Műanyag fényszórókkal néznek a világba a kisautók, ködlámpájuk alapfelszereltségük része.
14 colos felniken gördülnek |
Teljesen eltérő farkialakítás, a Seaté inkább robusztus, a Citroëné játékos. Közös bennük az ötödik ajtóra ültetett kis spoiler a harmadik féklámpával |
Szép anyagok, vidám formák fogadják a beülőt. Kicsik a napellenzők |
Komorabb színvilág jellemzi az Ibizát. Hiányoznak a rakodóhelyek |
Térképzsebből kettő is jutott az ajtóra, így nem bontják meg a formai harmóniát |
Kinyitáskor piros fény figyelmezteti a közeledőt a veszélyre. Az ablaknyitók a karfára kerültek |
Kényelmesen magas a háttámla, kár, hogy szűkös a térdhely a C3-ban |
Hátul is kevés a rakodóhely, hiányzik a középső 3 pontos öv és fejtámla. Előny a hátravezetett fűtés–szellőzés |
A C3-as motorja 8 szelepes, SOHC-vezérlésű, a szívócsöve műanyag. A zajvédőburkolat hiánya hangosabbá teszi ugyan az egyébként meglehetősen nyomatékszegény működést, a
gépszerető szemnek mégis szebb a belátást engedő motortér |
A Volkswagen-konszern más autóiban is használt 16 szelepes 1,4-es kifinomultabb szerkezete ellenére nem sokkal dinamikusabb a C3-asénál. A teljesen burkolt motortér hatásosan csökkenti a zajt, pörgetve azonban még így is hangos a Citroënéhez hasonlóan műanyag szívócsöves és elektronikus gázpedálos motor |