Teszt: Lancia Lybra 1.6 16V LS SW

Az örökös

A sokat késett Lancia Dedra utódja újrafogalmazza a márka értékeit.

Első pillantásra lanciás megjelenés. A jellegzetes hűtőrács a domborodó gépháztetőt indítja, tőle a sárvédők régiesen, finom völggyel válnak külön. A fényszórók metszése hagyományos, de mégis mai. A fényük igen jó, a tompított reflektor állásban is bekapcsolva marad Hátulról is egyéniség, elsősorban a lámpáival és a két "kályhaezüstre" fényezett díszítéssel. A jó úttartás miatt hossza milliméterre megegyezik a limuzinéval
A különleges és igényes műszerfal a színes képernyővel és a fényes fekete gombokkal A középső pult közelről. Alul a fűtés szabályozórendszere, felette két italtartó
Igényesen kárpitozott, kényelmes hátsó beltér. A szűk rakodási lehetőséget az ülések zsebei bővítik A helytakarékos padló alatti rugózás előnye: az igényesen kárpitozott csomagtér belül síkokkal határolt. A finom szőnyeg hátoldala gumi, megfordításával a felület könnyen tisztítható. Oldalfalában két nagy zárt tároló és hálós zseb is van
A Fiat Brava 1,6 literes motorja lapul a Lybra gépházteteje alatt Előnyei - hátrányai

Adatlap: Lancia Lybra 1.6 16V LS SW

A Lancia Lybra és néhány konkurense

Az Autó2 újság 2000/5. számában megjelent cikk rövidített változata