Teszt: Teszt: Audi A4 2.0 16V

A csend hangjai

Az Audi hat év után leváltotta középpályását - az A4 teljesen megújult.
Jellegzetes hatküllős felniken áll a xenonfényszórós, üvegburás ködlámpával felszerelt fehér indexes autó. A Continental Premium Contact gumik mérete 215/55 ZR16 A világos kárpitozás szép, de kényes, a fadíszítés körbefut az utastéren. Átlagos méretű sofőr mögött tágas a lábhely
Az A6-hoz hasonlóan magasra nyúlik a hátsó sárvédő, robusztusan domborodik a farrész. Az ablakokat króm keretezi Az élekből formált hátsó lámpa alakja a korábbi típus méretét ötvözi az A6-féle helyzetével. A fehér index látványossá teszi az egységet
A piros fénnyel megvilágított számlapokon piros mutatók nyargalásznak. A cockpit alatti gombsorral az autó számítógépét lehet vallatni Az ajtókárpitok felső sarkába magashang-sugárzókat ültettek. Az oldallégzsák az ülés oldalából nyílik
Részleges, a gépészetet is látni engedő a motor burkolata. Látványosak a piros gyújtásalkatrészek. A szívócső maga alá tekeredik, így rövidebb utat is biztosíthat a hengerekbe áramló keveréknek A látványos világítótestek elé a lökhárítóba szerelt fényszórómosófejek minden ablakmosás kezdetén bekapcsolódnak. A lökhárító alatti rácsot a krómkeret kiemeli a névtelenségből
A magasra húzódó lökhárító miatt kicsit szűk a csomagtér nyílása. A lökhárító felső élét díszítésként is funkcionáló krómelem védi. A tetőt lecsukva a zsanérok a csomagtéren kívül maradnak Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok: Audi A4 2.0 16V

Az Audi A4 2.0 és néhány konkurense

Az Autó2 újság 2001/11. számában megjelent cikk rövidített változata