Teszt: Nissan Primera 1.8 Tekna

A Nissan a korábbiaknál lényegesen forradalmibb karosszériával fedte le az új Primerát. A födő alatti tartalom is sokat változott.

Csendhagyó

Nagyobb képKülönleges formája a fizika törvényeit és a méretes belteret szolgálja. A lökhárító szervesen belenőtt az autó orrába Nagyobb képA lépcsős hátú karosszéria hátsó lépcsőzete nem kitapintható, a csomagtér szinte a tetőív folytatása
Nagyobb képAz ajtókra kupésan ráforduló egyedi műszerfal olvasási és használati egyszerűsítést hozott, s jelentősen növeli az elöl ülők térérzetét. Anyagában viszont nem túl igényes Nagyobb képAz újszerű kezelőfelület leegyszerűsíti a kapcsolgatásokat, a hátrameneti kamera jó képet ad a parkoláshoz
Nagyobb képA telefonkihangosító, akárcsak az ülésfűtés és a központi zár külön kapcsolója a Tekna gyári tartozéka, több Nokia-készülék menüjét a műszerfalon is megjeleníti Nagyobb képA hátsó résznek különösen a nagy lábtere meglepő, az erősen kiálló könyöklők csökkentik a belső szélességet, a középső padlómerevítő magas
Nagyobb képA csomagtér az elődjénél negyven literrel kisebb, de sík falaival jól kihasználható. A hátsó üléstámlák előrehajtásával nyíló ablak elszűkíti az összenyitott teret Nagyobb képAz 1,8 literes motor takarékos, de a hosszú áttételei miatt hirtelen gyorsításhoz vissza kell kapcsolni
Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok: Nissan Primera 1.8 Tekna

A Nissan Primera és néhány konkurense

 

Az Autó2 újság 2002/8. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2002.

augusztusi száma


A Luxusautó
2002/1. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!