Teszt: Chrysler PT Cruiser 2.0 Limited Edition

Cserebogár

A régi formák mai műszaki megoldásokkal és holnaputáni árakkal vegyülnek.
Az archaikus forma kedves, de nem célirányos, a cw 0,39 érték erős légellenállásról tanúskodik Magas az övvonal, a sárhányók némileg leszűkítik a hasznos teret, de a lámpa nincs a hátsó ajtó útjában
A nagy kormánykerék mögötti világos óralapú műszerek jól áttekinthetők. Az autóban három elektromos csatlakozót helyeztek el A középkonzol mai ízlés szerinti. A vezetőülésről könyöktámasz hajtható le, az utasülés támlája teljesen lefektethető
A szűk nyílás mögött csöndes DOHC-motor dolgozik, ám túl gyakran kíván olajcserét Több évtizedes rajzolatú sárhányóba simul a legkorszerűbb műanyag fedelű fényszóró
Az elülső ülések lapja rövid. A központi zár a jobb oldali ülésből is ki-bekapcsolható Az ülőlap hosszú, nagy a lábhely és a fej fölötti magasság. Az ülésmozgatás egyterű módjára 25-féle utastéri elrendezést tesz lehetővé
A piknikasztalként is használható kalaptartó 45 kg-mal terhelhető. A hátsó ülés osztva lehajtható, előredönthető, kivehető. A 100 cm széles raktér hossza 71 cm-ről 150 cm-re nőhet az üléskiemeléssel

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Chrysler PT Cruiser

Az Autó2 újság 2001/9. számában megjelent cikk rövidített változata