáj.Pl eggyet nem értek,hogy a városba miért lusták az emberek indexelni?ez nem lazaság kérdése...ilyenkor mindíg elönti az agyamat a vörös köd................Come ride with us...............ja,az új FIREBLADE-hez mit szoltok??? penge nagyon.

Powered by Honda [Mon Mar 18 17:18:10 2002]
Sziasztok! Phil!! az Auto Piacban mindíg van egy hirdetés felnijavításrol( az árlisták körül keresd!)

Phit [Mon Mar 18 16:22:17 2002]
Tud nekem segíteni valaki, hogy hol tudok alufelnit javíttatni? Válasz jöhet ide, vagy a [email protected]! Előre is köszönöm!
ManU [Mon Mar 18 13:56:05 2002]
ford-isten

Én meg tőled hányok...

Norbert [Mon Mar 18 10:20:23 2002]
Küld el a [email protected]
Köszike!
Norbert [Mon Mar 18 10:16:02 2002]
Valaki nem tud olyan oldalt, ahol szöcskéről vannak képek?
Küld el a [email protected]
Norbert [Mon Mar 18 10:09:55 2002]
Valaki nem tud olyan oldalt, ahol szöcskéről vannak képek?
Dög Ól [Sun Mar 17 21:01:40 2002]
Orsikee!
Corolla Wagon (kombi) és Verso (egyterű) japán.
Corolla Hatchback (3 és 5 ajtós) angol.
Corolla Sedan török.
A fenti adatok 1.000%-osak.
sbremal!
Ha leáll a motor a fékszervonak még működnie kellene 2-3 pumpálás erejéig, vagy folyamazos fékezzésnél megállásig.

Rőczey [Sun Mar 17 16:53:22 2002]
A féknek nem lenne szabad egyből elveszíteni a szervo hatást... Legalább egy megálláshoz elégnek kellett volna, hogy legyen! Nem is beszélve a motorfékről... Bár ha az olajnyomás elment, jobb azonnal hagyni leállni a motort.
Black VTI [Sun Mar 17 12:01:15 2002]
Utána beindult simán ???
sbremal [Sun Mar 17 11:26:41 2002]
[email protected] is irjatok meg legyszi, ha van valami otletetek!

koszi,
sb
sbremal [Sun Mar 17 11:16:50 2002]
sziasztok!

penteken jovok haza a regi pest-gyor uton egy focus 1.4-essel (kb. fel eves) es egyszer csak kigyullad az aksi, az olajnyomas es a motor lampa. a motor leall, szervo nuku, fekrasegito nuku, en meg gurulok 80-nal. alig birtam megallni.

valaki talalkozott mar ilyennel? nyilvan el fogom vinni szerelohoz, de ez nagyon durva, ha 150-es temponal varatlanul jon, es eppen fekeznem, kormanyoznom rendesen.

mit szoltok ehhez?
Black VTI [Sat Mar 16 22:13:45 2002]
Orsikee
Szia ! Tényleg lehet érezni a Vtec "nyitását , 5500 rpm - nél.Ha gondolod látogass el a nethírlap.hu - ra ott szoktunkautóstalálkozókat szervezni( pont ma volt).Ott ki szoktuk próbálni egymás autóit stb...... Ha egyszer eljössz akkor kipróbálhatod milyen a Honda feeling :o)))
Szia
Szilvi [Sat Mar 16 21:05:45 2002]
Sziasztok, kérem a tanácsotokat!
Egyterű autót szeretnék vásárolni, a Mitsubishi Space Staron gondolkodom. Tud valaki valamit róla? Van esetleg egyéb javaslat?
Köszi!
gubuc [Sat Mar 16 20:44:45 2002]
sziasztok!
Van valaki aki tudja hogy a renault thaliának milyen a töréstesztje?
Rőczey [Sat Mar 16 20:41:49 2002]
Én nem tudom... az igazság az, hogy nem tudom mgfizetni a Japán minőséget, kizárólag ezért veszek most Európai autót... Félek is tőle!
Orsikee [Sat Mar 16 20:17:33 2002]
Dog Ol!
A Corollat miota csinaljak a torokok?Tenyleg?

