Karosszéria, utastér

Az új orr-rész a hűtőmaszk Mazda-emblémájának vonalait nagyítja, a motortértető présvonalai lendületet adnak a csaknem ötméteres autónak. A színre fújt koccanásvédő hasznos, látványelemként is funkcionál. Az ajtók gyenge határolásúak. Az utastér tágas, puha, műanyag borítású kéttónusú műszerfalának, valamint a világos velúrkárpitnak köszönhetően kellemes esztétikájú. Az elegáns belsőhöz méltatlan a csillogó fautánzatú betét, a vezetőoldali napellenzőtükör hiánya és a vezetékeket, hangszórókat láttatni engedő takarékos kárpitozású csomagtér. A formák hagyományosak, modern elem a karimás órasor a műszerfalban. Az amerikai méretű légzsák nem csökkenti a kesztyűtartó méretét. Az utasülés asztalformára hajtható, az elülső és a hátsó kartámlában tárolórekeszek vannak. A hátsó ajtókban nincs zseb. Az utastér levegőjét korszerű és hatásos aldehidszűrő védi.

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Világos színvilágú, jó minőségi anyagú és kidolgozású a tágas utastér. A varrott bőr kormánykerék nagyon jó fogású, akárcsak a szintén bőrbevonatú váltógomb. Az ülések univerzális méretűek

Az Autó2 újság 2001/8. számában megjelent cikk rövidített változata