Első teszt: Opel Astra 1.9 CDTI

Új sztárként tündökölhet a népszerű kategória horizontján a harmadik Astra-generáció.

Csillagköd

Nagyobb képNagy tengelytávolságú, szilárd autó, a sportfelfüggesztés 15 mm-rel mélyebben tartja Nagyobb képA tetőív ereszkedik, az emelkedő övvonal mentén enyhén ki is vállasodik a karosszéria
Nagyobb képAz elülső ülések oldaltartása határozott, de nem tolakodó, a műszerfal puha borítása nem tükröződik a szélvédőn Nagyobb képKönnyű az ülésállítás az elérhető nagy karral. A kesztyűzseb osztott
Nagyobb képA bőrborítású kormánykerékről vezérelhető a rádió. A műszerfali kerek világításkapcsoló automataként is működtethető Nagyobb képA középső felszerelési szint hátsó ülése két személynek kényelmes, a lábtér nagy, a támla magas
Nagyobb képNem sok, de van: a hátsó utasoknak is jár ajtózseb Nagyobb képA középső támlarész a biztonsági övét hordó nagyobbra tapad
Nagyobb képA három közül a legnagyobb lámpatest az a fényszóró, amely 15 fokig elfordulva a kerékkel kanyarodik Nagyobb képMagas belső peremű, sima falú csomagtér, ahonnan hiányoznak a csomagrögzítő pontok
Nagyobb képHatározott vonalak, jellegzetes külső. A lökhárító a formatervezés elemeként maga is védelemre szorulhat Nagyobb képA lökhárító elvékonyodása és az ajtó alja közötti rés látványos, ám félő, hogy megül rajta a kosz
Előnyei - hátrányai

Az Opel Astra és néhány ötajtós konkurense

Adatlap: Opel Astra 1.9 CDTI

Az Autó2 újság 2004/5. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2004.
májusi száma


A Luxusautó magazin
2003/2 száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!