TomKa [Sat Mar 16 19:44:46 2002]
Szisztok nem tudtok veletlenul elado FordKa-t?
Illetve keresnek meg utangyartott vagy mas uton beszerzett klimat...
Dög Ól [Sat Mar 16 19:37:13 2002]
Láttátok már az új Corolla Sedant? Első blikkre semmi különös, de ha kinyitod a csomitartót... Kárpit nincs, teleszkópos kitámasztás nincs, a csomagtér takaró valami bordázott műanyag lap. Ha lecsukod olyat szól, mint egy Wartburg fedél. Csak azt ne mondja valaki, hogy erről a török összeszerelés tehet. Jelen pillanatban az egekig magasztalt japán minőség messze van Európától.
Orsikee [Sat Mar 16 18:20:22 2002]
Gyerekek!Jo lenne inkabb a komolyabb hozzaszolasokat reszesiteni elonyben es a 4x4 kerdeseket mellozni!Sracok!Kicsit gyurjatok ra erre a tarsalgora es inkabb az elozo temahoz szoljatok hozza!Mi is volt az?HONDA!Irjatok velemenyeket,Honda gyorsulasi storykat stb...
Honda tulajdonosok!Figyelem!
Igaz az hogy ezek a V-tec motorok 6000 felett meg ratesznek egy lapattal!
Molnar!Mi van a Volvokkal?IRJ!
Joyray [Fri Mar 15 23:33:51 2002]
Van itt valaki?

Joyray [Fri Mar 15 23:32:48 2002]
Sziasztok!
Dög Ól [Fri Mar 15 20:45:19 2002]
Marc!
16
Marc [Fri Mar 15 18:01:44 2002]
mit jelent a 4x4???

Marc [Fri Mar 15 18:01:22 2002]
mit jelent a 4x4???

Marc [Fri Mar 15 18:01:17 2002]
mit jelent a 4x4???

Bagó [Thu Mar 14 19:13:05 2002]
Ez így van,powered by Honda,helyes megállapítás.Én mindig mondtam,hogy az olasz autóipar nem kispályás.még akkor is ha esetleg egy kicsit sorjás a műanyag,vagy itt ott zörög kicsit a kárpit.
Powered by Honda [Thu Mar 14 18:54:58 2002]
gyerekek,a hétvégén zalaegerszegen mobil kiállitás lesz.várok mindenkit....a HONDA standnál.ja,had dobjak fel egy F1-es témát! szerintetek ha Schumi igy ment
Ausztráliába,akkor mi lesz ha megkapja a 2002-es gépet???? én megmondom a FERRARI a mennybe megy....ismét.COUERE SPORTIVO.
Névtelen [Thu Mar 14 10:30:19 2002]
.
Dög Ól [Thu Mar 14 10:00:18 2002]
Koczeka!
Most mondhatnám, hogy direkt i-VTECH-et írtam az i-VTEC helyett, lemérjem mennyire figyeltek, de ez nem nem igaz, én nem tudtam pontosan. Egyébként senki ne vegye a szívére a kenyérpirítós dumát, viccnek szántam. Egy márkát sem szapulnék, általában szertem az autókat, még a Lada standot sem hagyom ki az autó kiállításon.
Más. Volt valaki a motor kiállításon? Igaz csak két keréken gurulnak, de nekem ezek a billegő sámlik is megdobogtatják a szívem. Sajnos kicsi hazánk nem piac, így csak a már ismert (kapható) motorokat mutogatták. Semmi durranás.
Névtelen [Thu Mar 14 09:47:24 2002]
áj vétek
STOP!
vegyetek vissza mert kisodródtok
Koczeka [Thu Mar 14 08:39:03 2002]
Dög Ól
Látom képben vagy a témában... helyesen i-VTEC a technikai csoda neve!
Maxxx [Thu Mar 14 07:17:01 2002]
Vidám hajnalt mindegykibe!
Black VTI [Wed Mar 13 19:48:51 2002]
Egy kenyérpiritóra én is beneveznék........... :o))))

Rőczey [Wed Mar 13 18:40:55 2002]
Honda kenyérpirító...
Azt még nem láttam, de a fűnyírónk az Honda... nagyon tuti!
Dög Ól [Wed Mar 13 16:24:19 2002]
Koczeka és Del Sol V.V.T.i.
Várjunk csak! Honda...Honda... Hol láttam ezt a nevet? Talán a Murányiban egy kenyérpirítón? A VVT-i. Így helyes, és inkább a Toyotával hoznám összefüggésbe. i-VTECH. Ez így Honda.
Koczeka [Wed Mar 13 15:39:30 2002]
Del Sol V.V.T.i

Yessss!
Del Sol V.V.T.i [Wed Mar 13 15:13:02 2002]
A Honda abszolut RULEZ!!! :)))
Del Sol V.V.T.i [Wed Mar 13 15:10:51 2002]
CIAO Mindenkinek :)
SCHURMO [Wed Mar 13 14:53:15 2002]
Üdv mindenkinek!!!:))))))))
SCHURMO [Wed Mar 13 14:53:07 2002]
Üdv mindenkinek!!!:))))))))
Dög Ól [Wed Mar 13 08:32:49 2002]
Tom!
www.lap.hu alatt találod, azt hiszem eza közvetlen web cím:
www.hasznaltauto-import.lap.hu
tom [Wed Mar 13 08:23:44 2002]
Szevasztok tud valaki segÍteni?külföldi autó árakat keresek de nem találok!nem tudjátok,hogy hol találok


