Teszt: Renault Scénic 1.6 Authenthique Plus

Az új Scénic még nagyobb sebességre kapcsolt elődjéhez képest.

Váltófutás

Nagyobb képMégane-alapokon áll, de annál nagyobb a Scénic, az egyterűzés úttörője. A EuroNcap töréstesztjére öt csillagot kapott Nagyobb képA modern műszerfalnak a középre vitt jelzések miatt sok az üres felülete. Az ülések tartása jó, lapjuk rövid. A kormány meredekebb szögben áll, mint az elődben. Az aktiv fejtámla a Renault biztonsági megoldásainak fontos része
Nagyobb képA két ülés közötti doboz csúsztatható, két ürege világítást kapott. A vezetőnek és utasának a kartámasza szeparált Nagyobb kép Az egyesített kijelzőmonitoron nehéz kiigazodni
Nagyobb képA kormánykapcsolók pár centisre rövidültek, kapcsolásuk gyors, rövid úton működnek. A nyomatékérzékelő kézifék jelzőlámpája körüli billenő kapcsolóval kézzel is lehet fékezni Nagyobb képAz ülések felhajtása után formája és mérete miatt is jól pakolható a Scénic. Az ülések talpai rezgéscsilapító betéteken állnak, retesz fogja őket ebben a helyzetükben
Nagyobb képA vastagon szigetelt raktéralj a kalaptartóhoz akasztható, nem kell fejjel tartani Nagyobb képA motor csendes és finoman forog, a motortér szűk nyílása a zajszigetelés egyik eszköze. Az utas előtti ablaktörlőkart excentrikussá tett mozgás emeli a szélvédő sarkába
Előnyei - hátrányai

A Renault Scénic és néhány versenytársa

MŰSZAKI ADATOK

Az Autó2 újság 2003/12. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2003.

decemberi száma


A Luxusautó
2003/1. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!