Arányai eltávolítják a busz-megjelenéstől. A tükrök végére kitett index biztonsági ötlet és újdonság ebben az osztályban, a holttérmentes tükör azonban fontosabb lenne. A különleges áttételezés ellenére az aeroblade-szélvédőtörlők a jobb
felső sarok tekintélyes részét kihagyják |
A nagy hátsó ajtó könnyen mozgatható, a felvitt lámpák is jó helyen vannak. A viszonylag kis felületen átlátható hátsó üveg és a széles harmadikoszlop-vetületek nem teszik ideálissá a hátralátást |
Finom és puha anyagokból építkezik a könynyen áttekinthető műszerfal. Jobboldalt a tetején lapos zárt tároló is van. Rangot emelnek a krómkilincsek és a szolid fadíszítők |
A kormányoszlop két oldaláról a tempomat, alatta bal oldalon külön kapcsolóról a rádió szabályozható |
Finom anyagokból, minimális résezéssel, elegánsan megoldott váltó, kétzónás klíma és szórakoztatóközpont-kezelőpult |
Az
elülső ülések háttámláin asztalok és zsebek vannak, az ülés hajtogatásához a karok az utastérből kézre állnak, ami jól látszik az asztallá lehajtott ülésnél és az
innenső ülés ülőlapjánál |
A kép balján a normál
helyzetű hátsó ülés, jobboldalt a középre húzott hátratolt ülés luxuslábterű. A tologatás benne ülve, menet közben is könnyen végrehajtható |
Rakodási lehetőség a hátsó lábtérben. Jól látszik a vezetőülés alá rejtett
elakadásjelző háromszög és az öblösen hátravitt fűtés-hűtés-levegő fúvókája |
  |
A csomagtér hossza alapjáraton a hátsó ülésig 855 mm, a szélessége 1050, a magassága a kalaptartóig 610 mm. Lehajtott hátsó ülésekkel a hossza 1734 mm-ig
növelhető |
|
Rakodórekesz és elektromos csatlakozó a csomagtérben |
A C-MAX erős pontja a TDCi-dízelmotor |
Kategóriájának egyik legjobb és legszellemesebb megoldása a stabilitást alapvetően meghatározó, teljesen független hátsó felfüggesztés |
A pedálrend nem jó, a gáz kicsit mélyen van |
|
Előnyei - hátrányai A Ford Focus C-MAX és néhány versenytársa
Adatlap: Ford C-MAX
|