Teszt: Mazda RX-8 Revolution Leather

Körhagyó

Egyetlen a maga nemében. Bolygódugattyús szériaautót ma csak a Mazda gyárt.
Nagyobb képA harmonikus formába a hátsó ajtók feltűnés nélkül rajzolódnak bele. Szellemes megoldás az elülső sárvédőbe olvasztott irányjelző Nagyobb képA hengerpalást- profilt mutató, különlegesen formázott oldalfal, mintha előre tolná az elülső kerekeket. A kerék felett kivezetett sárvédőrész összetéveszthetetlen jellegzetessége az RX-8-nak. A hátsó kerekeket önzáró differenciál köti össze
Nagyobb képAz egyedi műszerfal a fordulatszámmérőben a sebességmérővel. Makulátlan minőség, de a Mazda szinte sportot űz abból, hogy még marad a kemény műanyagnál Nagyobb képA kétfelé nyíló ajtók széttárásával eltűnik a B-oszlop. A hátsó ajtó könnyűfém, a beleépített, ajtó- zárással rögzülő B-oszlop acél. A középső gerincoszlop alatt műanyag kardán forog. A helyek a körülményekhez képest még a hátsó ülések is kényelmesek
Nagyobb képMintha ébenfából készülne a szórakoztató- és a szellőztetőközpont, a CD-berakójára ütő középső kezelője. Első pillantásra kicsit bonyolult, valójában egyszerű kezelni Nagyobb képFinom formai elem a szellőzőrostély a kerékdomborítás mögött. A felület minőségére utal a festői tükörkép
Nagyobb képA jól takart, viszonylag kisméretű motort az elülső tengely vonala mögé tolták Nagyobb képA csomagtérnek csak a szája kicsi, az űrtartalma nagyobb

Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok

A Mazda RX-8 Revolution Leather néhány fontosabb széria- szerelvénye

Az Autó2 újság 2004/7. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2004.
júliusi száma


A Luxusautó magazin
2004/1 száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!