A 2000-ben lecserélt Corsa harmadik
generációjának a megformálásakor
úgy tervezték az új autót, hogy az
emlékeztessen a kategóriájában
a piacvezetők között
számon tartott elődjére |
A
kétszínű műszerfaltömb hangulatossá teszi az autót. Hátránya, hogy kemény műanyagból készült |
A hátsó szakasz helykínálata a kategória új generációsai között átlagos, az ülés alig formázott |
Jellegzetesen opeles az egymásba csúsztatott sebesség- és fordulatszámmérős műszerfal |
Az ajtókon textilsziget töri meg a műanyagtengert. Nagyok a térképzsebek |
Szériafelszereltség az ötküllős könnyűfém felni, amely alatt elöl tárcsa-, hátul dobfék lapul. A gumiméret: 175/65 R14, a típus: Continental EcoContact |
A belső műanyagvilág még a
legjobban felszerelt Corsában is
zavaró. A bőrkormány kifejezetten
jó fogású |
A magasra vitt hátsó lámpa indexe szürke. Az ötajtós változat
65 000 forinttal drágább a háromajtósnál |
A csomagtér bővíthető, jól rakodható. Izzócseréhez le kell szerelni a hátsó lámpaegységet |
A burkolt motor nem eléggé hangszigetelt, egyetlen, de hangos
zajforrásként szerepel |