Teszt: BMW 530D Aut.

A BMW hisz a vezető formatervezőben: Chris Bangle szerint a ma még furcsának ható formavilág már a közeli jövő hírnöke. A különc „csomagolású” 530D műszakisága is értékes.

Meghökkentő vesék

Nagyobb képA 7-esénél visszafogottabb és jóval sportosabb megjelenés meghökkentő, de összeszedett. A karosszéria teljes orra, a segédvázas futóművet is beleértve alumínium, a kanyarkövető xenonvilágítás feláras extra Nagyobb képA finom elemekből szerkesztett műszerfal középkonzolját az iDrive képernyője uralja. A bonyolult menürendszer kezelését – legalábbis kezdetben – tanácsos az utasra bízni
Nagyobb képA térképzseb széles, de nem elég mély. Jó ötlet, hogy az ablakemelés és a tükörállítás gombjait a vezető felé fordították. Az alapáras oldallégzsákok az ajtókba kerültek Nagyobb kép A hátsó lábhely tágas, 180 centi felett is csak a fejtérrel lehet gond
Nagyobb képA pedáltér nagy és kényelmes, a pedálrend jó Nagyobb képA csomagtartó 60 literrel tágasabb az elődénél, a fedél pántjai a csomagoktól vesznek el helyet
Előnyei - hátrányai

A BMW 530D és néhány konkurense

Műszaki Adatok

A szériakivitel érdemleges tartozékai

Az Autó2 újság 2004/1. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2004.

januári száma


A Luxusautó
2003/1. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!