Teszt: Suzuki Ignis 1.3 Special 4WD

A kocka el van vetve

A Suzuki módosított karosszériába bújtatta a Wagon R-t, és új motort is adott új szabadidő-autójának.

A Wagon R formájában is terepjárósított rokona a burkolat nélküli meredek emelkedőn is otthonosan mozog. A négycsatornás blokkolásgátló mellett az elektronikus fékerőelosztó és az elektromos szervokormány is az alapfelszereléshez tartozik A Wagon R egyszerű szürke-fekete műszerfala az Ignisben. A légkondi kapcsolója a szellőzőventilátor állítótárcsájának közepén van. A műszerfal középkonzoljának két oldalán szimmetrikusan elhelyezett pohártartós polcra lehet pakolni. A kormány magassága nem állítható
A kormány és az utaslégzsák mellé több nem is rendelhető. A biztonsági övek előfeszülnek és erőhatárolósak. Az ülések lapja rövid, nincs elég oldaltartásuk. Az anyagminőség és a kidolgozás átlagon felüli A hátsó ülések alig formázottak, a fejtámlák magassága állítható
Kevés textil, sok műanyag, nagy zsebek az ajtókon A Suzuki legfrissebb motorja fürgén viszi az Ignist, de pörgetve hangos
Az Ignis állandó összkerékhajtási rendszerének kihasználásához nyáron is M+S (hó és sár) jelű téli gumit érdemes használni, a nyári gumi árkai földúton eltömödnek A mutatós autó színezett felületei sérülékenyek, a hátsó lámpatestek jól látható magasságban vannak
A csomagtartó alaphelyzetben kicsi, a háttámlák csekély szögkülönbséggel állíthatók A fele-fele arányban osztva dönthető háttámla két személy mögött nagy rakteret hagy, a csomagtartónak szinte nincs pereme
A kemény fedél alatt kivehető műanyag doboz van. Ha nincs telepakolva, a tárgyak csúszkálnak benne Előnyei - hátrányai

Adatlap: Suzuki Ignis 1.3 Special 4WD

Az Autó2 újság 2001/7. számában megjelent cikk rövidített változata