Teszt: Seat Cordoba 1.2 12V Stella

A Cordoba második generációjával kategóriavezetői babérokra tör, és ebben még a kis 1,2 literes motor sem igen akadályozza.

Alfa-romboló

Nagyobb képA korszerű lámpatestek főszerephez jutnak a 0,30-as alaktényezőjű fémszobor sportos megjelenésében Nagyobb képA magas farrész a csomagtér űrtartalmát növeli. A korszerű lámpák szépen oldják a magas farrész esztétikai előnytelenségét
Nagyobb képJól olvasható és használható, mégis egyedi műszerfal. Nagyon kevés a rakodóhely, a hátsó ajtókon zseb sincs Nagyobb képA hátsó hely – a lábteret kivéve – tágas. Középen csak medenceöv van, fejtámla nincs
Nagyobb képNem sok a kárpit az ajtón, mégis barátságos; a hátsó ablak lehúzott állapotban kétujjnyit kint marad Nagyobb képA teljes ülés két részben előrehajtható
Nagyobb képNagy, mély csomagtér, a szája viszont nem nagy Nagyobb képKulturált megoldás. Az akkut könynyen nyitható műanyag doboz védi
Nagyobb képRend a csomagtérpadló alatt. Teljes értékű pótkerék, jól rögzített tartozéktárolóval Nagyobb képA háromhengeres, 64 lóerős kis motor szebben forog, mint sok nagyobb négyhengeres. A gondos tervezést jelzi, hogy a hosszabb (jobb) féltengely a jobb inercia miatt kétszer olyan vastag, mint a sokkal rövidebb bal. Hirtelen gázadáskor ez megakadályozza a félrehúzást
Nagyobb kép Elöl-hátul kényelmesen nagyok az ülőlapok, a vezetőülés magassága a nagy karral egyszerűen állítható Nagyobb képAz elülső ülés alatt külön csatorna vezeti hátra a fűtésrendszer levegőjét
Előnyei - hátrányai

A Seat Cordoba és néhány versenytársa

Adatlap: Seat Cordoba 1.2 12V Stella

 

Az Autó2 újság 2003/4. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2003.

áprilisi száma


A Luxusautó
2002/2. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!