Vezetés, menettulajdonságok

A 2 3/4 fordulatos kormány direkt, közvetlen irányítást enged. A vezetőülés lapja emelhető, de az ülésnek, amely tömete révén hosszabb úton is kényelmes, kevés az oldaltartása, inkább kényelmes fotelnek formázott. A nyomatékos motorral biztonságos a dinamikus vezetés, 2000 és 4000 fordulat között megbízhatóan viszi még a lendületes előzés terhét is. 100 feletti sebességnél a nem túlzottan erős motorhangot "utolérik" a szokásos menetzajok. A főtengely 130 km/órás sebességnél 2800-at forog percenként, nincs zavaró zaj. A sebességváltás könnyű és pontos, a négy tárcsafék hatásos.
Gyorsításkor, kanyarodáskor kormányra visszaható erő nem érezhető, az autó kanyartulajdonságai, útfogása biztonságos, ám a feszes futómű úthibaelnyelő képessége gyenge.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2001/8. számában megjelent cikk rövidített változata