Kaktusz [Tue Mar 12 15:38:29 2002]
Sziasztok! Szakdolgozat megírásához keresek szakirodalmat feltöltökről (comprex, turbó, roots) [email protected] e-mail címre. Kösz.
CASH [Tue Mar 12 11:34:25 2002]
CSŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ VAN VALAKINEK ZIZJE?
Powered by Honda [Mon Mar 11 18:06:45 2002]
szasztok!még mielött valaki lehurrrrrog,leszögezem,hogy nem vagyok honda buzi,de tudom mitöl döglik a légy.van 1 buborék 1.6vti-m,kicsit izmositva külsö is de inkább a lovakra koncentráltam:remus rendszer,kingdragon szürö,gyertya,chip tuning,szoval megy mint állat.igaz pörgetni kell és akkor eszi a benzint mértéktelenül,de nem muszáj mindig tolni neki.Szoval igazat adok Martinnak..japán rulez van...kajjakra..külön öröm alázni a nagy dögöket.na persze az sem mindegy ki hogy vezet,egyszer a srác százszor erösebb volt nálam(328i)de ugy parázott a kanyarokba,hogy körbeautoztam.jaaa,engem is gyaláztak már....nem is egyszer.ez a játék lényege.imádom az autokat BMW,Alfa,Honda,stb amiknek van egyéniségük.ja,és aki azt hiszi,hogy Schumi nem lesz ötödszöre is bajnok az téved....nagyon téved.CIAO
kob [Mon Mar 11 17:10:29 2002]
Sziasztok! A felemás kerekű autó egy 307-es volt. Azóta kicserélték. Persze a cserekerekeket az orrunk előtt szerelték le a szalonban álló 307-ről. Ez egy kicsit gáz!
Dög Ól [Mon Mar 11 11:14:39 2002]
Kezdőnek!
Ja, az osztrák út! Érdeklődj, hogy előírják-e még a téli gumit és a hóláncot. Nehogy idő előtt leszereltesd a télit, a sógorok meg nem engednek ki a határon.
Dög Ól [Mon Mar 11 11:10:13 2002]
Kezdőnek!
A téli gumit +7 fok Celsius alatt nem érdemes leszerlni, mert jobb paramétereket tud, mint a nyári. Ha egy kicsit melegebb van napközben, az nem árt a télinek, de reggelente még hideg van (akár fagyhat is). Szerintem várd meg a március végét, utána csere. Én így teszek évek óta, semmi gond agumikkal.
Martin [Mon Mar 11 10:45:19 2002]
Hello Viktor! Ha gizdázni akarsz és minden pénzedet értelmetlenül elkölteni vegyél Corvettet v. Camarót. Ha okosan akarsz dönteni, gyorsulgatni, alázni a ladikokat vegyél egy Hondát és tuningold meg AZT!!! Az eredményen meg fogsz lepődni!! Gyorsulásin szoktál lenni? Renault 5 Turbo odaverte a Corvettet.
Nagy súly, erős de lomha motor = nem túl jó gyorsulás! Pörgős motor kell!
Japán rulez van. > Halálos iramban !!!!!!!
[email protected] [Mon Mar 11 00:07:48 2002]
szoval, ha akarsz tudni rollam valamit akkor irjal
Névtelen [Sun Mar 10 21:57:28 2002]
nem
kezdo [Sun Mar 10 19:25:21 2002]
Sziasztok, tudnatok tanacsot adni, hogy ebben a dog melegben mi a teendo a teli gumival / fuszerezve a kerdest azzal, hogy 3 heten belul Ausztriaba szeretnek menni / ??? Koszonom a segitseget.
kezdo [Sun Mar 10 19:25:14 2002]
Sziasztok, tudnatok tanacsot adni, hogy ebben a dog melegben mi a teendo a teli gumival / fuszerezve a kerdest azzal, hogy 3 heten belul Ausztriaba szeretnek menni / ??? Koszonom a segitseget.
Trebron [Sun Mar 10 18:48:29 2002]
Rőczey> A gyari adatok szerint tenyleg 9,6 az en meresem a 7,8 2 szemellyel(a masik szemely a mereshez kellett feltetelezem, hogy egyedul jobbat is mehettem volna, mivel a valtassal vagyok elfoglalva ezert igy meg nem probaltam) a 2.0-as adata jol emlekszel 7,2. Aki mert mar gyorsulast 1.6 16V 5 ajtos Privilege Clio2-n az legyszi ossza meg velem az eredmenyt.
tms [Sun Mar 10 17:54:04 2002]
az auto2 anyagja jo, de a dizajn lehetne jobb is
Rőczey [Sun Mar 10 14:05:44 2002]
Rol
A véleményem szerint a Citroën jobb választás, főként, ha az értéktartást nem kell számolni! Egyébként engednek is, de méginkább további extrákat lehet belealkudni az árba! Nomeg mostanában biztosan lesz akciójuk!!! Nem szabad számításon kívül hagyni! A decemberi Citró akció verhetetlen volt... (Téligumi a lemezfelnire, + könnyűfém felni a nyárigumiknak, korm. ir. magnó, esőérz ablaktörlő... -automata klíma + manuális klíma, és az ár 3 360 000 Ft volt asszem) tehát az klíma automatikát vesztetted, és rengeteg jó dolgot adtak, kicsit olcsóbban...

