Teszt: Opel Corsa 1.4 16 V Elegance 5a

Szintemelés

Egy Astra áráért extrákkal bélelt Corsa is vásárolható. A jó felszereltség alapvetően változtat a kocsi hangulatán.
Nagyobb képA 2000-ben lecserélt Corsa harmadik generációjának a megformálásakor úgy tervezték az új autót, hogy az emlékeztessen a kategóriájában a piacvezetők között számon tartott elődjére Nagyobb képA kétszínű műszerfaltömb hangulatossá teszi az autót. Hátránya, hogy kemény műanyagból készült
Nagyobb képA hátsó szakasz helykínálata a kategória új generációsai között átlagos, az ülés alig formázott Nagyobb képJellegzetesen opeles az egymásba csúsztatott sebesség- és fordulatszámmérős műszerfal
Nagyobb képAz ajtókon textilsziget töri meg a műanyagtengert. Nagyok a térképzsebek Nagyobb képSzériafelszereltség az ötküllős könnyűfém felni, amely alatt elöl tárcsa-, hátul dobfék lapul. A gumiméret: 175/65 R14, a típus: Continental EcoContact
Nagyobb képA belső műanyagvilág még a legjobban felszerelt Corsában is zavaró. A bőrkormány kifejezetten jó fogású Nagyobb képA magasra vitt hátsó lámpa indexe szürke. Az ötajtós változat 65 000 forinttal drágább a háromajtósnál
Nagyobb képA csomagtér bővíthető, jól rakodható. Izzócseréhez le kell szerelni a hátsó lámpaegységet Nagyobb képA burkolt motor nem eléggé hangszigetelt, egyetlen, de hangos zajforrásként szerepel

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Opel Corsa 1.4 16V Elegance

Az Autó2 újság 2002/4. számában megjelent cikk rövidített változata