Formai megújulás a Volkswagen alsó osztályaiban. A Lupo (és a Mercedes) által bevezetett arcot klasszikusan VW-s kasztni hordja. A fényszórók mintázatlan műanyagok, a ködlámpa üvegből készül. A sima oldallemezre üvegszín indexet szereltek |
Előre-hátulra kényelmes a beülés, a helykínálat a kiskategóriában tágasnak számít. A szép, világos kárpitozás hátránya a gyors koszolódás |
A kezelőszervek egyértelműek, pontosan, holtidő nélkül működnek. A bőrös kormány négy küllője gumírozott, bárhova nyúl a
vezető, jó érintésű anyagokhoz ér. Egy pohártartó a középkonzolból is kicsalható |
Felárért fiókok rendelhetőek az ülés alá. Gumival béleltek, másfél kg-mal terhelhetőek |
Zár a kesztyűtartón belül. A légzsák kikapcsolására szolgál |
Az elülső ajtókra biztonsági fényt szereltek, mindkettőbe került hangszóró. A kilincsek krómszínűek |
A végigfutó rakodópolc meghatározó formai elem, a középkonzol oldalfalában folytatódik |
Hátraülve külön kapcsolható az utastéri világítás, a kézifékkar mögötti pohártartó
elérhető |
Kis spoiler vet árnyékot a hátsó szélvédőre, a lámparajzolat divatos.
A kocsi hátul is tárcsafékes |
A hátsó ülés enyhén formázott, mégis csak két embernek kényelmes. A
középső öv elrejthetetlen |
Polírozott teleszkópok nyomják fel az elektromos zárral zárt csomagtér ajtaját. Az ülések előrehajtásakor a fejtámlák az üléslap felhajtott élébe rögzíthetők, a padlósík lépcsőzetes |
A motorháztetőt is teleszkópok tartják a magasba. Műszaki szemnek csalódás, bár hatásos látvány a teljesen műanyag burkolat |