Teszt: Toyota Avensis Verso 2.0 D4-D

Hangár

Az Avensis-alapú egyterűhöz egyféle felszereltséggel társul a közvetlen befecskendezéses dízelmotor.
Nagyobb képAz ütközési biztonság miatt merevvé vasalt karosszéria légellenállása kedvező (cw: 0,30), szélzaj alig hallható Nagyobb képA műszerfal jól áttekinthető, a kormány csak magasságában állítható. Derűs hangulatú az osztottan színezett műszerfali felület
Nagyobb képTágas teret nyit a hátsó ajtó. A külső tükrök nem osztottak, nagy felületet mutatnak Nagyobb képNagy nyomatékú és igen hangos a közvetlen befecskendezéses turbódízelmotor
Nagyobb képA vezetőülés magassága változtatható. Az ülések oldaltartást adnak, magasak és rövidek. Támlájuk hanyatt fektethető Nagyobb képA háromüléses középső sor előtt nagy a lábtér, a padló szinte teljesen sík
Nagyobb képNemcsak a fejtámla, az ülés egésze is keskenyebb középen Nagyobb képElég széles, ám nem teljesen akadálytalan az út a hátsó sorhoz
Nagyobb képA titánba foglalt középkonzol jól tagolt, elemei könnyen kezelhetők Nagyobb képA nagy tengelytávolság ellenére nincs szükség sok helyre a megforduláshoz. A tetősín szériaszerelvény
Nagyobb képA vastag oszlopot alig osztja meg ablaka. A tükrök előre is, hátra is behajthatók Nagyobb képA nagy tárolóval, ablakemelővel és világítással felszerelt ajtó az elsőre emlékeztet, de a második soré
Nagyobb képA középsőkhöz hasonlóan a kétüléses hátsó sor széke is asztallá hajtható, dönthető és kiemelhető. Eltávolításával az addig 45 cm hosszú raktér 115 cm-re nő. Az elülső üléssorig 190 cm hosszú hely nyerhető Nagyobb képA hátsó ülés mögötti raktér alatt 70 liternyi üregbe lehet rámolni. A magasban a kerékjárati könyöklő alatt adódik hely
Nagyobb képLámpaformája alapján messziről azonosítható  

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Toyota Avensis Verso 2.0 D4-D

A Toyota Avensis Verso és néhány konkurense

Az Autó2 újság 2002/4. számában megjelent cikk rövidített változata