A Lanosban kemény, de jól áttekinthető a
műszerfal, az ülések lágyak, ám rövidek
|
A Thalia Clio műszerfala fiatalos,
borítása kemény, de esztétikus felületű. Az ülés kényelmes, deréktámasza
szabályozható
|
A Swiftben ül legalacsonyabbra a vezető, a
kormánymagasság nem állítható. A széles támlájú ülés csekély oldaltartást ad,
a fejtér tágas |
A Polo ülése komfortos, széles és megfelelően
tart. Elöl a tér szélessége és magassága jó. A kemény műszerfal műanyag
borítása ízléses |
A Lanos motorja nyomatékos, 3000-es fordulaton
mérve a leghalkabb a négy közül |
A Thalia motorja a rövid áttételekkel a legrugalmasabb az
összehasonlításban. A közepes tartományban a leghangosabb a négyesből |
Az idejétmúlt központi befecskendezős
Swift-motor fordulatszám-kedvelő, de gázelvételkor hajlamos a rángatásra. A váltó
finoman kapcsolható |
A Polo motorja a legkevésbé zajos a közepes fordulatszám-tartományban,
de a 2000-es fordulatszám alatt nem elég élénk |
A Lanos rakodótér-magassága kicsi, a fedél
szélesen nyílik. A burkolatlan oldalfalak közé tett szőnyeg praktikusan kiemelhető |
A méretgyőztes Thalia-csomagtér előtt a támla
csak egyben hajtható előre, a filcezett tér elejére süllyesztett pótkerékért be
kell feküdni a csomagtérbe |
A Swift raktere széles, a fedél támasztókarjai
a csomagok közé hajlanak |
A négyes legmélyebb, ugyanakkor legmagasabb
peremű raktere a Polo Classicban van. A praktikusan burkolt térből a tálca egyszerűen
kiemelhető. A VW elektromos csatlakozót is kínál, sőt a négyesből egyedül a Polo
csomagtartófedelét emeli hidraulikus teleszkópk |