Vezetés, menettulajdonságok

A Sebringben alacsonyan ül a vezető, a nagy szélvédőn és a méretes, de enyhén torzító oldalablakokon azonban jó a kilátás, az oszlopok vékonyak. A külső visszapillantók nagyok, holtterük csekély, a tolatáshoz a lépcsős hátú kialakítás miatt jól jönne egy radar. A futómű csillapítása az amerikai divatirányzatnak megfelelően lágy, az autó így érzékeny a hosszirányú bordákra, de a kereszthullámokon finoman siklik át. A puha felfüggesztések miatt kanyarokban erős az oldaldőlés, az ívmenet egyébként enyhén alulkormányozott. A négy tárcsafék határozott pedáltaposásra jól lassít. A kormánymű rásegítése túlzott, így az egyenesfutás, különösen rossz úton, pontatlan.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Vissza a teszthez

Az Autó2 újság 2002/4. számában megjelent cikk rövidített változata