A BMW hisz a vezető formatervezőben: Chris Bangle szerint a ma még furcsának ható formavilág már a közeli
jövő hírnöke. A különc „csomagolású” 530D műszakisága is értékes.
Meghökkentő vesék
A 7-esénél visszafogottabb és jóval sportosabb megjelenés
meghökkentő, de összeszedett. A karosszéria teljes orra, a segédvázas futóművet is beleértve alumínium, a
kanyarkövető xenonvilágítás feláras extra
A finom elemekből szerkesztett műszerfal középkonzolját az iDrive képernyője uralja. A bonyolult menürendszer kezelését – legalábbis kezdetben – tanácsos az utasra bízni
A térképzseb széles, de nem elég mély. Jó ötlet, hogy az ablakemelés és a tükörállítás gombjait a
vezető felé fordították. Az alapáras oldallégzsákok az ajtókba kerültek
A hátsó lábhely tágas, 180 centi felett is csak a fejtérrel lehet gond
A pedáltér nagy és kényelmes, a pedálrend jó
A csomagtartó 60 literrel tágasabb az elődénél, a fedél pántjai a csomagoktól vesznek el helyet