Teszt: Ford Fusion 1.4 TDCi

A Fiestából származó, új kategóriát nyitó Fusion háromféle autós álmot igyekszik valóra váltani.

Egységcsomag

Nagyobb képA 15 colos kerekeken álló magas karosszéria az erőteljességet sugalló rajzolatokkal naggyá és fiatalossá teszi a városi autót Nagyobb képA kombira és egyterűekre emlékeztető karosszéria magasan hordja a lámpáit is, az ötödik ajtó nyílásával a lehető legmélyebbre megy a bepakolás elősegítésére. Tolatáskor, bekapcsolt ablaktörlésnél a hátsó lapát is töröl
Nagyobb képA műszerfal és a kormány modern kialakítású, a felületek esztétikusak, de kopogósak. A bal oldali fordulatszámmérő alatt nehezen olvasható a benzinóra és a hőmérő Nagyobb képA műszerfal közepén levő tárolóüregben zörgésmentesítő gumibetét van
Nagyobb képA kesztyűtartó jobban pakolható, mint az külméretéből feltételezhető Nagyobb képA külső tükrök kicsik és nem osztottak
Nagyobb képA mai autók szellőzőrostélyai közül a Fusionéval a legkönnyebb a légmennyiséget és a levegő irányát állítani Nagyobb képAz utasülés lapja alatt hasznos a lemezfalú rekesz
Nagyobb képA háttámla rögzítetlen helyzetében a veszélyre piros nyelv figyelmeztet Nagyobb képA hátsó ajtóban nincs zseb, az öblös könyöklő szűk, az elülső zsebe méretes, italtartására is alkalmas. A belülről zárás a nyitóbillentyű benyomásával érhető el
Nagyobb képA Fiesta belterénél tágasabb a Fusioné, a berendezés hasonló Nagyobb képA külmérethez képest tágas a hátsó üléstér, a fejtámlák az üléstámla gerincére tolhatók
Nagyobb képA csomagtér aljának lépcsője tárgyakat tarthat vissza az előrecsúszástól. A jelentéktelen raktérvilágításnak az utastér második sorában levő lámpa segít Nagyobb képAz utasülés egyetlen mozdulattal asztalkává alakítható, ebben a helyzetében 2,3 méter hosszú tárgyakat is beenged az autóba
Nagyobb képA kerékjáratok között csaknem egy méter széles tárgy is elfér. A tér alját takaró filcet ki lehet venni a helyéről, az ülések alja lemezborítású, nem az ideiglenesség látszatát keltő műanyag habot mutatja Nagyobb képAz 1,4 literes, 68 lóerős dízelmotor nagy benzinmotorokra jellemző nyomatékával lendületesen viszi a Fusiont, fogyasztása csekély, hangja lehetne visszafogottabb is
Előnyei - hátrányai

Adatlap: Ford fusion 1.4 TDCi

 

Az Autó2 újság 2002/12. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2002.

decemberi száma


A Luxusautó
2002/2. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!