trebron
Biztos, hogy az 1.6 os Clio 7.8 at gyorsul, nem a 2.0-s adatát nézted? Mindjárt megnézem...

Mónáj (Molnár)
A probléma pontosan a diffizárral van, de ez nem rendellenes működés eredménye, hanem a Volvo ilyen! Ez van! Épp ma halynalban vittem haza a cimborámat akinek a C70 225Le je volt, és ismét megerősítette, hogy így volt! De két másik forrásból is tudom! Mielőtt nekem esnétek, a Volvo ezen típusait nem sportkocsinak gyártja, és bár a paraméterek alapján akár képesek is lennének ilyesmire, eszük ágában sincs! Ezek nagy erőtartalékkal rendelkező országúti limuzinok! (na jó kupék is, de semmiképp nem sport, ill mégcsak nem is sportos autók!)
Veek-tor [Sat Mar 9 17:49:56 2002]
Szevasztok! Az érdekelne leginkább engem, hogy mi a véleményetek a V8-as autókról. Tudjátok, erősen gondolkodom egy Camaroban, vagy egy Corvetteben. Légyszi írjatok nekem véleményeket meg tapasztalatokat róluk. Köszi
Dög Ól [Fri Mar 8 12:11:12 2002]
Rol!
Ismét szóba kerültek a francia autók, és csak ismételni tudom magam. 2 és 5 éves Citroenek szolgálnak a családban. 0 hiba. Kötelező szervizekre a költség elhanyagolható.
Laca [Fri Mar 8 09:26:33 2002]
Szerintem Rol a Citroent vedd meg!!!
Laca [Fri Mar 8 09:23:16 2002]
Csá srácok!Mizu?
l [Thu Mar 7 20:23:44 2002]
l
Rol [Thu Mar 7 19:18:37 2002]
Bocs most elmegyek, de azért írhattok a témához.
Rol [Thu Mar 7 19:12:22 2002]
Egyébként először a golf is szóba jött, de az elég drága, ha jól fel van szerelve. Pl a Jubileum már nem rossz, de abban is csak az 1.6-os jönne szóba, de elég húzós az ára: 3.789.000 Ft
Rol [Thu Mar 7 19:10:04 2002]
Hát eddig mindenki a Citroen-re szavazott. Én is kezdem így gondolni a dolgot.
Rol [Thu Mar 7 19:08:03 2002]
Kösz Orsikee.
Végülis nem én döntöm el, mert a faterom akar venni, de nem tudunk dönteni. Egyébként a Polo árából lehetett alkudin, így valójában csak 3.250.000-be kerül, de lehet, hogy citroen-ből is engednek valamennyit.
Bagó [Thu Mar 7 19:07:06 2002]
Rol
Egyértelmű,hogy a Citroen előnyösebb vásár.Nemcsak azért,mertfelszereltebb,hanem mert nagyobb,utazásra használhatóbb,az ezerhatos nem ezernégyes,erősebb is nyomatékosabb is,talán nem lopják annyira.A családban
van egy ilyen,remekül teljesít,gond egy szál sem.Persze,ha a VW feltupírozott
nimbuszára utazol,akkor inkább kuporogj egy Poloba.Ellenben,ha jót akarsz magadnak,mindenképp a légkondi mellett döntesz.
Orsikee [Thu Mar 7 19:05:32 2002]
Megneztem a torestesztet es 3 csillagot kapott a polo 4 csillagjaval ellentetben.
Orsikee [Thu Mar 7 19:03:06 2002]
Rol
Ha engem kerdezel akkor az elsot.Erosebb a motorja,jobb a felszereltsege,szep auto.OK hogy a polo uj de joval dragabb.A Citroent nagyon dicserik mostanaban,a torestesztjet meg nem lattam,de kivancsi lennek hany csillagot kapott.Terkinalatban is nagyobb es ami nem utolso a csomagtartoja is nagyobb.Gondolom mar kriprobaltad mind2t ha komoly vasarlasi szandekod van.Vesd ossze velemenyem szerint a szervizkoltsegeket ami a nemet autoknal magasabb,es rovidebb a szervizciklus.Mind2 jo auto,vesziteni egyikkel sem fogsz!!
Névtelen [Thu Mar 7 19:02:10 2002]
Itt ilyen nagy az élet?
Rol [Thu Mar 7 18:57:49 2002]
