Teszt: Teszt: Smart Cabrio & Passion

Pikk-pakk

Aki autóhoz hasonlítja, nem tudja, mit lát. Az öröm forrása a városi boldogulásból és a csökkentett gázeregetésből ered.
Nagyobb kép3,75 m2-t foglal el az utcán. A Tridion-acélváz nagy szilárdságú, az eltérő színű részek műanyag elemek. A belső kárpitozás nem árulkodik vászontetőről. A textil jó hőszigetelése miatt télen igen gyorsan átfűthető az utastér, nyáron jól árnyékol Nagyobb képMagas, „lefűrészelt” farrész. A motor a lökhárító felső széle alatt foglal csak helyet. A vászontetőre is feltették a harmadik féklámpát
Nagyobb képA belső forradalmiság célszerűséggel társul Nagyobb képAz utaslégzsák az első polcon utazik
Nagyobb képA joystick váltókar, a felénk eső automata állást kapcsoló gombbal. Elektromosan működik, nem lehet rosszul váltani vele. A lopás megnehezítésére hátramenetben vehető ki az indítókulcs Nagyobb képSpeciálisan kis rádió az extraszerelvényként árusított órával és fordulatszámmérővel. A központi zár kapcsolóval is zárható, a klíma nagy terhelésnél automatikusan szünetel
Nagyobb képA városi autózást jól szolgálja a két pedál tökéletes rendje. Az egysíkú pedálsoron könnyű zongorázni Nagyobb képA központi műszer alsó részén megjelenik a kapcsolt fokozat, de nyilakkal a váltás időszerűségére is figyelmeztet
Nagyobb képA szitaszövetből készített ülés praktikus, olcsó és helykímélő megoldás. A vezetőülés alatt fiók van Nagyobb képVariációk egy témára. Vászon tolótetősként, kabrioletként és sportautóként
variálja a formát. A változatok igen egyszerűen állíthatók elő
Nagyobb képA tető felfelé, a csomagtérajtó
lefelé nyitásával a csomagteret
kényelmesen el lehet érni
Nagyobb képA hengerenkénti befecskendezéses motor a 150 literes csomagtér padlólemeze alatt. Valóságos ékszer a hengerenkénti dupla gyertyájával, turbójával és köztes hűtőjével. Rövid időre túltöltéssel fokozható a teljesítménye

Előnyei - hátrányai

Adatlap: Smart Cabrio & Passion

Az Autó2 újság 2002/2. számában megjelent cikk rövidített változata