607-es a hóban (2000. február 19.)

A sivatagi bemutató után az északi sarkkörön is kipróbálhatták az újságírók a Peugeot új zászlóshajóját. Az autókat a téli gumi mellett az új modellre kifejlesztett elektronikával készítették fel a legészakibb tesztpálya dermedt útjaira. A Bosch-eredetű ESP kitörésgátlót a Peugeot mérnökei programozhatták először elsőkerék-hajtáshoz a luxusautók kategóriában. A jávorszarvas-teszt kikerülő manőverében, a jobb- és a baloldali kerekek alatt eltérően síkos terepen erősen fékezve megállva, illetve emelkedőn elindulva a menetdinamikát vezérlő elektronika a fékerő elosztójaként, kipörgés- és blokollásgátlóként is jól vizsgázott. A hófalak közötti szerpentineken kanyarogva vagy a jeges körpályán száguldva pedig a kitörésgátló a kerekenkénti pontos fékezőhatásával lehetetlennek látszó sodródó helyzetből is a havas útra kormányozta az autót.