Szerintem a Citroen mellett szól a méret és a felszereltség.
A Polo mellett pedig a minőség.
Rol [Thu Mar 7 18:54:28 2002]
Sziasztok.
Szerintetek melyik autót érdemesebb megvenni?
Egy Citroen Xsara 1.6 16V 110 LE SX-t(5 ajtós,Elektromos ablak elöl, elektromosan állítható és fűthető külső tükrok, elektromos ablakok elől, ABS+fékaszisztens, Vezető és utas oldali légzsák, oldallégzsákok, szervókormány, ködlámpák, automata klíma, listaár: 3.420.000 Ft) vagy egy Volkswagen Új Polo 1.4 16V 100 LE Comfortline-t(5 ajtós,Elektromos ablak elöl, elektromosan állítható és fűthető külső tükrok, elektromos ablakok elől, ABS, Vezető és utas oldali légzsák, szervókormány, ködlámpák, metálfényezés, központizár, riasztó, listaár: 3.348.000 Ft) Örülnék, ha segítene valaki, mert nem tudok dönteni.
Orsikee [Thu Mar 7 18:45:28 2002]
Molnar-nak
Legkozelebb vasarnap este irok ide olyan 7-8 korul.De ha meg most elolvasod ezt akkor meg itt talasz ma este.IRJ en meg figyelem az oldalt.Vagy pedig MA este megtalalsz a www.habostorta.hu CHAT-jen.FOGORVOS a nevem.Clickelj ram.
ROCZEINEK:a T6-os S80 elsokerek hajtasu.De amint nemreg irtam kiprobaltam egy 200 lovas XC V70-est ea az Haldex kuplungos.Tehat ha az elso kerek kiporog megy a hatso is.NYOMA SEM VOLT berazasnak a kormanyon v. barmi ilyesminek.Bar en az uj 4x4-es autoknal sem hallottam meg ilyesmit.
Molnar JELENTKEZZ!
Tibi [Thu Mar 7 14:11:16 2002]
Szia akárki. Neked melyik autó a kedvenced?
Tibi [Thu Mar 7 14:10:31 2002]
Szia akárki. Neked melyik autó a kedvenced?
scss [Thu Mar 7 09:13:08 2002]
Hali! Mivel változatlanul nem találtam Seat Clubot úgy döntöttem szervezek én egyet. Volt, jelenlegi és jövőbeni Seat tulajdonosok írjatok a [email protected] címre, hozzunk össze valamit.
Bagó [Thu Mar 7 08:01:00 2002]
Hogyan lehet,hogy az EUban olcsóbbak az autók,mint nálunk?Szerintem ezt nem lehet a szállítási költségekkel magyarázni.Pl.a márciusi A2-ben, az új E osztályos Mercedes 8és fél millióról indul(36000 körüli euro),míg nálunk a
mostani két millával drágábbról.Nembeszélve,a drága verziókról:500 E,amelyik
56000 euroról indul(kb.14,5 millió)
Brettonwoods [Wed Mar 6 20:31:36 2002]
Dög Ól
Maximálisan így gondolom én is! Bármit megtennének, hogy eladjanak egy autót, ez a lényeg a számukra. Az, hogy értenének is magához az "áruhoz", az már nem fontos. Jómagam is rendelkezem számtalan nagyon kellemetlen tapasztalattal. Bár természetesen itt is vannak kivételek.
Molnár [Wed Mar 6 18:24:21 2002]
Orsikee-nek
Irj egy idöpontot valamikor az esti órákba,hogy tudjunk dumálni a VOLVOról.
Dög Ól [Wed Mar 6 16:39:40 2002]
Annak aki hisz, és annak aki nem hisz a francia autókban!
Ismerősnek második Megane. Autónként 100.000 km, 3 év és nulla hiba. Most nézett meg egy Corolla-t, de majd egy millával több, mint a Megane. Nem gondolkodik, marad a gall.
eap [Wed Mar 6 15:06:21 2002]
Van valaki az éterben?
Luki [Wed Mar 6 14:59:06 2002]
hello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Luki [Wed Mar 6 14:59:00 2002]
hello
Luki [Wed Mar 6 14:58:52 2002]
hello
trebron [Wed Mar 6 12:13:48 2002]
