Teszt: Daewoo Kalos 1.4 SE

Az újonnan alakult GM-Daewoo egyik húzómodellje lehet a Lanos- utód Kalos. Vajon képes-e az új modell erre a szerepre?

Opel Lanos

Nagyobb képA nem túlcicomázott karosszéria elején a hűtőmaszk a Daewoo-emblémát nagyítja Nagyobb képA rutinos Italdesign-munka hátulról is kiegyensúlyozottá teszi a Kalozt
Nagyobb képA műszerfal és a kormány modern kialakítású, a felületek esztétikusak, de kopogósak. A bal oldali fordulatszámmérő alatt nehezen olvasható a benzinóra és a hőmérő Nagyobb képNagyobb kép
Mutatósak a lámpák elöl is, hátul is. A hátsó lámpa alatt
szűk illesztésnél magassági eltéréssel találkoznak a lemezek
Nagyobb képA formák szépek, az anyag rideg, a hátsó ajtón nincs zseb Nagyobb képA szűk nyílású ajtónyitóba beakadhatnak az ujjak
Nagyobb képA modern fogantyúmintázatú kézifékkar tövében is van elektromos csatlakozó Nagyobb képA csomagtartó tágas, az üléstámla előtti lépcső határt szab a csomagok mozgásának
Nagyobb képA csomagtartó alja vékony és hajlékony, a pótkerék belsejébe lehet rámolni Nagyobb képAz ülések kényelmes tömetűek, de nem támasztják eléggé a hátat. A lap hossza megfelelő
Nagyobb képA Corsából származó 1,4 literes motor finoman dolgozik, zajforrásnak csak nagy fordulaton számít Nagyobb képA rövid orr és a rövid csomagtérfedél között kategóriájában tágasnak számít az utastér. A lemezek műanyag csík védelme a kulturálatlan fővárosi parkolókban hiányzik
Előnyei - hátrányai

A Daewoo Kalos és néhány konkurense

Műszaki adatok: Daewoo Kalos 1.4 SE

 

Az Autó2 újság 2003/1. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2003.

januári száma


A Luxusautó
2002/2. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!