Négy évszak-teszt Renault Laguna 1.9 dCi Privilege

Zsebből nyílik

A felszereltség döntő hatást is gyakorolhat a Privilege vezethetőségére: csekély különbség miatt futóműve összehasonlíthatatlanul jobban viselkedik, mint a korábban próbált Dinamique-változaté.
Az autó tömegét a könnyűfém gépháztető is csökkenti, akárcsak a kisebb deformációkat kis szerencsével, nyomtalanul elviselő első "rozsdamentes" (műanyag) sárvédők. A lámpákat fényszórómosók törölgetik Áttekinthető, de merész, korszerű műszerfal, még prémiumautókon sem mindennapos szolgáltatásokkal: az olajcsere, sőt a guminyomás ellenőrzéséhez sem kell kiszállni
A kitörésgátló kikapcsolható, állapotára - mint sok másra is - beszéddel figyelmeztet az elektronika Mindkét ülés alatt keskeny fiók van
A hátsó utastér magassága nem kiemelkedő, a lábhely tágas, a középmerevítő magassága az ötödik utas helyét nem rontja túlságosan. Az üléstámlákon zsebek vannak A motor nagy dinamikával párosuló gazdaságossága sokkal meglepőbb, mint a mai általános irányzatot követő hangszigetelős és esztétikus műanyag burkolatos megjelenése
Telefontartó a középső könyöklőben A biztonságot az ajtóra tett kilépőfény is szolgálja
A hátsó ajtók kárpitjából kihúzható árnyékolófüggönyök kedvezően alakítják a beltér klímáját. A fényvisszaverő üvegek az UV-sugarakat szinte teljesen kiszűrik, még a sötétedő szemüvegek sem barnulnak el a szélvédő mögött A csomagtér nagy, de a hátsó üléseknek csak a támlájuk dönthető, a pótkerék teljes értékű
A magas farrész okozta rossz hátralátásra gyógyír a precízen, de nagyon halkan dolgozó tolatássegítő rendszer Előnyei - hátrányai

MŰSZAKI ADATOK

Az Autó2 újság 2001/10. számában megjelent cikk rövidített változata