Teszt: Honda Jazz 1.4i ES

Nehéz már eredeti japán autót kapni Európában – a Jazz azonban annak számít, műszaki ötletei is eredetiek.

Átváltozóművész

Nagyobb képA szélvédő a motortértető szögében emelkedik. A Jazz csak néhány milliméterrel kisebb nyomtávon áll, mint a Civic, lámpái cseppformából világítanak Nagyobb képA műszerfal borítása kemény, kialakítása modern. A CD-játszó alapáras
Nagyobb képA beltér ízléses, jó minőségű anyagokkal és kidolgozással. A kesztyűtartóban két polc van, az alatta levő áthúzódik a vezető elé Nagyobb képAz ajtók nagy szögben kitárhatók. Az üléstámla oldalában látható karral az ülést előre lehet siklatni, ez esetben a hátsó ülések előrehajtásakor nem szükséges a fejtámlákat kivenni
Nagyobb képA nagy trükk: a felemelt háttámla magával viszi a lábakon álló üléslapot. Helyén magas tárgyak fuvarozhatók Nagyobb képA „kis-Civic-ben” négyen kényelmesen elférnek, a jól felszerelt autóban a könnyüfém kerekek is alapárasak
Nagyobb képA sportos, háromküllős kormány mögött mély csőben ülnek a műszerek Nagyobb képA rövidre vett motortérben halkan, vibrációmentesen forog a duplagyújtással dolgozó motor. Fogyasztása kicsi, a nyomatékért nem kell felpörgetni
Nagyobb képA HR-V-ből áthozott ötlettel a hamutartó tartalma szemeteskukákhoz hasonlóan, könnyen üríthető Nagyobb képA kisautóban üléslehajtás után csaknem két méter hosszú, teljesen sík a raktér
Előnyei - hátrányai

Adatlap: Honda Jazz 1.4i ES

Az Autó2 újság 2002/6. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2002.

júniusi száma

Az Autó2 Magazin a

hivatalos felmérése
- a legfrissebb lista -
szerint a legnagyobb
példányszámban eladott
autós újság!


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!