Berepülés: Honda S 2000

Vas a vason

Nemcsak a neve szerint a most indult évezred roadsterje, de felépítésével és autózhatóságával is mércét állít.

A lapos, hosszú orr-rész versenyautós hangulatot mutat, mégis szelíd marad. Az automatikus magasságállítású xenonlámpák leégetik az útról a versenytársakat Igazi sportautó, korszerű belső eszközökkel. A sportból jött műszerfal példátlanul jól áttekinthető, a sebességmérő még a 250-es számot is ismeri. A biztonságot csak két légzsák szolgálja
A rádió műszerfalra vitt kezelői a kormányról elérhetőek. Kulcs helyett a piros gomb nyomására indul a motor. Hiba, hogy a beindított motorra rá lehet indítózni A sporttapasztalatok kincsesládája az alaposan hátratolt, 15 fokban megdöntött könnyűfém sportmotor a régiesen keskeny motortérben. A nagy teljesítmény alapja az időegység alatt elérhető minél több égés, vagyis a nagy fordulat
Lapos, széles farrész két kipufogóval Apróbb, de lényeges hiba: a padlólemezből merőlegesen felfelé kiálló szőnyegrögzítő csap letépheti a beleakadó nadrágszárat, de ami rosszabb: akadályozza a kuplungozást
A 160 literes csomagtér méretesnek számít ebben a műfajban. A szükségpótkerék a jobb oldalon vízszintesen fekszik Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok

A Honda S 2000 és néhány versenytársa

Az Autó2 újság 2000/6. számában megjelent cikk rövidített változata