mami! Szerintem vegyel Renault ClioII 1.6 16V-t 3000000HUF 200 km/h 7,8sec/(100km/h)minosegi kidolgozas biztonsag(4airbag, elektronikus fekeroeloszto, veszfekaszisztens, elektromos szervo) kenyelem(6hangszoros hifi, legkondi, el.ablak-tukor) 15' 185/55 gumik, spec. szinezett hovedo huvegek. Szoval CINK az auto, mar fel eve megvan es lenyugozo. Ya es velur huztu sportulesek(amik tenyleg megfognak:)
Dög Ól [Wed Mar 6 09:51:50 2002]
Brettonwoods!
Ha a merkuros időkbéli állapotok uralkodnak ma is, akkor a magyar márkakereskedők rosszabbak, mint a vásáros kofák. Igaz, ha jól körülnézek, bizony találok egy-két (3,4,5,6...) olyan kereskedőt, aki inkább kapálna, minthogy új gépkocsikat forgalmaz. Tisztelet a kivételnek, de a nyakkendő és a pénz még nem tett senkit kereskedővé., főleg nem egy iyen magasan pozicionált szegmensben. Elvégre ez nem kenyérbolt.
Molnár [Tue Mar 5 20:33:03 2002]
Orsikeenek
:-))VOLVO:-)) A 2,9-es motor az utolsó model mint a T6-os dupla turbós.Az egyik turbó alacsony motor fordulaton magas nyomással a másik magas motor for- dulaton ugyancsak magas nyomáson dolgozik igy 1800-tól 5400-ig folyamatos a húzó erö.A VOLVO most teszi a 2,9-esre a BI-TURBO-t ami jóval 300-ló fölött lessz.
Röczei-nek
Gyorsitáskor ha a kormány rángat ott probléma van a diffizárral vagy a menetstabilizátorral ami a teljesitményt ossza fel a két elsö maghajtott kerék- re.A T6-os 7,2 a 2,9-es 8,2 másodperc alatt megy föl 100-ra.Elég jó a gyorsulá- suk.
Brettonwoods [Tue Mar 5 18:11:18 2002]
Dög Ól!
Hát pedig nem is ritka eset! Emlékszem még, hogy a szüleimmel a Merkurtól elhoztuk az akkor még nagyon "menő" Lada Samaránkat. Már az elején észrevettük, hogy kicsit húz oldalra a kormány. Mint később kiderült, nagyobb átmérőjű kereket tettek a jobb első helyére. (a szerelő szerint Volgáé lehetett). :-)
Azért azóta persze változott a helyzet. (Vagy ezek szerint mégsem?)
Dög Ól [Tue Mar 5 16:26:44 2002]
Hello kob!
Mi az, hogy bal oldalon ilyen, a jobb oldalon meg olyan gumi. Egy tengelyen egyforma gumi lehet. Én még nem láttam olyan új autót, amin ne egyforma márkájú gumival lett volna szerelve.
Dög Ól [Tue Mar 5 16:23:40 2002]
Hello mami!
Jó kocsi nagyon sok van a piacon. Ha egy kicsit szűkítenéd a paramétereket (pl: ár, vagy ccm, vagy méret), akkor talán lenne ezen a fórumon néhány okos ötlet, vagy tapasztalat.
Rőczey [Tue Mar 5 15:50:39 2002]
kob
Kérdezd meg a kereskedőnél, melyik autóval cserélgették a gumikat, mert tudtommal nem létezik ilyen megoldás... Bár az NSX et négy különböző gumival adják ki, de a márka szerintem akkor is azonos...
Orsikee
Ne haragudj, de ha a műszerfalra felteszek bármit, az könnyen a kezedbe kerülne, hisz az első gázadáskor lerepül onnan, csak ki kell nyitni a kezed...
A T6 os nem elsőkerék hajtású véletlenül? És nem egy elektromos diffizár van benne, ami minden komolyabb gyorsításkor kitépi a kezedből a kormányt, hol jobbra, hol ballra rántva!? Csak azért nem írom ezeket biztosra, mert mostanában mind a Volvo, mind a Saab gyártott 4X4 et az erős autói alá!
Szóval nem igazi gyorsuló bajnok a T6 De most biztos megtudom ennek az ellenkezőjét...
mami [Tue Mar 5 13:22:03 2002]
szeretnék venni egy jó kocsit csak nem tudom hogy melyik a jó nem tudtok segíteni nekem.

