Teszt: Renault Vel Satis Initiale 3.0 dCi V6

A Renault rajzórát tart a luxuskategóriának és szoktatja a közvéleményt a közeledő új Mégane-hoz.

Jövőteremtő

Nagyobb képAz autó a képen kisebbnek tűnik a valóságosnál, minden méretében nagyobb az előd Safrane-nál. A ködlámpákat az anyagmintával is díszített lökhárítók alá szerelték. A fényszórók hatásosak Nagyobb képA kipufogókat a lökhárító mögé rejtették. A magas tető a hátul ülőknek is tágas teret biztosít. A 18 colos felnikre 245/45 méretű gumikat szereltek
Nagyobb képEgyéni a belső formavilág is. A műszerfal információgazdag, a középkonzol látványelem, a belső szélesség másfél méter Nagyobb képTágas és jól felszerelt a hátsó szakasz is, a lábtér az elülső ülések állásától függően 25 és 45 cm között változik. Kényelmes a ki-beszállás
Nagyobb képTeljesen burkolt a motortér, nagy a szerepe a zajcsillapításban  
Előnyei - hátrányai

Műszaki adatok

 

Az Autó2 újság 2002/9. számában megjelent cikk rövidített változata


Az Autó2 2002.

szeptemberi száma


A Luxusautó
2002/1. száma


Tekintse meg média-
ajánlatainkat!

Autó2 Magazin,
Autó2 Online,
Autó2 Online Autószalon

Használtautó Katalógus,
Haszonjármű Katalógus,
Luxusautó!