Az új Avensis elődjénél 7 centivel hosszabb tengelytávja teljes egészében a hátsó lábteret növeli. A lejtős tetőív miatt kevés hely jut a hátul utazók fejének |
Az első pillantásra lépcsőshátúnak tűnő ötajtós 510 literes csomagtere könnyen pakolható, a komor kárpitozás
miatt a jó világítás ellenére este nehézkes a rakodás |
A finom, kellemes tapintású anyagokból szerkesztett beltérben még rossz úton is nagy a csend. A sebességváltó karja a szokásosnál közelebb került a középkonzolhoz, a pakolóhely kevés |
A jól pakolható fedeles rekeszek csak részben pótolják a középkonzol hiányzó pakolóhelyeit |
A fedélzeti számítógép kijelzőjét jól ár nyékolt „súgólyukba” szerelték |
A közel derékszögben kitárható ajtókon keresztül
könnyű a ki-beszállás, a küszöbök alacsonyak |
A hátsó térben ketten igazi kényelemben utazhatnak, a
belső szélesség átlag feletti |
Az aszimmetrikus támladöntés alapáras, pakolórekesz csak a bal oldali kerékdob mögé jutott |
Szívócső-befecskendezés és változó vezérlés. A nyomatékos motor simán és csendesen dolgozik, hangját csak 4000-res fordulatszám felett emeli fel. A motortér porvédelme minimális, a nagy felületek normál használatban is gyorsan bekoszolódnak |
Csendes és holttérmentes tükrök segítik a tolatómanővereket |
A fényszórók messzire és széles sávban világítanak, fényelosztásuk kellemesen homogén |
A térképzsebek hosszúak, de keskenyek |
A pedáltér tágas, de a fék és
a gázpedál széles cipőben vezetve könnyen „összeakad” |
A zárható kesztyűtartó kárpitozott |
Előnyei - hátrányai A Toyota Avensis és néhány konkurense
Toyota Avensis 1.8 VVT-i Liftback Sol Elegant
|