Az új formájú, dupla optikás, xenonfényes elülső fényszórók messze,
széles sugárban világítják meg az utat. A 3-as sorozatétól eltérő megjelenés
különlegessé teszi az autót |
A műszerfal a 3-as sorozaté. A rádió és a
sebességtartó az alapáron bőrbevonatú kormányról vezérelhető. A széles
kardánalagút leszűkíti a vezető lábterét |
A hátsó tér csak két személy számára kényelmes. A fejtér szűkös, a
lábhely pedig csak a két szélső utasnak elegendő. Középen nincs fejtámla |
A magas far és a BMW szokásához híven vaskos hátsó oszlopok
megnehezítik a tolatást. Látványosak az átlátszó burájú hátsó lámpák |
A sebességváltó fokozatai rövidek, a fokozatosztás szűk. A kar
katonásan, sportosan kapcsolható, a középkonzol kijelzői nehezen leolvashatóak |
A más BMW-modellekben is használt változó vezérlésű
2,5 literes hathengeres simán forog. A fordulatszámot emelve szépen énekel a 192
lóerő |
A tágra nyíló ajtókon keresztül a teljesen előredőlő, eredeti
helyükre visszataláló elülső ülések ellenére nehéz beszállni hátra |
A csomagtartó kicsi, de szépen kárpitozott, és a harmadik ajtóba
épített lámpával jól megvilágított |
Az elülső elektromos ablakemelés gombjai ódivatúan a középkonzolra
kerültek, a térképzsebek kellően hosszúak, de keskenyek |
A jobb súlyelosztás érdekében az akkumulátor a csomagtér padlójára
került, a pótkereket pedig a hátsó lökhárító mögé, kívülre, a padló alá
szerelték |