mami [Tue Mar 5 13:20:54 2002]
sziasztok

muki [Tue Mar 5 13:11:24 2002]
ha van valaki akkor irjon

Bagó [Tue Mar 5 08:11:40 2002]
kob
ez szar ügy.Melyik márka volt?
soul [Mon Mar 4 18:09:30 2002]
Sziasztok.Tudna nekem mondani valaki valami felvilágosítást, hogy hol tudnék vásárolni OZ felnit használtan?Köszönöm
kob [Mon Mar 4 16:54:59 2002]
Szevasztok! tud valaki segíteni, hogy mi a helyzet azzal az vadiúj autóval, amit bal oldalon continental, jobb oldalon kleber gumikkal adtak? Hogy műszakiztatták ezt így le?
kob [Mon Mar 4 16:51:50 2002]
Szevasztok! tud valaki segíteni, hogy mi a helyzet azzal az vadiúj autóval, amit bal oldalon continental, jobb oldalon kleber gumikkal adtak? Hogy műszakiztatták ezt így le?
Speed [Mon Mar 4 10:14:04 2002]
Jó eza kocsi
Orsikee [Sun Mar 3 21:03:54 2002]
A Fordokat csak a visszapillantoban szoktam latni.EZ VAN!SAJNA ford- isten
Mashol probalkozz!
katana [Sun Mar 3 20:42:59 2002]
A suzuki a legjobb autó! Ócsó, oszt jó.


ford-isten [Sun Mar 3 20:40:25 2002]
Helló gyerekek!
Úgy hiányoztatok!
Főleg te:Rőczey !
Olyan jó újra veletek. Remélem én is hiányoztam nektek. Vettem még egy FORDOT.
NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓ!
A renault-tól továbbra is hányok. ÚGY LÁTOM, NAGYON LAPOS A HANGULAT.
Biciklivel jártok még?

Orsikee [Sun Mar 3 20:39:31 2002]
qwer
Pontosan nem,de megnezheted a www.renault.hu honlapjan a muszaki adatokat.A vegseb az 170 korul a gyors az 13s kb.
qwer [Sun Mar 3 20:39:19 2002]
Most vettem egy Megan Classic-ot az 1,4 75 lóerőset tudja valaki,hogy ez a motor
mennyit fogyaszt város/országut/átlag meg a forgató nyomatékát végsebességét stb.
qwer [Sun Mar 3 20:34:21 2002]
Most vettem egy Megan Classic-ot az 1,4 75 lóerőset tudja valaki,hogy ez a motor
mennyit fogyaszt város/országut/átlag meg a forgató nyomatékát végsebességét stb.
Orsikee [Sun Mar 3 19:08:15 2002]
Molnarnak
A 2.9-es motor bar urtartalomra nagyobb de joval regebbi konsrukcio.A csucsmodell a T6 ez 272 loerovel rendelkezik.Nyugodtan utana nezhetsz mert Volvo dolgokban otthon vagyok.Egyebkent ez egy nagynyomasu BI-TURBO-s motor,ennek koszonheto az oriasi ero.Megegy Volvo-s story:ismerosom probalta ugyancsak a T6-ot ,de nem markakereskedonel hanem ismerosenel.A tulaj mondta neki hogy tegye ki a gyufajat a kozepkonzol tetejere es amikor szol probalja levenni.Talaljatok ki!NEM sikerult!272 Loero+GEARTRONIC=Felejtsd el a gyufat!!:))Komolyra veve,nagyon megy az auto.Probaljatok ki.
NYESO-nek:az T3 nem T6 de azert a 250 lo se semmi.
Roczey-nek:sajnalom hogy a Thalia nem nyerte el a tetszesedet.
Ugylatszik a 7000 MO-i tulaj szar autot vett.
Annyi penzert nagyon jol felszerelt autot kapsz es a Clio minosegetol csak hajszalhijan marad el.Az osszeszerelesben nincsen semmi hiba.Szerencsere mind Volvo mind Thalia van a csaladban es nem beszelek hulyeseget.IRJATOK!

Rőczey [Sun Mar 3 18:34:29 2002]
Nem tudom...
Láttam a thaliat, amikor bemutatták Magyarországon... lógó ajtók, nem stimmelő illesztési hézagok, sorjás, öntési hibás műanyagok jellemezték... Mikor szóvá tettem, csak ennyit mondtak ...Törökország... No comment!...
A megane-t is amikor vizsgáltuk, bíz az összeszerelésnél találtunk hiányosságokat, nomeg a kilincs vágja az ember kezét!!! Az öntőforma illesztésénél ottmarad a sorja, és vág! Midnél! Aztán idővel lekopik...
Ja, és ehhez nem kell nagyon szakértőnek lenni, a legtöbb hibára a nővérem hívta fel a figyelmemet...
Molnár [Sun Mar 3 17:57:57 2002]
Nyesonak :-))
Kicsit többet olvas a VOLVO tesztekröl és probáld ki hogy gurul.
Többet nem is gondolsz a Saabra. :-))
Nyeso [Sun Mar 3 17:38:51 2002]
Roczey,euromapnek!
En egy Megane Berline 1,4 16v-t hasznalok.Elotte Astram volt.Tapasztalat: a biztonsag a legfontosabb!!- nalam bizonyitott is. A motor, a kenyelem, a fek sokkal
jobb.A belter anyagai, a terkinalata viszon jelentosen igenytelenebb! A szervize jelentosen olcsobb.
Nyeso [Sun Mar 3 17:32:08 2002]
Orsikeenek!
Lehet, hogy ua. a markakereskedesnel probaltunk?: S-60 T6 180-nal meg mondtak,hogy nyomja, csak nyomja...Nekem a Volvonal a nagy csalodas a toresteszt eredmenyek: meg sem kozelitik a Saabot! :-((

