Tesztnapló: Toyota Land Cruiser 100 4.7

Mindent bele

A Toyota legnagyobb luxusterepjáróját egyaránt felvértezték színházba járáshoz és sárdagasztáshoz.

Aki hosszabb időt töltött Izlandon vagy Afrikában, tudja, hogy ott már régen nem a hagyományos angol terepjárók a megbízhatóság és a terepezés alapegységei. A japánok átvették ezt a szerepkört. A Toyota egyik legnagyobb terepjárója, a Land Cruiser 100 ennek a szereposztásnak az egyik protagonistája. Luxusból mindent kínál, ami van, és nehézterepes eszközrendszere is alapáron több mint teljes, a 4,7 literes, V8-as motor 434 Nm-es nyomatékával szinte sebességváltó nélkül is keresztülcibálná árkon-bokron.

Karosszéria, utastér

Motor, erőátvitel

Vezetés, menettulajdonságok

MŰSZAKI ADATOK

Előnyei - hátrányai

Felszereltség

Költség

Klasszikus terepjáró képességeket
rejt az alvázas szabadidőautós megjelenés.
Az aktív szintszabályozás -50 és +50 cm-es
szintkülönbségekre képes. A könnyebb
terepjáráshoz emelhető, a beszállás
megkönnyítésére letérdeltethető a Land Cruiser

Az Autó2 újság 2001/4. számában megjelent cikk rövidített változata