Teszt: Daewoo Tacuma 1.6 SX

A már két éve bemutatott egyterűt a koreai márka bevezeti a magyar piacra. Nem az árával fog hódítani.

Helyi érték

Nagyobb képKicsinek hatnak a nagy kasztnit hordó 14 colos lemezfelnik. A tetősínek a szériafelszerelés részei Nagyobb képA hátulnézet is egyéni, kár, hogy a fényezett lökhárítókat semmi sem védi. A króm kipufogóvég jellegzetes Daewoo-dísz
Nagyobb képRégiesnek hat a műszerfal formája. A vezetőülés könyöklőjét lehajtva a váltó csuklóból működtethető Nagyobb képAz ajtóburkolatok műanyagját nem díszíti textil
Nagyobb képA bal elülső ülés alá rakodófiókot szereltek Nagyobb képRekeszek a hátsó sárvédőben, apró, szétszóródásra hajlamos holmiknak készültek
Nagyobb képAz előredöntött ülés tépőzáras hevederrel rögzíthető Nagyobb képA csomagtartó tágas, nem zegzugos, padlója filccel burkolt, lépcsős
Nagyobb képHátul ülni védett érzés a felhúzott övvonal miatt. A padló sima, 170 cm-es vezető mögött 30 cm-es a térdhely Nagyobb képAz ülések kényelmesek és a helykínálat is elég. A fekete-szürke burkolatok csökkentik a műanyagok rideg hatását
Nagyobb képA motor formája is emlékeztet az Opel felmenőre. Kellően dinamikus  
Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok: Daewoo Tacuma 1.6 SX

A Daewoo Tacuma és néhány konkurense

 

Az Autó2 újság 2002/11. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2002.

novemberi száma


A Luxusautó
2002/1. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!