Placido [Sun Mar 3 14:49:31 2002]
Webmester,
mi van a szalonnal, mikor lesz már rendben? Az előbb például azt olvastam a Honda Civic TypeR-ről, hogy az alapfelszereltségéhez tartoznak az elektromos ablakemelők elöl-hátul. Ez mókás, mert csak háromajtós...
Molnár [Sat Mar 2 21:14:49 2002]
Orsikének.
Én egy Volvo S80 2,9-es Volvoval mentem.Ennek nagyobb a motorja mint T6-os nak.
Ha tudni akarsz valamit róla válaszolj.

Orsikee [Sat Mar 2 19:26:26 2002]
Csaba1-nek a Thalia minosegerol:A Renault torokorszagi gyara a torok gyarak kozul a legmodernebb,a legujabb EU.szabvanyoknak megfelel.Mellesleg nem hinnem hogy egy olyan orias mint a RENAULT megengedhetne maganak hogy hibakat csinaljon,meg akkor is ha az auto Kelet-Europaba keszul.MAS:Par napja volt szerencsem kiprobalni egy Volvo V70-es XC Cross Country-t,egy tesztvezetes kereten belul!Gyerekek!LE A KALAPPAL!Azert a 200 lo az csak 200 lo!Raadasul turbomotor,ugyhogy mar 1800 ford/perc-tol tapadsz az ulesbe!nincs az az elozes amibol nem jossz ki gyoztesen!Szerencsere az illeto markakereskedes dolgozoi nem feltik az ilyen helyzetekben az autot.A minoseg atlagon feluli!Bar a nagy konkurenset az A6 Allroad Quattro-t megcsak papiron lattam de szerintem a nyomaba sem erhet!A nagybaj csak a 13 millas alaparral van ami ha egy kicsit igenyesebb vagy maris 15-16 milla.De ha annyi penzem lenne akkor nem lenne gondom a valasztassal!Meg valami:hasonlo teszten gyurtem egy S80 T6-ot,es ha hiszitek ha nem a felugyelo srac egy szot sem szolt a 250km/h-s leszabalyozasig.Akinek hasonlo elmenyben volt resze tesztvezetesen ossza meg velem!
Rőczey [Sat Mar 2 19:20:28 2002]
Édesanyámnak vesszük a Megane-t, még 3 hét mire megjön!
euromap
Azóta megtudtam, hogy Törökországban szerelik össze (a classic ot).
:-((((
Hallottam pár véleményt pro, és kontra! Szerencsére mi nem fogjuk olyan sokat használni az autót, mint Ti! Anyám 3 év alatt nem ment 20000 km-t. A 3 250 000 Ft os ár verhetetlen... (1.6 Classic Alize)
euromap [Sat Mar 2 15:39:30 2002]
Rőczey!
A nejednek, mennyire jött be a Megane? Már ha átvettétek egyáltalán...
A nejemnek szintén aktuálissá vált. Clio, Megane, Corsa jöhetnek szóba, 3 Mil. limittel, évi 30-40e km-re. Biztonság az első helyen (ezért is érdekes a Megane...). Vélemény?
Kovács Ferenc [Fri Mar 1 16:07:35 2002]
Én rendszeres olvasója vagyok az autó2-nek.
Jó volna ha néha lenne benne egy-két jó poszter, klassz autókról.
Dög Ól [Fri Mar 1 13:03:36 2002]
Ja, ja Mavric!
Az új Thalia megkapja a jelenleg futó Clio elejét. Állítólag a belseje is a mostani Clio-t utánozza, de nem 100%-ban. Lesz egy-két eltérő (olcsóbb) megoldás. Hét végén megyek Polo-t próbálni. Van valakinek tapsztalata? No, és a design? Nekem tettszik a "kereklámpás" arca.
Ábel [Fri Mar 1 07:52:50 2002]
MikeePappa
Tuning ládával elképzelhető szerintem is, de az a sebesség biztos nem a valós érték, mert a sebességmérők csalnak. Szóval amikor 160-at mutat az óra, akkor úgy 150-155 a realizálható. Én mindig úgy vezetek, hogy mindig rászámolok arra, amit a sebességmérő mutat, mert az óra úgyis csal felfelé.
Mavric
Igen, nemsokára jön, és megkapja az új Clio változtatásait.